Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання
Очікувана вартість
106 358,00 UAH
UA-2021-07-30-002388-b ● 388029c46e4b41aea5a3bb621619d4fc
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Личаківський відділ соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26180956 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, К.Левицького, 67 |
Контактна особа: |
Стельмах-Параняк Наталія Богданівна 380322546271 lychsoz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2021 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2021 15:19 |
Очікувана вартість: | 106 358,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 531,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79017, Україна, Львівська область, Львів, К.Левицького, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з прибирання | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2021 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2021 14:14 |
Документація закупівлі (2) (1) (4).docx | |
30 липня 2021 11:15 |
Додаток 5 Проєкт договору (2).doc | |
30 липня 2021 11:14 |
Документація закупівлі (2) (1).docx |
04 серпня 2021 14:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 серпня 2021 14:14 |
Документація закупівлі (2) (1) (4).docx
|
||||||
30 липня 2021 11:15 |
Додаток 5 Проєкт договору (2).doc
|
||||||
30 липня 2021 11:14 |
Документація закупівлі (2) (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-30-002388-b.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "САМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3197417111
Дата подання: 17 серпня 2021 11:09
Вимога
Шановний Замовнику!
Протоколом № 3 від 16.08.2021 року прийнято рішення про дискваліфікацію ФОП Самчук О В
Указані причини дискваліфікації:
1) Учасник в складі своєї пропозиції не надав скан-копії трудових книжок на кожного працівника, який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід відповідно до п1 ч 14 ст 14 закону України «Про публічні закупівлі»
2) Учасник в складі своєї пропозиції не надав копію звіту 1ДФ за останній звітний період з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідного органу ДФС, відповідно до п 2.4 додатку 1 до тендерної документації.
У тендерній документації Замовника зазначено:
1) Щодо п.1 : «скан-копіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору» відповідно учасником надана скан-копія труд книжки Сива Т П. Також в довідці учасника «дод 1.2 працівники» зазначено: «До роботи на даному обєкті буде залучено 1 працівника згідно Наказу Мінпраці №105 від 11.05.2004. Міжгалузеві норми чисельності робітників у відповідності до площі.» Відповідно умови виконано, трудова книжка праціника надана у складі пропозиції учасника.
Також Замовник ссилається на п1 ч 14 ст 14 закону України «Про публічні закупівлі» виявлено невідповідність, так як п.14 ст.14, в редакції Закону «Про публічні закупівлі» він виглядає так: «14. Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь»
2) Щодо п.2 : в довідці учасника «дод 1.2 працівники» зазначено «Фізична особа- підприємець Самчук Олександр Віталійович повідомляє, що Звіт 1ДФ не подає відповідним органам ДФС відповідно до норм чинного законодавства» Учасник платник єдиного податку, даний звіт не передбачений для подання в органи ДФС. Відповідно вимога Замовника суперечить нормам чинного законодавства.
На підставі вищезазначеного, вважаємо за доцільне розглянути повторно пропозицію ФОП Самчук О В у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.04.2020 р і надати обгрунтовану відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Протоколом № 3 від 16.08.2021 року прийнято рішення про дискваліфікацію ФОП Самчук О В
Указані причини дискваліфікації:
1) Учасник в складі своєї пропозиції не надав скан-копії трудових книжок на кожного працівника, який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід відповідно до п1 ч 14 ст 14 закону України «Про публічні закупівлі»
2) Учасник в складі своєї пропозиції не надав копію звіту 1ДФ за останній звітний період з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідного органу ДФС, відповідно до п 2.4 додатку 1 до тендерної документації.
У тендерній документації Замовника зазначено:
1) Щодо п.1 : «скан-копіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору» відповідно учасником надана скан-копія труд книжки Сива Т П. Також в довідці учасника «дод 1.2 працівники» зазначено: «До роботи на даному обєкті буде залучено 1 працівника згідно Наказу Мінпраці №105 від 11.05.2004. Міжгалузеві норми чисельності робітників у відповідності до площі.» Відповідно умови виконано, трудова книжка праціника надана у складі пропозиції учасника.
Також Замовник ссилається на п1 ч 14 ст 14 закону України «Про публічні закупівлі» виявлено невідповідність, так як п.14 ст.14, в редакції Закону «Про публічні закупівлі» він виглядає так: «14. Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь»
2) Щодо п.2 : в довідці учасника «дод 1.2 працівники» зазначено «Фізична особа- підприємець Самчук Олександр Віталійович повідомляє, що Звіт 1ДФ не подає відповідним органам ДФС відповідно до норм чинного законодавства» Учасник платник єдиного податку, даний звіт не передбачений для подання в органи ДФС. Відповідно вимога Замовника суперечить нормам чинного законодавства.
На підставі вищезазначеного, вважаємо за доцільне розглянути повторно пропозицію ФОП Самчук О В у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.04.2020 р і надати обгрунтовану відповідь.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" |
79 998,00
UAH з ПДВ
|
69 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ" |
82 950,00
UAH з ПДВ
|
70 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" #39972021 |
Рішення скасоване |
69 800,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 15:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" #39972021 |
Відхилено |
69 800,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 17:15
|
ФОП "САМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ" #3197417111 |
Відхилено |
70 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2021 09:25
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій