Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба морожена
Очікувана вартість
98 400,00 UAH
UA-2021-07-30-002127-b 9de256c83f544e3e9282283671eedda6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Дашкова

+380676365774 gospital2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985191
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, площа Соборна, 14
Контактна особа: Ольга Дашкова
+380676365774
gospital2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2021 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2021 10:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2021 10:00
Початок аукціону: 16 серпня 2021 12:34
Очікувана вартість: 98 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 492,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кілограми
Риба морожена морська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2021 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 15:26
Документація на рибу.docx
04 серпня 2021 15:26
перелік змін до тендерної документації.doc
30 липня 2021 10:48
Договір на рибу.docx
04 серпня 2021 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2021 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 15:26
Документація на рибу.docx
30 липня 2021 10:48
Документація на рибу.docx
04 серпня 2021 15:26
перелік змін до тендерної документації.doc
30 липня 2021 10:48
Договір на рибу.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог оголошення
Дата подання: 04 серпня 2021 13:38
Дата відповіді: 04 серпня 2021 15:09
Добрий день. Згідно з вимогами оголошення про проведення закупівлі, Замовником вимагається, зокрема: - Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо. Підтверджується документами (копії сертифікату (паспорта) відповідності або посвідчення про якість, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України та/або іншими документами) (копії додаються в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції) та завіреними вимогами до якості згідно Додатку №1. Проте, додаток 1 до оголошення це - "Специфікація на закупівлю", що не містить вимог до якості. Просимо внести зміни до оголошення. - 11. Умови поставки: Автотранспортом Учасника для перевезення вищезазначеного товару. Кожна партія товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку). Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки водія. Учасник має володіти складськими приміщеннями для зберігання товару на умовах передбачених договором. Виходячи з цієї вимоги, учасника повинен бути власником складського приміщення, що є дискримінацією та обмежує коло учасників. Просимо внести зміни до оголошення. - Документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів) з холодильною установкою, яким буде здійснюватися постачання товару (технічний паспорт автомобіля, довідка про санітарну обробку автомобіля з дійсним дозволом на транспортування). Виходячи з цієї вимоги, учасником закупівлі може бути тільки власник автотранспорту, оскільки необхідно надати ехнічний паспорт автомобіля, довідка про санітарну обробку автомобіля з дійсним дозволом на транспортування. Інших документів, що дозволяли б використовувати автотранспорт Замовником не передбачено. Вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Просимо внести зміни. - Документи, що посвічують право власності, володіння складом (оренда), та наявність відповідних умов для збереження вищезазначеного товару. Виходячи з цієї вимоги, учасником закупівлі може бути тільки власник складського приміщення або орендар, інші форми користування Замовником не передбачені. Вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Просимо внести зміни. -Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ми дуже вдячні за те, що допомогли внести роз’яснення до Оголошення. Для досягнення обопільного розуміння і виключення двоякого трактування вносимо зміни до пункту 9 та 11 Оголошення
Звертаю увагу!!! Стосовно переліку кваліфікаційних документів:
«Документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів) з холодильною установкою, яким буде здійснюватися постачання товару (технічний паспорт автомобіля, довідка про санітарну обробку автомобіля з дійсним дозволом на транспортування)»

Згідно пункту 3 статті 14 Закону Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі прописуються обов’язкові вимоги до закупівлі, а також може зазначатися інша інформація. Тому Замовник має право вказати свої вимоги, згідно своїх потреб.
Також прошу надати відповідь – який ще може бути транспорт та склади, крім власного та орендованого при постачанні 2 рази на тиждень невеликими партіями особливого продукту – риба морожена, температура, якої повинна бути не вище -10-12 С при температурі повітря +32С https://specifications.prozorro.org/specifications/product/291/view
Щодо вимог оголошення
Дата подання: 04 серпня 2021 15:23
Дата відповіді: 04 серпня 2021 15:43
Дякую за відповідь. Закон України "Про публічні закупівлі" не зобов'язує учасників мати у власності або розпорядженні технічні засоби або складські приміщення. Одним з основних принципіви публічних закурівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п.4 ч.1 ст.5). Щодо розпорядження транспортом та складами, є, зокрема: договори експедирквання, договори надання транспортних послуг, доставка товару транспортом виробника (постачальника) тощо, договір складського зберігання, договір з поставки охолодженого повітря та ін. Просимо внести зміни до оголошення, надати можливість усім бажаючим взяти участь у закупівлі, що призведе до економії публічних коштів. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якби нашому підприємству потрібен був перевізник, то на закупівлі ми б виставили послуги з перевезення. Але нам необхідний постачальник, який буде відповідати не тільки за перевезення, але і за якість товару, а в разі форс-мажору (закриття підприємства на простой) і зберігання товару. Дякую за порозуміння.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД 95 976,00
UAH з ПДВ
71 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГРОНОМ-КР" 76 800,00
UAH з ПДВ
76 308,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖОВТЕНЬ-ДНІПРО" 83 952,00
UAH з ПДВ
83 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2021 16:20
Електронний підпис
10 серпня 2021 16:11
Цінова.PDF
10 серпня 2021 16:11
Федоненко 9596.zip
10 серпня 2021 16:11
Технічні.PDF
10 серпня 2021 16:11
ТД.PDF
10 серпня 2021 16:11
склад.zip
10 серпня 2021 16:11
Завізіон 7198.zip
10 серпня 2021 16:11
АЛЬЯНС ProZorro(н).zip

Публічні документи

12 серпня 2021 15:04
Електронний підпис
12 серпня 2021 15:01
Договір на рибу.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
гарантійний лист тв.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
накладна риба.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
енерготранс риба.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
акт звірки риба.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
договори риба.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
мтб.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
захист довкілля.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
ліцензія.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
якісні.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
Пропозиція.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
експертний риба.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
15533_Минтай-1_09.20.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
санобробка реф.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
акт на транспорт.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
Додаткова угода реф.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
акт на склад.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
Статут Агроном-КР.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
Паспорт+код Полат.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
Наказ+Рішення Полат.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
Довідка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
Витяг ПДВ.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
Витяг Агроном.pdf.p7s
12 серпня 2021 15:01
Виписка Агроном.pdf.p7s

Публічні документи

10 серпня 2021 14:27
Електронний підпис
10 серпня 2021 14:21
Статут Жовтень.PDF
10 серпня 2021 14:21
Довідка ст. 236.pdf
10 серпня 2021 14:21
Довідка мат база.pdf
10 серпня 2021 14:21
Специфікація.pdf
10 серпня 2021 14:21
Витяг з ЄДР 09.08.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЬЯНС ФУД

ТОВ "АГРОНОМ-КР"

ТОВ "ЖОВТЕНЬ-ДНІПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЬЯНС ФУД
#40422404
Переможець 71 280,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2021 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2021 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД
#40422404
71 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 11:16
ДУ № 2_1 риба.pdf укладений
30 вересня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 10:41
ДУ № 2 риба.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 10:40
ДУ № 2 риба.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 09:32
ДУ № 1 риба морож.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 09:31
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 09:32
Договір (риба морож).pdf укладений
19 серпня 2021 09:31

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 серпня 2021 10:28
6 534,00 UAH UA438201720344310001000028161
КП "ДОГВВ" ДОР
UA403223130000026006000030918
ТОВ "АЛЬЯНС ФУД"
Оплачений
14 вересня 2021 13:53
2 966,44 UAH UA438201720344310001000028161
КП "ДОГВВ" ДОР
UA403223130000026006000030918
ТОВ "АЛЬЯНС ФУД"
Оплачений
20 вересня 2021 11:37
1 782,00 UAH UA438201720344310001000028161
КП "ДОГВВ" ДОР
UA403223130000026006000030918
ТОВ "АЛЬЯНС ФУД"
Оплачений
30 вересня 2021 11:23
3 326,40 UAH UA438201720344310001000028161
КП "ДОГВВ" ДОР
UA403223130000026006000030918
ТОВ "АЛЬЯНС ФУД"
Оплачений
30 вересня 2021 11:25
1 782,00 UAH UA438201720344310001000028161
КП "ДОГВВ" ДОР
UA403223130000026006000030918
ТОВ "АЛЬЯНС ФУД"
Оплачений
30 вересня 2021 11:25
3 564,00 UAH UA438201720344310001000028161
КП "ДОГВВ" ДОР
UA403223130000026006000030918
ТОВ "АЛЬЯНС ФУД"
Оплачений
30 вересня 2021 11:25
3 564,00 UAH UA438201720344310001000028161
КП "ДОГВВ" ДОР
UA403223130000026006000030918
ТОВ "АЛЬЯНС ФУД"
Оплачений
30 вересня 2021 11:25
2 970,00 UAH UA438201720344310001000028161
КП "ДОГВВ" ДОР
UA403223130000026006000030918
ТОВ "АЛЬЯНС ФУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.п.1.1. пункту 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» у такій редакції: «1.1. Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупця рибу морожену морську (далі – товар) за кодом ДК 021:2015 – 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15221000-3 – Морожена риба), визначений в асортименті, якості, кількості та за цінами, які зазначені у Специфікації (Додаток 1), до Договору що є його невід’ємною частиною, а Покупець зобов’язується прийняти товар та сплатити його вартість на умовах, визначених Договором.
Номер договору про закупівлю: 49/21/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 49/21/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2021 — 28 вересня 2021
Сума оплати за договором: 26 488,84
UAH (в тому числі ПДВ 4 414,81 UAH)
Причини розірвання договору: у зв'язку з припинення поставки з ініціативи постачальника, зменшення обсягів закупівлі з зростанням ціни більш ніж на10%