Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Риба морожена
Очікувана вартість
98 400,00 UAH
UA-2021-07-30-002127-b ● 9de256c83f544e3e9282283671eedda6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985191 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, площа Соборна, 14 |
Контактна особа: |
Ольга Дашкова +380676365774 gospital2@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2021 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2021 10:43 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 12:34 |
Очікувана вартість: | 98 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 492,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кілограми
Риба морожена морська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2021 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2021 15:26 |
Документація на рибу.docx | |
04 серпня 2021 15:26 |
перелік змін до тендерної документації.doc | |
30 липня 2021 10:48 |
Договір на рибу.docx |
04 серпня 2021 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 серпня 2021 15:26 |
Документація на рибу.docx
|
|||
04 серпня 2021 15:26 |
перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||
30 липня 2021 10:48 |
Договір на рибу.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог оголошення
Дата подання: 04 серпня 2021 13:38
Дата відповіді: 04 серпня 2021 15:09
Добрий день.
Згідно з вимогами оголошення про проведення закупівлі, Замовником вимагається, зокрема:
- Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо. Підтверджується документами (копії сертифікату (паспорта) відповідності або посвідчення про якість, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України та/або іншими документами) (копії додаються в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції) та завіреними вимогами до якості згідно Додатку №1. Проте, додаток 1 до оголошення це - "Специфікація на закупівлю", що не містить вимог до якості. Просимо внести зміни до оголошення.
- 11. Умови поставки:
Автотранспортом Учасника для перевезення вищезазначеного товару.
Кожна партія товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку).
Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки водія.
Учасник має володіти складськими приміщеннями для зберігання товару на умовах передбачених договором.
Виходячи з цієї вимоги, учасника повинен бути власником складського приміщення, що є дискримінацією та обмежує коло учасників. Просимо внести зміни до оголошення.
- Документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів) з холодильною установкою, яким буде здійснюватися постачання товару (технічний паспорт автомобіля, довідка про санітарну обробку автомобіля з дійсним дозволом на транспортування). Виходячи з цієї вимоги, учасником закупівлі може бути тільки власник автотранспорту, оскільки необхідно надати ехнічний паспорт автомобіля, довідка про санітарну обробку автомобіля з дійсним дозволом на транспортування. Інших документів, що дозволяли б використовувати автотранспорт Замовником не передбачено. Вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Просимо внести зміни.
- Документи, що посвічують право власності, володіння складом (оренда), та наявність відповідних умов для збереження вищезазначеного товару. Виходячи з цієї вимоги, учасником закупівлі може бути тільки власник складського приміщення або орендар, інші форми користування Замовником не передбачені. Вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Просимо внести зміни.
-Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ми дуже вдячні за те, що допомогли внести роз’яснення до Оголошення. Для досягнення обопільного розуміння і виключення двоякого трактування вносимо зміни до пункту 9 та 11 Оголошення
Звертаю увагу!!! Стосовно переліку кваліфікаційних документів:
«Документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів) з холодильною установкою, яким буде здійснюватися постачання товару (технічний паспорт автомобіля, довідка про санітарну обробку автомобіля з дійсним дозволом на транспортування)»
Згідно пункту 3 статті 14 Закону Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі прописуються обов’язкові вимоги до закупівлі, а також може зазначатися інша інформація. Тому Замовник має право вказати свої вимоги, згідно своїх потреб.
Також прошу надати відповідь – який ще може бути транспорт та склади, крім власного та орендованого при постачанні 2 рази на тиждень невеликими партіями особливого продукту – риба морожена, температура, якої повинна бути не вище -10-12 С при температурі повітря +32С https://specifications.prozorro.org/specifications/product/291/view
Звертаю увагу!!! Стосовно переліку кваліфікаційних документів:
«Документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів) з холодильною установкою, яким буде здійснюватися постачання товару (технічний паспорт автомобіля, довідка про санітарну обробку автомобіля з дійсним дозволом на транспортування)»
Згідно пункту 3 статті 14 Закону Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі прописуються обов’язкові вимоги до закупівлі, а також може зазначатися інша інформація. Тому Замовник має право вказати свої вимоги, згідно своїх потреб.
Також прошу надати відповідь – який ще може бути транспорт та склади, крім власного та орендованого при постачанні 2 рази на тиждень невеликими партіями особливого продукту – риба морожена, температура, якої повинна бути не вище -10-12 С при температурі повітря +32С https://specifications.prozorro.org/specifications/product/291/view
Щодо вимог оголошення
Дата подання: 04 серпня 2021 15:23
Дата відповіді: 04 серпня 2021 15:43
Дякую за відповідь.
Закон України "Про публічні закупівлі" не зобов'язує учасників мати у власності або розпорядженні технічні засоби або складські приміщення. Одним з основних принципіви публічних закурівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п.4 ч.1 ст.5). Щодо розпорядження транспортом та складами, є, зокрема: договори експедирквання, договори надання транспортних послуг, доставка товару транспортом виробника (постачальника) тощо, договір складського зберігання, договір з поставки охолодженого повітря та ін. Просимо внести зміни до оголошення, надати можливість усім бажаючим взяти участь у закупівлі, що призведе до економії публічних коштів. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якби нашому підприємству потрібен був перевізник, то на закупівлі ми б виставили послуги з перевезення. Але нам необхідний постачальник, який буде відповідати не тільки за перевезення, але і за якість товару, а в разі форс-мажору (закриття підприємства на простой) і зберігання товару. Дякую за порозуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС ФУД |
95 976,00
UAH з ПДВ
|
71 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГРОНОМ-КР" |
76 800,00
UAH з ПДВ
|
76 308,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖОВТЕНЬ-ДНІПРО" |
83 952,00
UAH з ПДВ
|
83 952,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС ФУД #40422404 |
Переможець |
71 280,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 11:16
|
ДУ № 2_1 риба.pdf | укладений |
30 вересня 2021 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 10:41
|
ДУ № 2 риба.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 10:40
|
ДУ № 2 риба.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2021 09:32
|
ДУ № 1 риба морож.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2021 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 09:32
|
Договір (риба морож).pdf | укладений |
19 серпня 2021 09:31
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
31 серпня 2021 10:28
|
6 534,00 UAH | UA438201720344310001000028161 КП "ДОГВВ" ДОР |
UA403223130000026006000030918 ТОВ "АЛЬЯНС ФУД" |
Оплачений |
14 вересня 2021 13:53
|
2 966,44 UAH | UA438201720344310001000028161 КП "ДОГВВ" ДОР |
UA403223130000026006000030918 ТОВ "АЛЬЯНС ФУД" |
Оплачений |
20 вересня 2021 11:37
|
1 782,00 UAH | UA438201720344310001000028161 КП "ДОГВВ" ДОР |
UA403223130000026006000030918 ТОВ "АЛЬЯНС ФУД" |
Оплачений |
30 вересня 2021 11:23
|
3 326,40 UAH | UA438201720344310001000028161 КП "ДОГВВ" ДОР |
UA403223130000026006000030918 ТОВ "АЛЬЯНС ФУД" |
Оплачений |
30 вересня 2021 11:25
|
1 782,00 UAH | UA438201720344310001000028161 КП "ДОГВВ" ДОР |
UA403223130000026006000030918 ТОВ "АЛЬЯНС ФУД" |
Оплачений |
30 вересня 2021 11:25
|
3 564,00 UAH | UA438201720344310001000028161 КП "ДОГВВ" ДОР |
UA403223130000026006000030918 ТОВ "АЛЬЯНС ФУД" |
Оплачений |
30 вересня 2021 11:25
|
3 564,00 UAH | UA438201720344310001000028161 КП "ДОГВВ" ДОР |
UA403223130000026006000030918 ТОВ "АЛЬЯНС ФУД" |
Оплачений |
30 вересня 2021 11:25
|
2 970,00 UAH | UA438201720344310001000028161 КП "ДОГВВ" ДОР |
UA403223130000026006000030918 ТОВ "АЛЬЯНС ФУД" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти п.п.1.1. пункту 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» у такій редакції: «1.1. Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупця рибу морожену морську (далі – товар) за кодом ДК 021:2015 – 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15221000-3 – Морожена риба), визначений в асортименті, якості, кількості та за цінами, які зазначені у Специфікації (Додаток 1), до Договору що є його невід’ємною частиною, а Покупець зобов’язується прийняти товар та сплатити його вартість на умовах, визначених Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 49/21/2230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 49/21/2230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 серпня 2021 — 28 вересня 2021 |
Сума оплати за договором: |
26 488,84
UAH (в тому числі ПДВ 4 414,81 UAH)
|
Причини розірвання договору: | у зв'язку з припинення поставки з ініціативи постачальника, зменшення обсягів закупівлі з зростанням ціни більш ніж на10% |