Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kievzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23 |
Контактна особа: |
Дарморос Олена Олексіївна +380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2021 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2021 11:02 |
Очікувана вартість: | 18 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення: забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта. Більш детальна інформація зазначена у п.2 та п.3 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 94000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після приймання робіт на підставі проміжних та/або кінцевих Актів приймання виконаних будівельних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2021 17:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2021 16:59 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
КО «Київзеленбуд» у відповідності до вищезазначеної вимоги Закону установив один з кваліфікаційних критеріїв, такий як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Закупівлею «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою Голосіївського парку культури та відпочинку імені М. Рильського в Голосіївському районі» передбачається виконання робіт на комунальному об’єкті благоустрою зеленого господарства - Голосіївський парку культури та відпочинку імені М. Рильського в Голосіївському районі.
КО «Київзеленбуд» є підприємством комунальної форми власності, яке фінансуються за рахунок місцевого бюджету та є замовником торгів щодо виконання робіт з капітального ремонту об’єктів благоустрою зеленого господарства на території комунальної форми власності за кошти місцевого бюджету.
Крім того, специфіка виконання робіт на комунальних та державних об’єктах благоустрою зеленого господарства за замовленням підприємств, установ, організацій комунальної та/або державної форм власності, порядок прийняття робіт, оплата тощо має аналогічний характер, але при цьому кардинально відрізняється від виконання робіт на об’єктах благоустрою зеленого господарства інших форм власності та за замовленням підприємств, установ, організацій іншої форм власності.
Враховуючи вищезазначене, критерій встановлений пп. 5.3 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації відповідає вимогам частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому не містить ознаки дискримінаційного характеру та не порушує принципи здійснення закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-02-000018 ● 4dde61837bf642269ab26e97ac0d46b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2021 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2021 № 768
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покладаю на себе.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.12.2021 № 768.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-30-001587-c, 30.07.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14939-2021 від 25.11.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-03 13:24:29
Про надання пояснення
Дата: 03.12.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-07-30-001587-c, яка проводилась Київським комунальним об'єднанням зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-07 16:20:55
Пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі розробленого робочого проєкту, за результатом проведеної закупівлі «Виконання робіт з розробки робочого проєкту по об’єкту: «Капітальний ремонт благоустрою Голосіївського парку культури та відпочинку імені М. Рильського в Голосіївському районі». Розроблення робочого проєкту північно-східної частини парку (ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7- Послуги з інженерного проектування)», з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується на об’єкті та з дотриманням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та з формуванням дефектного акту, на підставі отриманого позитивного експертного звіту ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» № 00920-20 від 18.12.2020 (далі експертна організація).
Експертною організацією було перевірено правильність оформлення кошторисної документації, відповідність розцінок та об’ємів, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його кошторисну вартість, що і стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Фінансування зазначених робіт передбачено відповідним Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 25.06.2021 № 1461 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 18 березня 2021 року № 569».
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на вебсайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Так відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником (Управління екології) шляхом розміщення на власному офіційному веб-сайті як головного розпорядника бюджетних коштів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» розглянуло Висновок Західного офісу Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою Голосіївського парку культури та відпочинку імені М. Рильського в Голосіївському районі»». За результатом розгляду повідомляємо наступне. При опублікуванні договору підряду від 24.09.2021 №231/9 була допущена технічна помилка, а саме пропущена одна сторінка договору (сторінка 17). Дана помилка виникла при сканування договору, автоматична подача сторінок сканеру пропустила зазначену сторінку. Додатково інформуємо що пропущена сторінка 17 договору підряду від 24.09.2021 №231/9 наявна в договорі, не містить істотних умов договору, містить розділ «ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ». З метою усунення зауважень, Замовником перескановано договір підряду від 24.09.2021 №231/9 в повному об’ємі та надаємо файлом до даного пояснення. Проведенні відповідні роз’яснення з відповідальними особами Замовника щодо недопущення зазначених помилок в майбутньому.
2021-12-24 10:28:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2021 11:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" |
18 600 000,00
UAH з ПДВ
|
18 506 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВУДІТЕК" |
18 749 000,00
UAH з ПДВ
|
18 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" #37566218 |
Переможець |
18 506 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 14:09
|
ДУ 2 до Д _231.9 від 24.09.2021.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 17:20
|
ДУ1 до Д _231.9 від 24.09.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2021 15:32
|
Договір | укладений |
24 вересня 2021 15:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою Голосіївського парку культури та відпочинку імені М. Рильського в Голосіївському районі» | 1 | роб |
18 506 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з уточненням видів та обсягів робіт по Об’єкту без зміни ціни Договору та отриманням нового експертного звіту від 23 грудня 2021 року № 01613-21, виданого ТОВ «УКРАЇНСЬКА МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА», Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти п. 2.8 Договору в новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 2), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 3), Дефектний акт (Додаток 4), Зведений кошторисний розрахунок (Додаток 6), Експертний звіт (Додаток 7). |
Номер договору про закупівлю: | 231/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з фактичним виконанням робіт на Об'єкті та уточненням обсягів робіт за Договором, Сторони дійшли згоди зменшити договірну ціну по Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 2), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 3), Дефектний акт (Додаток 4). |
Номер договору про закупівлю: | 231/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою Голосіївського парку культури та відпочинку імені М. Рильського в Голосіївському районі» | 1 | роб |
15 094 073,83
UAH з ПДВ
|