Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пішохідної доріжки та прилеглої території Лебединського НВК «ЗДО – ЗОШ І-ІІІ ступенів №2» Шполянської міської ради ОТГ по вул. Центральна, 127, с. Лебедин Звенигородського району Черкаської області
Очікувана вартість
93 817,60 UAH
UA-2021-07-30-001306-c 54bb011d0bf4414bbdca3ded57419f33
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слюсар Сергій Павлович

+380973263118 ssp_otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шполянська міська рада об'єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 04061576
Місцезнаходження: 20603, Україна , Черкаська обл., Шпола, вул. Лозуватська, 59
Контактна особа: Слюсар Сергій Павлович
+380973263118
ssp_otg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2021 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 93 817,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 562,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від переможця спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору про закупівлю, у формі електронної банківської гарантії у розмірі трьох відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна пропозиції переможця спрощеної закупівлі. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Електронна банківська гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис відповідної уповноваженої особи банку-гаранта, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. У випадку прийняття рішення Замовником щодо визначення переможця та наміру укласти договір, Замовник повідомляє переможця про необхідність надання забезпечення у порядку та у строки, передбачені цим додатком, із зазначенням суми електронної банківської гарантії. Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо Замовником у визначений строк здійснено відповідне відправлення (пошта, факс, електронна пошта), що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку невчинення переможцем передбачених дій, до завершення строку, визначеного згідно ч. 15 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє пропозицію переможця у зв’язку з не укладенням договору про закупівлю з вини учасника у строк, передбачений Законом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник набуває права на безумовне звернення на стягнення коштів електронної банківської гарантії в повному розмірі, у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме в частині якісних та технічних характеристик виконаних робіт, порушення строків та умов виконання робіт, що визначені в Оголошені, а також часткової чи повної відмови учасника від виконання робіт згідно договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Предмет закупівлі визначено відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Кількість (обсяги) та місце виконання робіт зазначено в Додатку 1 до цього оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт пішохідної доріжки та прилеглої території Лебединського НВК "ЗДО - ЗОШ І-ІІІ ступенів №2" Шполянської міської ради ОТГ по вул. Центральна, 127, с. Лебедин Звенигородського району Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20634, Україна, Черкаська область, с. Лебедин Звенигородського району, вул. Центральна, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Місцезнаходження замовника - вул. Лозуватська, 59, м. Шпола, Черкаська область, 20603; Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%); Замовник здійснює розрахунки за фактично виконані роботи на підставі акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), на протязі 15 - ти календарних днів з дня підписання сторонами зазначених документів Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від переможця спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору про закупівлю, у формі електронної банківської гарантії у розмірі трьох відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна пропозиції переможця спрощеної закупівлі. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Електронна банківська гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис відповідної уповноваженої особи банку-гаранта, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. У випадку прийняття рішення Замовником щодо визначення переможця та наміру укласти договір, Замовник повідомляє переможця про необхідність надання забезпечення у порядку та у строки, передбачені цим додатком, із зазначенням суми електронної банківської гарантії. Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо Замовником у визначений строк здійснено відповідне відправлення (пошта, факс, електронна пошта), що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку невчинення переможцем передбачених дій, до завершення строку, визначеного згідно ч. 15 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє пропозицію переможця у зв’язку з не укладенням договору про закупівлю з вини учасника у строк, передбачений Законом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник набуває права на безумовне звернення на стягнення коштів електронної банківської гарантії в повному розмірі, у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме в частині якісних та технічних характеристик виконаних робіт, порушення строків та умов виконання робіт, що визначені в Оголошені, а також часткової чи повної відмови учасника від виконання робіт згідно договору.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист щодо ознайомлення з розміром та умовами надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначеними Додатком 4 до оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСЄКА ВОЛОДИМИР АРТЕМОВИЧ 92 193,00
UAH з ПДВ
92 193,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 серпня 2021 19:40
Електронний підпис
07 серпня 2021 19:39
7.2 Працівники.pdf
07 серпня 2021 19:39
5. Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2021 19:39
4. Лист-згода.pdf
07 серпня 2021 19:39
11. Лист забезпечення.pdf
07 серпня 2021 19:39
7.1 Інформація МТБ.pdf
07 серпня 2021 19:39
1. Технічне завдання.pdf
07 серпня 2021 19:39
10. Кошторис.pdf
07 серпня 2021 19:39
3. Паспорт, код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПАСЄКА ВОЛОДИМИР АРТЕМОВИЧ

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСЄКА ВОЛОДИМИР АРТЕМОВИЧ
#2804414513
Переможець 92 193,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2021 12:20

Документи

10 серпня 2021 12:20
Електронний підпис
10 серпня 2021 12:19
Протокол 134.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2021 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСЄКА ВОЛОДИМИР АРТЕМОВИЧ
#2804414513
92 193,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2021 12:20
Електронний підпис
10 серпня 2021 12:19
Протокол 134.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 12:40
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 09:54
Договір 225.pdf укладений
20 серпня 2021 09:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт пішохідної доріжки та прилеглої території Лебединського НВК "ЗДО - ЗОШ І-ІІІ ступенів №2" Шполянської міської ради ОТГ по вул. Центральна, 127, с. Лебедин Звенигородського району Черкаської області 1 роб 92 193,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 жовтня 2021 11:44
92 193,00 UAH UA518201720344231022100024576
Шполянська міська рада ОТГ
UA893052990000026007001610213
ФО-П Пасєка В.А.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 92 193,00
UAH