Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44124263 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Наталія Клімова 380931816334 nk44124263@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2021 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2021 13:15 |
Очікувана вартість: | 941 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 418,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 28254 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2021 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2021 14:05 |
ТД покрівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-26-000001 ● d0639c87487144d2a17e0e3c6581d9b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 11:46 |
25.10.2021 № 536
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.10.2021 № 536
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-07-30-001133-а 30.07.2021 Управління з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ (44124263) Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-27 10:03:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного ремонту покрівлі житлових будинків у м. Дніпро (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-30-001133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Замовником зазначено поточний ремонт декількох об’єктів, які знаходяться за адресами: вул. Аеродром, 16 (під.4-5), вул. Маршала Малиновського, 6 (під. 3-4), вул. Набережна Перемоги, 108 (корп. 9-10), вул. Панікахи, 119, пр. Д. Яворницького, 20, пр. Д. Яворницького, 46, що не відповідає вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708 «Порядок визначення предмета закупівлі», де відповідно до Розділу ІІ частини 3 зазначено: під час закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою.
Чому Замовником недотримано вимоги Розділу ІІ частини 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-29 10:44:27
Надання пояснень
Начальнику Східного офісу Держаудитслужби
Олександру Васильєву
Щодо надання інформації
стосовно проведення процедури закупівлі
згідно оголошення № UA-2021-07-30-001133-a
Управління з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради (далі – Замовник), у відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів) у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі № UA-M-2021-10-26-000001 згідно оголошення № UA-2021-07-30-001133-a повідомляє наступне.
27.10.2021 року Східним офісом Держаудитслужби було розміщено на запит про надання пояснень (інформації, документів) у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі № UA-M-2021-10-26-000001 згідно оголошення № UA-2021-07-30-001133-a.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації;
Згідно із наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Тендерною документацією Поточний ремонт покрівлі житлових будинків у м. Дніпро (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) встановлено наступну номенклатура послуги:
- Поточний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Аеродром, 16 (під.4-5)
- Поточний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Маршала Малиновського, 6 (під. 3-4)
- Поточний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Набережна Перемоги, 108 (корп. 9-10)
- Поточний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Панікахи, 119
- Поточний ремонт покрівлі житлового будинку по пр. Д. Яворницького, 20
- Поточний ремонт покрівлі житлового будинку по пр. Д. Яворницького, 46.
Крім того, відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Разом з тим, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено прямої заборони об'єднання декількох предметів закупівлі, код за Єдиним закупівельним словником яких є аналогічним, в межах однієї закупівлі.
Також при визначені виду процедури закупівлі Замовником було взято до уваги той факт, що послуги, закупівля яких є предметом закупівлі, відносяться до сезонного виду робіт, а отже потребують якнайшвидшого виконання.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що закупівля Поточний ремонт покрівлі житлових будинків у м. Дніпро (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) була проведена з дотриманням вимог законодавства, встановлених для процедури відкритих торгів.
Начальник управління Валерія Гуща
Надання інформації про усунення порушення замовником
у файлі
2021-11-17 12:47:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку визначення предмету закупівлі, установлено порушення вимоги пункту 3 Розділу І Порядку №708.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2021 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС" |
934 980,71
UAH з ПДВ
|
934 980,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Ремлекс |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС" #40594397 |
Переможець |
934 980,71
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 10:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 17:50
|
Дод. угода 1 до договору 301.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 17:50
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2021 09:44
|
Договір 301.pdf | укладений |
03 вересня 2021 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |