Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення під амбулаторію сімейного лікаря комунального некомерційного підприємства «Запорізький центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Поштова, 55; 71320000-7 Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
352 210,00 UAH
UA-2021-07-30-000721-c 5ce0627972814b0f8fadf752e31336fd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернишова Лілія Павлівна

+380617023244 buh_pmsd1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький центр первиної медико-санітарної допомоги №1"
Код ЄДРПОУ: 38969725
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 88
Контактна особа: Чернишова Лілія Павлівна
+380617023244
buh_pmsd1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2021 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2021 12:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2021 12:27
Очікувана вартість: 352 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 761,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1»; ЄДРПОУ-38969725; Адреса - проспект Соборний, буд. 88, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, поштовий індекс 69002. Категорія замовника 3-тя: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" зі змінами та доповненнями. Закупівля згідно п.28 ч.1 ст. 1; ч.2 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення під амбулаторію сімейного лікаря комунального некомерційного підприємства «Запорізький центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Поштова, 55; 71320000-7 Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Собрний, буд.88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата здійснюється після того, як постачальник виконає роботи, підтвердженням є акт виконаних робіт Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2021 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2021 12:23
оголошення для ПКД _Поштова СЗ_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо обстеження об'єкта
Дата подання: 02 серпня 2021 12:39
Дата відповіді: 02 серпня 2021 16:35
Шановний Замовник! Просимо уточнити на якому етапі необхідно проводити обстеження об'єкта. Дякуємо наперед
Відповідь: Шановний Учаснику! Обстеження об'єкта необхідно проводити після публікації повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "УКРБУДПРОЕКТ" 295 833,60
UAH з ПДВ
295 833,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2021 09:09
Електронний підпис
10 серпня 2021 09:09
9. Витяг ПДВ.pdf.p7s
10 серпня 2021 09:09
9. Витяг ПДВ.pdf
10 серпня 2021 09:09
7. Цінова пропозиція.pdf.p7s
10 серпня 2021 09:09
7. Цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2021 09:09
6. Довідка про ОГС.pdf.p7s
10 серпня 2021 09:09
6. Довідка про ОГС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "УКРБУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "УКРБУДПРОЕКТ"
#34910814
Переможець 295 833,60
UAH з ПДВ
11 серпня 2021 15:13

Документи

11 серпня 2021 15:13
Електронний підпис
11 серпня 2021 15:08
Протокол 69

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2021 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "УКРБУДПРОЕКТ"
#34910814
295 833,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2021 15:13
Електронний підпис
11 серпня 2021 15:08
Протокол 69

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:03
Звіт про виконання Договору 148.PDF укладений
24 січня 2022 16:01
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 13:43
Додаткова угода 2 До Договору148.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:38
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 18:22
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 15:38
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 14:22
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 09:11
Договір 148 укладений
19 серпня 2021 09:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення під амбулаторію сімейного лікаря комунального некомерційного підприємства «Запорізький центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Поштова, 55; 71320000-7 Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 1 роб 295 833,60
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини), у зв’язку із зміною завдання на проектування, сторони домовились змінити строки виконання робіт (без збільшення суми договору) відповідно до п.п. 2.3 п .2 Договору «Строки виконання робіт можуть бути змінені (з оформленням додаткової угоди) у разі: - внесення змін у завдання на проектування»
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини), у зв’язку із зміною завдання на проектування, сторони домовились змінити строки виконання робіт (без збільшення суми договору) відповідно до п.п. 2.3 п .2 Договору «Строки виконання робіт можуть бути змінені (з оформленням додаткової угоди) у разі: - внесення змін у завдання на проектування»
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшення вартості пролходження експертизи сторони домовились зменшити суму договору.
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення під амбулаторію сімейного лікаря комунального некомерційного підприємства «Запорізький центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Поштова, 55; 71320000-7 Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 1 роб 284 903,82
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 284 903,82
UAH (в тому числі ПДВ 47 483,97 UAH)