Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22682313 |
Місцезнаходження: | 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1 |
Контактна особа: |
Медяник Віктор Олександрович 380574522015 uzhkgb_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2021 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 12:50 |
Очікувана вартість: | 43 486 785,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 217 433,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пункт 5.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. " та пункт 5.6. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. " | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.703 |
Виконання робіт | Пункт 5.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. " та пункт 5.6. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт. " | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 1.054 |
Дата подання заявки | Пункт 5.33. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів ПІДРЯДНИКУ на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку." | Аванс | 90 | Календарні | 29.473 |
Виконання робіт | Пункт 5.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 68.77 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2021 11:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2021 11:07 |
30.07.2021 ТД_КР_ шляхопровід по вул. Моторного.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000103 ● 7bc5e3f74d8648fbb8011fced2cbcfde
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.10.2021 № 352
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-07-30-000525-a 30.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-13 08:45:48
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту шляхопроводу по вул. Моторного м. Лозова Харківської області (з розробкою проектної документації) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-30-000525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-18 10:39:27
Капітального ремонту шляхопроводу по вул. Моторного м. Лозова Харківської області (з розробкою проектної документації)
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області (далі - Замовник) на Ваш запит про надання пояснень (інформації, документів) оприлюднений через електронну систему закупівель 13.10.2021 року, повідомляє, що уповноваженою особою управління Медяником В.О. на підставі службової записки головного спеціаліста управління Лавриненка О.А. від 29 липня 2021 року, відповідно до статей 3, 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на веб-порталі Уповноваженого органу з дотриманням вимог ст. 10 Закону, оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2021-07-30-000525-a) за предметом закупівлі: Капітальний ремонт шляхопроводу по вул. Моторного м. Лозова Харківської області (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), згідно ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», тендерну документацію та проєкт договору, які затверджені протоколом уповноваженої особи № 39-02/2021 від 30 липня 2021 року, з очікуваною вартістю 43 486 785,60 грн. (сорок три мільйони чотириста вісімдесят шість тисяч сімсот вісімдесят п’ять грн. 60 коп.).
Очікувана вартість предмета закупівель визначена на підставі попереднього зведеного кошторисного розрахунку обрахованого Товариством з обмеженою відповідальністю «Форпроект» (копія зведеного кошторисного розрахунку додається).
Обсяги, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі Технічного завдання, дефектного акту, обрахованого Замовником на основі фактичного пошкодження дорожнього покриття.
Розмір бюджетного призначення на 2021 рік у сумі 1 500 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч грн. 00 коп.), затверджений рішенням сесії Лозівської міської ради № 273 та № 264 від 23.04.2021 року та відображений у Додатках до рішень 4 та 5 відповідно (додаються).
Частиною 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися Замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
- 1 Розпорядження ХОДА 376.pdf
- 2 рішення виконкома 321.pdf
- 3 рішення виконкома 322.pdf
- 4 рішення сесії 264 від 23.04.2021.pdf
- 5 рішення сесії 273 від 23.04.2021.pdf
- 5.1. Додаток 4 до рішення 273 від 23.04.2021 року ТРАНСФЕРТИ1.pdf
- 5.2. Додаток 5 до рішення 273 від 23.04.2021.pdf
- Дефектний акт.pdf
- Попередній зведений кошторисний розрахунок.pdf
- Пояснення.pdf
- Службова записка.pdf
- Технічне завдання.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
26 жовтня 2021 року Держаудитслужба оприлюднено Висновок про результати моніторингу (UA-M-2021-10-05-000103) процедури закупівлі «Капітальний ремонт шляхопроводу по вул. Моторного м. Лозова Харківської області (з розробкою проектної документації) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) згідно ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі – UA-2021-07-30-000525-a (далі – Висновок). Згідно зазначеного Висновку, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено. На думку посадових осіб Держаудитслужби, Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області, ідентифікаційний код в ЄДРПОУ 22682313 (далі – Замовник), на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, визнав його переможцем та уклав з ним договір. Порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Держаудитслужба вбачає у наступному: 1) в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником встановлено наступну вимогу «Документи завантажені Учасником в складі тендерної пропозиції повинні бути чіткими, текст має бути розбірливим та придатним до читання». Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати інформаційну довідку про наявність або залучення асфальтобетонного заводу (АБЗ). У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів), Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці № 2 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці № 2 Учасник надає у тому числі гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС, адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Учасник ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про наявність або залучення асфальтобетонного(их) заводу(ів) від 12.08.2021 № 3-12/8, яка містить інформацію про те, що при виконанні робіт буде залучена субпідрядна організація – товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС»), яка уклала договір від 12.08.2021 № АБ12/08-2021 з товариством з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА ГРУПА «НОВА ОСНОВА»» (далі – ТОВ «ВИРОБНИЧА ГРУПА «НОВА ОСНОВА»»). В підтвердження інформації, викладеної у вищезазначеній довідці Учасник ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» надав гарантійні листи ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» від 12.08.2021 № 3297т та ТОВ «ВИРОБНИЧА ГРУПА «НОВА ОСНОВА»» від 12.08.2021 № 119, які містять інформацію про номер закупівлі, проте дана інформація не є придатною до читання, чим не дотримано вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. У відповідності з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю Висновку Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до Висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області ЗАПЕРЕЧУЄ проти вищезазначеного Висновку Держаудитслужби, вважає його суб’єктивним, незаконним та необґрунтованим з наступних підстав: По-перше, 13.10.2021 року через електронну систему закупівель посадовими особами Держаудитслужби оприлюднено Запит замовнику на пояснення відповідно до якого, в них постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. А також вимога про надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Питання щодо подання Учасником ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» Гарантійних листів ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» від 12.08.2021 року № 3297т та ТОВ «ВИРОБНИЧА ГРУПА «НОВА ОСНОВА»» від 12.08.2021 року № 119, з нерозбірливим та непридатним до читання номером закупівлі, у посадових осіб Держаудитслужби за час моніторингу закупівлі не виникало. По-друге, пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону Замовнику надано право самостійно встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, у тому числі наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також вимагати від Учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. З огляду на вказану норму Закону, Замовником у підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що Учасник має надати інформаційну довідку про наявність або залучення асфальтобетонного заводу (АБЗ). У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів), Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці № 2 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці № 2 Учасник надає у тому числі гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС, адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Крім того, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником встановлено вимогу «Документи завантажені Учасником в складі тендерної пропозиції повинні бути чіткими, текст має бути розбірливим та придатним до читання». Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» на відповідність вимогам тендерної документації, було перевірено гарантійні листи ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» від 12.08.2021 року № 3297т та ТОВ «ВИРОБНИЧА ГРУПА «НОВА ОСНОВА»» від 12.08.2021 року № 119. Подані Гарантійні листи мають не розбірливий лише номер закупівлі, але інший текст документів чіткий, розбірливий та придатний для читання, який дозволяє ідентифікувати їх відношення до даної закупівлі, з відповідним предметом закупівлі. З огляду на вказане, нерозбірливий номер закупівлі в даних документах, відповідно до пункту 2 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, відноситься до помилки, зробленої Учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі, не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до Учасника процедури закупівлі. Крім того, Гарантійний лист ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» від 12.08.2021 року № 3297т наданий Учасником ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» в складі тендерної пропозиції, взагалі не вимагався тендерною документацією, вимог до його оформлення та зазначення в ньому номера закупівлі не встановлено. Допущення формальної помилки під час оформлення документів не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ», а твердження посадової особи Держаудитслужби про порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, є суб’єктивним, не обґрунтованим та бездоказовим. У констатуючій частині свого Висновку Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Однак, норми Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачають процедури усунення виявлених порушень процедури закупівлі після визначення переможця процедури закупівлі та укладення із ним договору про закупівлю. Аналогічну правову позицію було висловлено і Верховним Судом у Постанові ВС від 28.01.2021 року у справі № 160/12925/19. Також, ні норми Господарського кодексу України, ні норми Цивільного кодексу України не містять такої підстави для розірвання договору як Висновок органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі чи зобов’язання органу державного фінансового контролю розірвати договір. Поряд з цим, зазначаємо що такий захід реагування у вигляді зобов’язання розірвати уже укладений договір, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо органом фінансового контролю виявлені порушення, що реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням, але у Висновку про результати моніторингу закупівлі, взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів. Згідно з пункту 1 частини 2 статті 11 Цивільного кодексу України, підставами виникнення цивільних прав та обов’язків є договори та інші правочини. Відповідно до статті 509 Цивільного кодексу України, зобов’язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов’язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов’язку. Зобов’язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу. Відповідно до вимог частини 1 статті 526, статті 525 Цивільного кодексу України, зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 598 Цивільного кодексу України встановлено, що зобов’язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов’язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Таким чином, розірвання Договору про закупівлю робіт від 30.09.2021 року № 362 на виконання вимоги Держаудитслужби буде незаконним рішенням, яке суперечитиме умовам договору та вимогам чинного законодавства України. Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», одним з головних завдань органу державного фінансового контролю є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів. Згідно підпункту 3 пункту 3 «Положення про Державну аудиторську службу», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016 року, одним з основних завдань Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Отже, одним з основних завдань Держаудитслужби є збереження державних фінансових ресурсів, досягнення економії бюджетних коштів. З урахуванням вищевикладеного Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області заперечує проти розірвання Договору про закупівлю робіт від 30.09.2021 року № 362, укладеного з ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ», предметом якого є «Капітальний ремонт шляхопроводу по вул. Моторного м. Лозова Харківської області (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». Приймаючи до уваги, що Замовником згідно ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надані аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, підстави для здійснення заходів усунення порушень, які мали місце на думку Держаудитслужби, відсутні.
2021-11-02 16:28:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | До Харківського окружного адміністративного суду майдан Свободи, буд. 6, місто Харків, Харківська обл., 61022 Позивач: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області місцезнаходження: вул. Ярослава Мудрого, буд. 1, м. Лозова, Харківська обл., 64602, код ЄДРПОУ: 22682313 номери засобів зв’язку: (05745) 2-20-15 адреса електронної пошти: uzhkgb@ukr.net Відповідач: Державна аудиторська служба України місцезнаходження: вул. Петра Сагайдачного, 4, м. Київ, 04070, код ЄДРПОУ: 40165856 номери засобів зв’язку: (044) 485-17-76, адреса електронної пошти: post@dasu.gov.ua Третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» місцезнаходження: офіс 414, вул. Новгородська, буд. 3-А, м. Харків, Харківська обл., 61145, код ЄДРПОУ: 41163294 номери засобів зв’язку: 0983179513, адреса електронної пошти: intekh405.pto@gmail.com Про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-30-000525-а від 26.10.2021року. Позов немайнового характеру. ПОЗОВНА ЗАЯВА ПРО ВИЗНАННЯ ПРОТИПРАВНИМ ТА СКАСУВАННЯ ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЕЛЬ Відповідно до частини 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі за текстом — КАС України) завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб’єктів владних повноважень. Частиною другою статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку. Пунктом 1 частини 1 статті 19 КАС України визначено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб’єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. Відповідно до пункту 1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Державна аудиторська служба України (далі за текстом — Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з підпунктом 3 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань: реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. За змістом частини 1 статті 13 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» дії або бездіяльність посадових осіб органу державного фінансового контролю можуть бути оскаржені в судовому або адміністративному порядку. При цьому частиною 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 (далі – Закон № 922) передбачено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Частиною 2 цієї статті також передбачено, що рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав, установлених цією частиною. Згідно з наказом Державної аудиторської служби України (далі за текстом — Відповідач) від 05.10.2021 року № 352, вказаним органом прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі UA-2021-07-30-000525-a за предметом закупівлі: Капітальний ремонт шляхопроводу по вул. Моторного м. Лозова Харківської області (з розробкою проектної документації) згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка оголошена управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області (далі за текстом — Позивач), з підстави виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 26.10.2021 року Відповідачем в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2021-07-30-000525-a (далі за текстом — Висновок), яким зобов’язує Позивача здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до частини 10 статті 8 Закону № 922 у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у Висновку, він має право оскаржити Висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження Висновку до суду. Позивач не погоджується з результатами моніторингу та прийнятим Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-30-000525-a від 26.10.2021 року, оскільки вважає, що зазначені у Висновку порушення не доведені Відповідачем. Тож, враховуючи наведене, позивач вважає, що Висновок Відповідача є протиправним та підлягає скасуванню, з огляду на наступне. Відповідно до статтей 4 та 11 Закону № 922, протоколу уповноваженої особи від 30.07.2021 року № 39-01/2021, Позивачем було затверджено зміни до річного плану закупівель на 2021 рік та доповнено новою закупівлею за предметом закупівлі: Капітальний ремонт шляхопроводу по вул. Моторного м. Лозова Харківської області (з розробкою проектної документації) згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ідентифікатор річного плану - UA-P-2021-07-30-001799-b). Протоколом уповноваженої особи від 30.07.2021 року № 39-02/2021, Позивачем затверджено оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, яка складена у відповідності до примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» з дотриманням вимог статті 22 Закону № 922 та проєкт договору (Додаток 5 до тендерної документації). 30.07.2021 року Позивачем оголошено закупівлю за предметом закупівлі - Капітальний ремонт шляхопроводу по вул. Моторного м. Лозова Харківської області (з розробкою проектної документації) згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-07-30-000525-a) з очікуваною вартістю 43 486 785,60 гривень. Участь в закупівлі приймали три учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ»), остаточна пропозиція за результатом аукціону – 39 990 000,00 гривень, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» остаточна пропозиція за результатом аукціону – 40 000 000,00 гривень та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВМІСТДОРБУД", остаточна пропозиція за результатом аукціону - 42 090 000,00 гривень. Електронною системою закупівель за результатами аукціону пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» визначено як найбільш економічно вигідну, та за результатом розгляду поданої тендерної пропозиції, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 13.09.2021 року № 39-05/2021, його було визнано переможцем даних відкритих торгів та з яким укладено договір від 30.09.2021 року № 362 на суму 39 990 000,00 грн. з ПДВ. Разом із тим, Відповідачем був проведений моніторинг вказаної закупівлі, за результатами якого сформовано Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2021-07-30-000525-a. Згідно вказаного Висновку органу державного фінансового контролю, установлено, що Позивачем в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено наступну вимогу «Документи завантажені Учасником в складі тендерної пропозиції повинні бути чіткими, текст має бути розбірливим та придатним до читання». Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати інформаційну довідку про наявність або залучення асфальтобетонного заводу (АБЗ). У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів), Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці № 2 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці № 2 Учасник надає у тому числі гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС, адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Учасник ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про наявність або залучення асфальтобетонного(их) заводу(ів) від 12.08.2021 № 3-12/8, яка містить інформацію про те, що при виконанні робіт буде залучена субпідрядна організація – товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС»), яка уклала договір від 12.08.2021 № АБ12/08-2021 з товариством з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА ГРУПА «НОВА ОСНОВА»» (далі – ТОВ «ВИРОБНИЧА ГРУПА «НОВА ОСНОВА»»). В підтвердження інформації, викладеної у вищезазначеній довідці Учасник ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» надав гарантійні листи ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» від 12.018.2021 № 3297т та ТОВ «ВИРОБНИЧА ГРУПА «НОВА ОСНОВА»» від 12.08.2021 № 119, які містять інформацію про номер закупівлі, проте дана інформація не є придатною до читання, чим не дотримано вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Однак насправді, Позивачем під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» на відповідність вимогам тендерної документації, було перевірено гарантійні листи ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» від 12.08.2021 року № 3297т та ТОВ «ВИРОБНИЧА ГРУПА «НОВА ОСНОВА»» від 12.08.2021 року № 119. Подані Гарантійні листи мають не розбірливий лише номер закупівлі, але інший текст документів чіткий, розбірливий та придатний для читання, який дозволяє ідентифікувати їх відношення до даної закупівлі, з відповідним предметом закупівлі. З огляду на вказане, нерозбірливий номер закупівлі в даних документах, відповідно до пункту 2 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, відноситься до помилки, зробленої Учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі, не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до Учасника процедури закупівлі. Гарантійний лист ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» від 12.08.2021 року № 3297т наданий Учасником ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» в складі тендерної пропозиції, взагалі не вимагався тендерною документацією, вимог до його оформлення та зазначення в ньому номера закупівлі не встановлено. Допущення формальної помилки під час оформлення документів не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ», а твердження посадової особи Держаудитслужби про порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, є суб’єктивним, не обґрунтованим та бездоказовим. Також, в ході проведення моніторингу, Відповідачем 13.10.2021 року через електронну систему закупівель оприлюднено Запит замовнику на пояснення відповідно до якого, в посадових осіб Державної аудиторської служби України постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. А також вимога про надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Позивачем у строки визначені частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 18.10.2021 року через електронну систему закупівель надано відповідні пояснення. Питання щодо подання Учасником ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» Гарантійних листів ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» від 12.08.2021 року № 3297т та ТОВ «ВИРОБНИЧА ГРУПА «НОВА ОСНОВА»» від 12.08.2021 року № 119, з нерозбірливим та непридатним до читання номером закупівлі, у посадових осіб Державної аудиторської служби України за час моніторингу закупівлі не виникало. Таким чином, у Позивача не було жодних правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ», а Висновок Відповідача про порушення Позивачем абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922 є необґрунтованим та бездоказовим. У констатуючій частині свого Висновку Відповідач зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Однак, норми Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачають процедури усунення виявлених порушень процедури закупівлі після визначення переможця процедури закупівлі та укладення із ним договору про закупівлю. Аналогічну правову позицію було висловлено і Верховним Судом у Постанові ВС від 28.01.2021 року у справі № 160/12925/19. Також, ні норми Господарського кодексу України, ні норми Цивільного кодексу України не містять такої підстави для розірвання договору як Висновок органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі чи зобов’язання органу державного фінансового контролю розірвати договір. Поряд з цим, зазначаємо що такий захід реагування у вигляді зобов’язання розірвати уже укладений договір, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо органом фінансового контролю виявлені порушення, що реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням, але у Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-07-30-000525-a від 26.10.2021 року взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів. Згідно з пункту 1 частини 2 статті 11 Цивільного кодексу України, підставами виникнення цивільних прав та обов’язків є договори та інші правочини. Відповідно до статті 509 Цивільного кодексу України, зобов’язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов’язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов’язку. Зобов’язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу. Відповідно до вимог частини 1 статті 526, статті 525 Цивільного кодексу України, зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 598 Цивільного кодексу України встановлено, що зобов’язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов’язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Таким чином, розірвання Договору про закупівлю робіт від 30.09.2021 року № 362, який сумлінно виконується сторонами, на виконання вимоги Державної аудиторської служби України буде незаконним рішенням, яке суперечитиме умовам договору та вимогам чинного законодавства України, а також призведе до порушення майнових прав господарюючих суб’єктів - сторін договору. Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні базується на принципах, згідно з якими ніхто не може бути вимушений робити те, що не передбачено законодавством. Крім того, органи фанансового контролю та їх посадові особи зобов’язані діяти тільки на основі повноважень, які передбачені Конституцією та законами України. А згідно з частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на Відповідача. За таких обставин, Висновок Державної аудиторської служби України від 26.10.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-30-000525-a є необґрунтованим і таким, що прийнято без врахування всіх істотних обставин, а тому підлягає скасуванню, на думку Позивача. Враховуючи, що Висновок Відповідача оприлюднено 26.10.2021 року, кінцевий день для оскарження припадає на 09.11.2021 року. Тобто позовну заяву подано в межах строку оскарження Висновку, передбаченого частиною 10 статті 8 Закону № 922. На підставі наведеного, керуючись ст. 8 Закону № 922, ст. 19 Конституції України, ст.ст. 44, 55, 79, 160, 161, 171, 245 Кодексу адміністративного судочинства України, просимо, прийняти рішення, яким визнати протиправним та скасувати Висновок Державної аудиторської служби України від 26.10.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-30-000525-a. Підтверджуємо, що Позивачем не подано іншого позову (позовів) до цього самого Відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав. Враховуючи викладене та відповідно до вимог частини 10 статті 8 Закону № 922, частини 1 статті 2, пункту 1 частини 1 статті 19, статей 160, 161 КАС України, ПРОШУ СУД: 1. Визнати протиправним та скасувати Висновок Державної аудиторської служби України від 26.10.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-30-000525-a, яка проведена Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області. 2. Судові витрати по справі, у розмірі 2270 грн., покласти на Відповідача та стягнути з нього на нашу користь сплачений нами судовий збір. Перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви: 1. Висновок Державної аудиторської служби України від 26.10.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-30-000525-a, розміщений в електронній системі закупівель «Прозорро», на 2-х арк. 2. Протокол перевірки кваліфікованого електронного підпису в електронній системі закупівель «Прозорро», на 1-му арк.. 3. Копія протоколу уповноваженої особи від 30.07.2021 року № 39-01/2021, на 1-му арк.. 4. Форма річного плану на 2021 рік, розміщена в електронній системі закупівель «Прозорро», на 1-му арк.. 5. Копія протоколу уповноваженої особи від 30.07.2021 року № 39-02/2021, на 1-му арк.. 6. Копія тендерної документації з додатками, на 16-ти арк. 7. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-07-30-000525-a, розміщене в електронній системі закупівель «Прозорро», на 2-х арк. 8. Реєстр отриманих пропозицій UA-2021-07-30-000525-a розміщений в електронній системі закупівель «Прозорро», на 1-му арк.. 9. Копія протоколу уповноваженої особи від 13.09.2021 року № 39-05/2021, на 1-му арк.. 10. Протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2021-07-30-000525-a, розміщений в електронній системі закупівель «Прозорро», на 1-му арк. 11. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-07-30-000525-a, розміщене в електронній системі закупівель «Прозорро», на 2-х арк.. 12. Звіт про результати проведення процедури закупівель UA-2021-07-30-000525-a від 30.09.2021 року розміщений в електронній системі закупівель «Прозорро», на 2-х арк.. 13. Запит замовнику на пояснення від 13.10.2021 року, розміщений в електронній системі закупівель «Прозорро», на 1-му арк.. 14. Копія пояснення від 18.10.2021 року № 914, на 1-му арк.. 15. Копія протоколу уповноваженої особи від 02.11.2021 року № 39-06/2021, на 1-му арк.. 16. Копія Заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі, на 3-х арк.. 17. Копія гарантійного листа ТОВ «Виробнича група «Нова основа» від 12.08.2021 року № 119, розміщеного в електронній системі закупівель «Прозорро», на 1-му арк.. 18. Копія гарантійного листа ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» від 12.08.2021 року № 3297т, розміщеного в електронній системі закупівель «Прозорро», на 1-му арк.. 19. Довіреність, на 1 арк.. 20. Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Позивача, на 1 арк.. 21. Оригінал фінансового документу про сплату судового збору, на 1 арк... 22. Копія адміністративного позову з додатками, 2 екземпляри. 05.11.2021 року Олександр ЗАЛІЗІНСЬКИЙ |
Дата публікації: | 08 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/520/26322/21 |
Дата відкриття провадження: | 08 листопада 2021 |
Документи:
10 листопада 2021 13:54
|
Електронний підпис |
10 листопада 2021 13:54
|
Електронний підпис |
08 листопада 2021 14:24
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ |
42 350 000,00
UAH з ПДВ
|
39 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
43 107 843,40
UAH з ПДВ
|
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД" |
42 700 000,00
UAH з ПДВ
|
42 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ #41163294 |
Переможець |
39 990 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 11:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2021 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 09:56
|
Додаткова 4 до Договору 362.pdf | укладений |
13 квітня 2023 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:27
|
Додаткова угода 3 до договору 362.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 11:11
|
Додаткова угода 2 до договору 362.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2021 10:43
|
Додаткова угода 1 до договору 362.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 14:06
|
Договір 362.pdf | укладений |
30 вересня 2021 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Викласти преамбулу договору в наступній редакції: «Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області (надалі за текстом – ЗАМОВНИК), в особі начальника управління Залізінського Олександра Миколайовича, що діє на підставі Положення про управління, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» (ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ), (надалі за текстом – ПІДРЯДНИК), в особі директора Євдошенко Євгенія Леонідовича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, надалі разом за текстом – Сторони, уклали даний договір (надалі за текстом – Договір) про таке:» 1.2. У розділу 16. РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти реквізити ПІДРЯДНИКА в новій редакції. 1.3. Додаток № 1 до Договору «Договірна ціна», Додаток № 4 до Договору «Перелік субпідрядних організацій» розділу 15. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 362 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції «3.1. Ціна договору складає 39 990 000,00 грн. (тридцять дев’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 6 665 000,00 грн. (шість мільйонів шістсот шістдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.), за рахунок субвенції з державного бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Харківської області. Фінансування за договором в 2021 році складає 209 238,00 грн. (двісті дев’ять тисяч двісті тридцять вісім гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 34873,00 грн.. Фінансування за договором в 2022 році складає 39 780 762,00 грн, (тридцять дев’ять мільйонів сімсот вісімдесят тисяч сімсот шістдесят дві гривні 00 коп.), втому числі ПДВ 20% - 6630127,00 грн..» 1.2. Додаток № 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт», Додаток №3 до Договору – «Календарний план фінансування робіт», у розділі 15. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ, викласти в новій редакції (додаються). |
Номер договору про закупівлю: | 362 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна договору складає 39 990 000,00 грн. (тридцять дев’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 6 665 000,00 грн. (шість мільйонів шістсот шістдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.), за рахунок субвенції з державного бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Харківської області. Фінансування за договором в 2021 році складає 209 238,00 грн. (двісті дев’ять тисяч двісті тридцять вісім гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 34 873,00 грн. (тридцять чотири тисячі вісімсот сімдесят три гривень 00 коп.). Фінансування за договором в 2022 році складає 00,00 грн, (нуль гривень 00 коп.), втому числі ПДВ 20% - 00,00 грн..» Фінансування за договором в 2023 році складає 39 780 762,00 грн, (тридцять дев’ять мільйонів сімсот вісімдесят тисяч сімсот шістдесят дві гривні 00 коп.), втому числі ПДВ 20% - 6 630 127,00 грн. (шість мільйонів шістсот тридцять тисяч сто двадцять сім гривень 00 коп.).» 1.2. Пункт 6.1. Договору викласти в наступній редакції: «6.1. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2023 року, відповідно до Календарного плану виконання робіт (Додаток № 2 до Договору, який є невід’ємною частиною Договору). Календарний план виконання робіт складає ПІДРЯДНИК та передає його ЗАМОВНИКУ під час підписання Договору.» 1.3. Пункт 13.1. Договору викласти в наступній редакції: «13.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 1.4. Додаток № 1 до Договору – «Договірна ціна», Додаток № 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт», Додаток № 3 до Договору – «Календарний план фінансування робіт», у розділі 15. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ, викласти в новій редакції (додаються). |
Номер договору про закупівлю: | 362 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 вересня 2021 — 10 квітня 2023 |
Сума оплати за договором: |
209 238,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 873,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", ст.188 ГКУ, ст.651,654 ЦКУ та відповідно п. 11.4. Догвору про закупівлю Сторони дійшли згоди припинити дію договору з 10.04.2023 року шляхом розірвання. |