Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір багатофункціональний офісний А4, папір для дошки фліпчарта в клітинку, папір для дошки фліпчарта без лініювання, плівка для ламінування за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
430 008,00 UAH
UA-2021-07-29-009610-b ● dfde9273436f49bd8fb225d942e30691
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Маріупольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142862 |
Вебсайт: | http://mariupolosvita.wixsite.com/0629 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 |
Контактна особа: |
Тетяна Харіна +380977119482 zakupki_deposvity@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2021 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2021 14:46 |
Очікувана вартість: | 430 008,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 150,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3040 пачок
Папір багатофункціональний офісний А4 за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру 70 (Фактичне місце поставки згідно Додатку 1 (Дислокація ) до технічного завдання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
304 пачка
Папір для дошки фліпчарта в клітинку за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру 70 (Фактичне місце поставки згідно Додатку 1 (Дислокація ) до технічного завдання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
304 пачка
Папір для дошки фліпчарта без лініювання за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру 70 (Фактичне місце поставки згідно Додатку 1 (Дислокація ) до технічного завдання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
304 пачка
Плівка для ламінування за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру 70 (Фактичне місце поставки згідно Додатку 1 (Дислокація 1) до технічного завдання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2021 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2021 17:13 |
Додаток 1 до ТД (Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників та способи їх документального підтвердження).doc | |
29 липня 2021 17:13 |
Додаток 2 до ТД (ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ).doc | |
29 липня 2021 17:13 |
Додаток 3 до ТД (Технічне завдання).doc | |
29 липня 2021 17:13 |
Додаток 4 до ТД (Проект договору).doc | |
29 липня 2021 17:13 |
ТД Папір.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-29-009610-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 27 серпня 2021 16:17
вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції
Шановний Замовнику, просимо Вас розглянути нашу вимогу щодо неправомірного відхилення у вкладенні
Дякуємо
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2021 11:26
Шановний учасник!
Дякую за увагу до закупівлі! На вашу вимогу повідомляємо Вам про наступне, що наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної служби №12.2-18-1 / 1715 від 04. 02. 2020 року, об'єкт експертиз: «Папір форматний» , виготовлений відповідно до ТУ У 17.2-40725641-001:2016 «Папір Форматній», учасник повинен був надати висновок державної санітарно-епідеміологічної служби згідно з додатком №3 тендерної документації, де об'єктами експертизи є позиції 3 і 4 «Папір для дошки фліпчарта» , чого не було надано.
А також інформуємо Вас про те що, ТУ У 17.2-40725641-001:2016 «Папір форматний» це стандарт організації, який входить в набір нормативно-технічної документації на продукцію або обладнання, розроблений відповідно до СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 «Технічні умови України. Настанови щодо типової побудови, викладення оформлення, позначення, прийняття на надання чинності», відповідно до пункту 5.6 «Технічні умови України» назву продукції встановлює виробник з урахуванням таких вимог:
- назва продукції повинна характеризувати її чітко та однозначно, бути зрозумілою для споживача, надавати можливість відрізняти певний вид продукції від інших аналогічних видів продукції;
- назва продукції повинна відповідати назві, встановленій законодавством, а в разі її відсутності - встановленій нормативними документами, що забезпечує одноманітність, достовірність та однозначність сприйняття. У разі відсутності стандартизованих термінів при встановленні назви продукції слід користуватись усталеною лексикою, наявною в академічних словниках, або, в разі потреби, застосовувати опис продукції, що є досить точним для того, щоб надати можливість визначити вид продукції і відрізнити його від інших аналогічних видів продукції. Назва продукції може доповнюватись комерційною назвою (знаком для товарів і послуг). Отже відповідно до вище викладеного «Папір форматний» та «Папір для дошки фліпчарта» зовсім різні товари.
Що ж стосується «Плівка для ламінування», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА ГРУПА УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" не надало підтвердження необхідні пунктом 3 Додатку № 3 а саме:
«Учасник повинен надати належним чином завірену копію сертифікату якості на товар, який пропонується, або інший документ, що свідчить про якість товару». Жодного з вище викладених документів не було надано.
Дякую за увагу до закупівлі! На вашу вимогу повідомляємо Вам про наступне, що наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної служби №12.2-18-1 / 1715 від 04. 02. 2020 року, об'єкт експертиз: «Папір форматний» , виготовлений відповідно до ТУ У 17.2-40725641-001:2016 «Папір Форматній», учасник повинен був надати висновок державної санітарно-епідеміологічної служби згідно з додатком №3 тендерної документації, де об'єктами експертизи є позиції 3 і 4 «Папір для дошки фліпчарта» , чого не було надано.
А також інформуємо Вас про те що, ТУ У 17.2-40725641-001:2016 «Папір форматний» це стандарт організації, який входить в набір нормативно-технічної документації на продукцію або обладнання, розроблений відповідно до СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 «Технічні умови України. Настанови щодо типової побудови, викладення оформлення, позначення, прийняття на надання чинності», відповідно до пункту 5.6 «Технічні умови України» назву продукції встановлює виробник з урахуванням таких вимог:
- назва продукції повинна характеризувати її чітко та однозначно, бути зрозумілою для споживача, надавати можливість відрізняти певний вид продукції від інших аналогічних видів продукції;
- назва продукції повинна відповідати назві, встановленій законодавством, а в разі її відсутності - встановленій нормативними документами, що забезпечує одноманітність, достовірність та однозначність сприйняття. У разі відсутності стандартизованих термінів при встановленні назви продукції слід користуватись усталеною лексикою, наявною в академічних словниках, або, в разі потреби, застосовувати опис продукції, що є досить точним для того, щоб надати можливість визначити вид продукції і відрізнити його від інших аналогічних видів продукції. Назва продукції може доповнюватись комерційною назвою (знаком для товарів і послуг). Отже відповідно до вище викладеного «Папір форматний» та «Папір для дошки фліпчарта» зовсім різні товари.
Що ж стосується «Плівка для ламінування», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА ГРУПА УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" не надало підтвердження необхідні пунктом 3 Додатку № 3 а саме:
«Учасник повинен надати належним чином завірену копію сертифікату якості на товар, який пропонується, або інший документ, що свідчить про якість товару». Жодного з вище викладених документів не було надано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2021 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
418 772,16
UAH з ПДВ
|
386 943,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
429 041,28
UAH з ПДВ
|
387 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
427 363,20
UAH з ПДВ
|
427 363,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Відхилено |
386 943,36
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 10:25
|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Відхилено |
387 700,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2021 14:47
|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Переможець |
427 363,20
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 13:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 09:41
|
папір офісний.PDF | укладений |
14 січня 2022 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2021 13:50
|
Повідомлення про внесення змін.PDF | зміни до договору |
04 жовтня 2021 13:34
|
Додаткова угода №3 від 04.10.PDF | зміни до договору |
04 жовтня 2021 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2021 16:27
|
Повідомлення про намір укласти договір.PDF | зміни до договору |
27 вересня 2021 16:24
|
Додаткова угода №2 від 27.09.2021.PDF | зміни до договору |
27 вересня 2021 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 15:11
|
Додаткова угода №1 від 15.09.2021.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2021 15:11
|
Повідомлення про внесення змін.PDF | зміни до договору |
17 вересня 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 14:38
|
Договір №3019 від 15.09.2021.pdf | укладений |
17 вересня 2021 14:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну Договору |
Номер договору про закупівлю: | 3019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 2 811,60 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 3019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із орфографічною помилкою у Додатковій угоді №1 від 15.09.2021р. (надалі – «Угода») сторони дійшли згоди про внесення змін до угоди договору №3019 від 15.09.2021 р. (надалі – «Договір») а саме до абзацу 2 та викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |