Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в смт. Вишнівець Тернопільської обл. код за ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація"
Очікувана вартість
1 154 802,00 UAH
UA-2021-07-29-008286-b a7823fa1e5e44d139df4a5f079859242
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Лукащук

+380984691598 04396420@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вишнівецька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04396420
Місцезнаходження: 47313, Україна , Тернопільська обл., Збаразький район, селище міського типу Вишнівець, вул. Грушевського, будинок 6
Контактна особа: Наталя Лукащук
+380984691598
04396420@mail.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2021 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2021 10:00
Початок аукціону: 10 серпня 2021 13:09
Очікувана вартість: 1 154 802,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 774,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків (відповідальності) обєкта будівництва (для СС1-1, для СС2-2, для СС3-3) КСС=1;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в смт. Вишнівець Тернопільської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського,23 в смт. Вишнівець Тернопільської обл. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-29-008286-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:37943533
Дата подання: 12 серпня 2021 17:33
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС"
Вважаємо, що Замовником було прийнято неправомірне і упереджене рішення про відхилення пропозиції Приватного підприємства "ЕКСПО-БУДРЕСУРС", адже наша пропозиція відповідає усім вимогам, які встановлені до предмету закупівлі, і відсутні причини для відхилення перелічені в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 53 від 12 серпня 2021 року.
Відповідно до вимоги в додатку 5: У разі пониження початкової ціни більше як на 10% від очікуваної вартості предмету закупівлі, Учасником подається Відомість ресурсів до договірної ціни (з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). Нами була подана Відомість ресурсів за номером 19.3 згідно Реєстру документів, з обґрунтуванням в якому було зазначено посилання на постачальників ресурсів, і з інформацією про сертифікати якості ресурсів.
Наприклад у Відомості ресурсів за № п/п 17 Плитки керамiчнi для внутрiшнього облицювання стiн гладкi кольоровi, декорованi методом серiографiї, з однокольоровим малюнком без завалу в обґрунтуванні було зазначено постачальника ТОВ "ЕПІЦЕНТР" і надано інформацію щодо сертифіката якості UA.TR. 042.213-19.
Таким чином щодо усіх матеріальних ресурсів які перелічені в відомості ресурсів було надано обґрунтування з посиланням на постачальника і з інформацією про сертифікати якості.
Вважаємо, що Замовник грубо порушив принципи здійснення публічних закупівель встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Виходячи із вище наведеного, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" та провести кваліфікацію належним чином з дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2021 14:19
Замовник не може задовільнити вашу вимогу тому, що вважає рішення про відхилення учасника ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" правомірним та причину відхилення достатньо аргументованою.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-07-29-008286-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:37943533
Дата подання: 13 серпня 2021 20:23
Re:Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС"
На вимогу: Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" було отримано відповідь замовника наступного змісту:
Замовник не може задовільнити вашу вимогу тому, що вважає рішення про відхилення учасника ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" правомірним та причину відхилення достатньо аргументованою.
При цьому в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 53 від 12 серпня 2021 року підставою для відхилення пропозиції ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" було заявлено те що у відомості ресурсів не було надано обґрунтування з посиланням на постачальників і зазначенням сертифікату якості.
Відповідно до причини відхилення ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" було надано вимогу з наведенням інформації що таке обґрунтування в відомості ресурсів було надано. Таким чином відсутні причини для відхилення зазначені в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 53 від 12 серпня 2021 року. Також в відповіді на вимогу Замовником не було надано додаткового роз'яснення та аргументації щодо відхилення пропозиції ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС".
Вважаємо що Замовник відхиливши пропозицію учасника ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС", безпідставно і незаконно, пропозиція якого повністю відповідає усім вимогам, які встановлені до предмету закупівлі, грубо порушує принципи проведення публічних закупівель, встановлених частиною 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме відсутність причин для відхилення пропозиції, а також частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно: максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вище наведеного, та відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" та провести кваліфікацію належним чином з дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі».
В випадку, якщо наша вимога не буде розглянута, і задоволена на підставі норм та положень чинного законодавства, ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" залишає за собою право звернутися за захистом своїх законних прав та інтересів до Державної аудиторської служби України та до Суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2021 11:48
Замовник вважає рішення про відхилення ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" правомірним, на вимогу замовника згідно пункту 15 додатку 5 "У разі пониження початкової ціни більше як на 10% від очікуваної вартості предмету закупівлі, учасником подається відомість ресурсів до договірної ціни з обгрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів), учасником ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" була надана відомість ресурсів з колонкою "обгрунтування" в якій було зазначено постачальника та номер сертифікату якості, який неможливо перевірити на сайті постачальника. Зазначимо, що не надано достатньої інформації щодо обгрунтування, тобто мало бути підтвердження, доказ того,що у учасника є можливість придбати матеріальні ресурси по приведеній учасником ціні. Замовник вважає, що табличка з колонкою під назвою "обгрунтування" не є достатнім підтвердженням того, що учасник зможе забезпечити вчасні, якісні роботи з використанням всіх матеріальних ресурсів зазначених в кошторисній документації на "Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг Вишнівецької селищної ради по вул. Грушевського, 23 в смт. Вишнівець Тернопільської обл..
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" 897 863,00
UAH з ПДВ
849 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 958 122,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАЗНОВЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ" 1 039 321,80
UAH з ПДВ
1 039 321,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД" 1 101 753,00
UAH з ПДВ
1 101 753,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2021 19:39
Електронний підпис
07 серпня 2021 19:37
Реєстр документів.pdf
07 серпня 2021 19:37
33. Оригінал опису..pdf
07 серпня 2021 19:37
32. Оригінал статуту..pdf
07 серпня 2021 19:37
28. Проект договору..pdf
07 серпня 2021 19:37
20. Цінова пропозиція..pdf
07 серпня 2021 19:37
19. Договірна ціна..pdf

Публічні документи

07 серпня 2021 12:27
Електронний підпис
07 серпня 2021 12:25
06 Довідка ПДВ, а не ЄП.pdf
07 серпня 2021 12:25
Договір дарування.pdf
07 серпня 2021 12:25
07 Довідка МТБ.pdf
07 серпня 2021 12:25
02 Технічне завдання.pdf
07 серпня 2021 12:25
03 Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2021 12:25
Ліцензія БМБУД.pdf
07 серпня 2021 12:25
04 Проект договору.pdf
07 серпня 2021 12:25
09 Довідка досвід.pdf
07 серпня 2021 12:25
Витяг ЄДР БМБУД 25.06.2021.pdf
07 серпня 2021 12:25
Кошторисні розрахунки.pdf
07 серпня 2021 12:25
08 Довідка працівники.pdf
07 серпня 2021 12:25
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

08 серпня 2021 17:10
Електронний підпис
08 серпня 2021 17:07
Розрахунки_2.pdf
08 серпня 2021 17:07
РОЗРАХУНКИ_1.pdf
08 серпня 2021 17:07
Документи пропозиції.pdf
08 серпня 2021 17:07
витяг ЄДР.pdf
08 серпня 2021 17:07
Витяг _єдиний податок.JPG

Публічні документи

06 серпня 2021 15:34
Електронний підпис
06 серпня 2021 15:33
20.Зведений кошторис..pdf
06 серпня 2021 15:33
19.Договірна ціна..pdf
06 серпня 2021 15:33
15.Довіреність..pdf
06 серпня 2021 15:33
6.Копія паспорта і кода.pdf
06 серпня 2021 15:33
4.Копія Статуту..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

ФОП "КАЗНОВЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ"

ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС"
#37943533
Відхилено 849 999,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2021 16:12
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Відхилено 850 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2021 15:43
ФОП "КАЗНОВЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ"
#2872904537
Переможець 1 039 321,80
UAH з ПДВ
13 серпня 2021 16:29

Документи

12 серпня 2021 16:12
Електронний підпис
12 серпня 2021 16:12
протокол №53 (1) 001.jpg
12 серпня 2021 16:12
протокол №53 001.jpg

Документи

13 серпня 2021 15:43
Електронний підпис
13 серпня 2021 15:43
протокол №54 001.jpg
13 серпня 2021 15:42
протокол №54(1) 001.jpg

Документи

13 серпня 2021 16:29
Електронний підпис
13 серпня 2021 16:28
протокол 55(1) 001.jpg
13 серпня 2021 16:28
протокол 55 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2021 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАЗНОВЕЦЬКИЙ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ"
#2872904537
1 039 321,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2021 16:29
Електронний підпис
13 серпня 2021 16:28
протокол 55(1) 001.jpg
13 серпня 2021 16:28
протокол 55 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:56
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 14:43
додат угода.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 14:42
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 14:38
договір.pdf укладений
20 серпня 2021 14:35
договірна ціна.pdf укладений
20 серпня 2021 14:35
кп 2.pdf укладений
20 серпня 2021 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.41 Закону України «Публічні закупівлі» та пунктом 12.1 п.п.3) Договору «Замовник» та «Підрядник» дійшли згоди внести зміни в пункт 3.3 Договору №99 від 17 серпня 2021р.: «Строком закінчення виконання Робіт є: 31.12.2021 р., згідно календарного графіку виконання робіт»
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 039 321,80
UAH