Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (ноутбуки)
Data processing machines (laptops)
Data processing machines (laptops)
Очікувана вартість
29 000 000,00 UAH
UA-2021-07-29-007341-b ● 307bc66fc4f54d868092c8ef404bd034
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39301337 |
Місцезнаходження: | 58010, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Грушевського, 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Смеречинська +380509825288 buhosvita_cv@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Надія Періус +380996161448 buhosvita_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Science of the Chernivtsi Regional State Administration |
National ID: | 39301337 |
Contact point: |
Tetiana Smerechinska +380509825288 buhosvita_cv@ukr.net |
Additional contacts: |
Надія Періус +380996161448 buhosvita_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 липня 2021 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2021 11:08 |
Очікувана вартість: | 29 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 145 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 290000,00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 290000 UAH |
Publication date: | 29 липня 2021 15:17 |
Enquiries until: | 20 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 серпня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 29 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 145 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1450 штуки
Машини для обробки даних (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Миколаївська, 38-А
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Data processing machines (laptops)
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 10 листопада 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету та співфінансування з місцевих бюджетів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2021 15:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2021 15:17 |
Тендерна документація 23.07.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо типу матриці IPS
Дата подання: 06 серпня 2021 18:21
Дата відповіді: 09 серпня 2021 11:38
Відповідно до п. 4 Статті 5 Закону України про публічні закупівлі (далі -Закону), Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до п. 4 Статті 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"
Відповідно до вимог розділу «відеомонітор» Додатку 2 до тендерної документації, зазначено тип матриці – IPS. Звертаємо вашу увагу, що тип матриці IPS є зареєстрованою торговою маркою компанії LG Display Co., Ltd. (номер патенту 79091568). Пересвідчитись в цьому можна за посиланням https://trademarks.justia.com/790/91/ips-79091568.html
Таким чином, жоден виробник, окрім виробника LG, не має право зазначати в технічних характеристиках своїх моніторів тип матриці IPS незважаючи на те, що вони можуть мати ідентичні або кращі технічні характеристики. Основними технічними параметрами матриці для споживача є кут огляду та роздільна здатність. Загальноприйнятий параметр кута огляду для IPS матриць є 178/178 градусів.
Відповідно до вищенаведеного, просимо вас внести зміни до тендерної документації визначивши тип матриці за кутом огляду 178/178 градусів без зазначення типу матриці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до Вашого звернення щодо типу матриці IPS, повідомляємо про наступне.
Департаментом освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) 29 липня 2021 року була оголошена процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою https:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-29-007341-b (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (ноутбуки)).
Відповідно до п.3 ч.2 статті 22 “Про публічні закупівлі”, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 “Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти” (зі змінами).
Крім того, відповідно до п.6 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2021 р. № 403 (далі - Порядок та умови) визначено, що закупівля ноутбуків здійснюється відповідно до Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 р. № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 24 квітня 2021 р. № 458, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 травня 2021 р. за №644/362).
Така ж позиція викладена у Спільному листі-роз’ясненні Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України щодо придбання ноутбуків для педагогів комунальних закладів загальної середньої освіти від 10.06.2021 № 1/11-4216/1/06-1-6282 https://mon.gov.ua/ua/npa/list-rozyasnenni-mon-ta-mincifri-shodo-pridbannya-noutbukiv-dlya-pedagogiv-komunalnih-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti.
Зміст Типового переліку був визначений за результатами громадського обговорення, проведеного Міністерством освіти і науки України, за участю представників виробників та потенційних постачальників продукції таким чином, щоб одночасно забезпечити відповідність закуповуваного обладнання новітнім освітнім технологіям і методам навчання та забезпечити необхідний рівень конкуренції та рівня цін при здійсненні закупівель, запобігти корупції та зловживанням.
Крім того, у додатку 2 чітко зазначено: у разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Керуючись викладеним вище тендерний комітет не має підстав для задоволення Вашої вимоги .
Департаментом освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) 29 липня 2021 року була оголошена процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою https:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-29-007341-b (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (ноутбуки)).
Відповідно до п.3 ч.2 статті 22 “Про публічні закупівлі”, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 “Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти” (зі змінами).
Крім того, відповідно до п.6 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2021 р. № 403 (далі - Порядок та умови) визначено, що закупівля ноутбуків здійснюється відповідно до Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 р. № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 24 квітня 2021 р. № 458, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 травня 2021 р. за №644/362).
Така ж позиція викладена у Спільному листі-роз’ясненні Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України щодо придбання ноутбуків для педагогів комунальних закладів загальної середньої освіти від 10.06.2021 № 1/11-4216/1/06-1-6282 https://mon.gov.ua/ua/npa/list-rozyasnenni-mon-ta-mincifri-shodo-pridbannya-noutbukiv-dlya-pedagogiv-komunalnih-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti.
Зміст Типового переліку був визначений за результатами громадського обговорення, проведеного Міністерством освіти і науки України, за участю представників виробників та потенційних постачальників продукції таким чином, щоб одночасно забезпечити відповідність закуповуваного обладнання новітнім освітнім технологіям і методам навчання та забезпечити необхідний рівень конкуренції та рівня цін при здійсненні закупівель, запобігти корупції та зловживанням.
Крім того, у додатку 2 чітко зазначено: у разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Керуючись викладеним вище тендерний комітет не має підстав для задоволення Вашої вимоги .
Тим матриці IPS
Дата подання: 09 серпня 2021 17:34
Дата відповіді: 11 серпня 2021 14:02
Відповідно до викладеного у Вашій відповіді від 09.08.2021 11:38:43, просимо підтвердити, що еквівалентом типу матриці «IPS» буде вважатись матриця, яка буде мати аналогічні технічні параметри викладені в розділі «відеомонітор», а саме: «інтегрований з корпусом; розмір діагоналі - не менше ніж 14 дюймів, з роздільною здатністю не менше ніж 1920 × 1080» незалежно від позначення типу матриці виробником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до Вашого звернення щодо типу матриці IPS, повідомляємо про наступне.
Виробниками матриці IPS є: AU Optronics; Acer; BOE; Japan Display Inc; LG Display; Panasonic Liquid Crystal Display Co, Ltd; Samsung; Sony. Отже, коло потенційних учасників ніяк не обмежено, та не має жодного порушення чинного законодавства.
Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно виходячи з власних потреб у об’ємах товару та сфері застосування товару, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Учасники процедури закупівлі зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до вимог чинного законодавства.
У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Під «еквівалентом» слід розуміти товар, технічні характеристики якого є не гіршими або кращими від тих, які визначені в даній Технічній специфікації.
Виробниками матриці IPS є: AU Optronics; Acer; BOE; Japan Display Inc; LG Display; Panasonic Liquid Crystal Display Co, Ltd; Samsung; Sony. Отже, коло потенційних учасників ніяк не обмежено, та не має жодного порушення чинного законодавства.
Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно виходячи з власних потреб у об’ємах товару та сфері застосування товару, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Учасники процедури закупівлі зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до вимог чинного законодавства.
У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Під «еквівалентом» слід розуміти товар, технічні характеристики якого є не гіршими або кращими від тих, які визначені в даній Технічній специфікації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 вересня 2021
Найменування: | Департамент освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39301337 |
Місцезнаходження: | 58010, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Грушевського, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2021 10:54
|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОФ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО |
28 850 000,00
UAH з ПДВ
|
28 161 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" |
28 988 400,00
UAH з ПДВ
|
28 501 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО #22945907 |
Переможець |
28 161 900,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 12:01
|
Додаткова угода № 2 до договору 10.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 16:09
|
Додаткова угода №1 до договору №10.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 16:02
|
Договір 10.pdf | укладений |
03 листопада 2021 16:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі пунктів 4.3 та 4.10 Договору Сторони погодили зменшення ціни Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |