Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт покрівлі даху НВК "Тур'янська ЗОШ I-III ст." в с. Тур'я Буського району Львівської області (Коригування)"
Очікувана вартість
2 134 263,60 UAH
UA-2021-07-29-004297-b ● 176c32f2e6914d20a5e5fabc4df1b195
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44011315 |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вулиця Петрушевича Е.,будинок 27 |
Контактна особа: |
Глуховецький Богдан Любомирович 380326430079, 380326421130 osvita-busk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2021 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 13:46 |
Очікувана вартість: | 2 134 263,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 671,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Перерахування коштів здійснюється на р/р ЄДРПОУ 44011315, казначейство, МФО 820172 р/ р UA978201720344201026102104598 Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП) та печатки, накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 10000 грн. (десять тисяч грн. 00 коп.). Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2 відсоткам вартості договору, що буде укладено з учасником. На підтвердження надання забезпечення договору у складі пропозиції надати гарантійний лист. Забезпечення виконання договору повинно бути надано у формі банківської гарантії. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком що чинні на дату укладення договору): Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; 1) копія банківської ліцензії видана банком; 2) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. 1) Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику процедури закупівлі грошові кошти за вимогою замовника підлягають перерахуванню на рахунок ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ р/р ЄДРПОУ 44011315, казначейство, МФО 820172 р/ р UA978201720344201026102104598 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обсяг виконання робіт відповідно до Технічної специфікації (згідно з Додатком 3).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт покрівлі даху НВК "Тур'янська ЗОШ I-III ст." в с. Тур'я Буського району Львівської області (Коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80523, Україна, Львівська область, с.Тур'я, вул. Центральна, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2021 13:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2021 12:43 |
Додаток___1_Цiнова_пропозицiя.docx | |
29 липня 2021 12:43 |
Додаток__4_Вимоги_на_виконання_ст.17.docx | |
29 липня 2021 12:42 |
Додаток__3_Технiчна_специфiкацiя.pdf | |
29 липня 2021 12:42 |
Додаток___5_Проект_договору.docx | |
29 липня 2021 12:41 |
Додаток__2_Квалiфiкацiйнi_критерii (1)(1).doc | |
29 липня 2021 12:41 |
Тендерна_документацiя_2020 (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
потрібно надати і труддові і накази, чи щось одне на вибір учасника?
Дата подання: 05 серпня 2021 20:36
Дата відповіді: 09 серпня 2021 10:11
1. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:
- Документи про освіту та/або підвищення кваліфікації та трудові книжки/накази на щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б.
Відповідь: трудові книжки або накази на щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б
чи може інженер з охорони праці бути залученим по ЦПД?
Дата подання: 05 серпня 2021 20:38
Дата відповіді: 09 серпня 2021 10:11
Обов’язкова наявність в учасника інженера з охорони праці (не менше 1) (для підтведження надати документи про освіту з кваліфікацією інженера-будівельника).
Відповідь: Так, може
Прсимо надати інформацію про джерела, періоди та суми фінансуванння даної закупівлі?
Дата подання: 05 серпня 2021 20:41
Дата відповіді: 09 серпня 2021 10:15
Чи передбачений авансовий платіж по договору підряду?
Відповідь: Умов оплати передбачені розділом 4 Проекту договору. Авансовий платіж не передбачений.
ЦИФРОВИЙ КЛЮЧ!
Дата подання: 05 серпня 2021 21:19
Дата відповіді: 09 серпня 2021 11:27
Відповідно до чинного законодавства України Замовник НЕ має права вимагати накладення виключно кваліфікованого електронного підпису на тендерні пропозиції. Оскільки учасники ЩЕ МОЖУТЬ використовувати або КЕП або (удосконалений електронний ключ) УЕП для підписання документів. Така законна можливість, в усіх потенційних учасників публічних закупівель, є включно до 31.12.2021 року:
Закон №2155 «Про електронні довірчі послуги» набув чинності 7 листопада 2018 року. Він ввів поняття кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та скасував — УЕП. Упродовж двох років з моменту набуття чинності нових норм діяв перехідний період, коли платники податків могли використовувати УЕП, а по закінченню строку дії змінювати їх на КЕП. Перехідні два роки збігають саме 7.11.2020 року.
АЛЕ комерційні організації можуть, за бажанням, і далі працювати з ключами, які були отримані після 07.11.2018 року не на ЗН. Таке право їм дає постанова КМУ №193 "Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів”, що діє до 31.12.2021 року. Опісля приватний сектор також повинен буде використовувати КЕП виключно на ЗН.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України
повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи
печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий
підпис не може вважатись кваліфікованим. Такої позиції також притримується і Держаудитслужба України та Антимонопольний комітет України.
Такий КЕП може зробити кожен потенційний учасник, а його виготовлення займає 30 хв.
повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи
печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий
підпис не може вважатись кваліфікованим. Такої позиції також притримується і Держаудитслужба України та Антимонопольний комітет України.
Такий КЕП може зробити кожен потенційний учасник, а його виготовлення займає 30 хв.
НЕПРАВОМІРНА УМОВА! ДОКУМЕНТИ, що входять до складу тендерної пропозиції вважаються дійсними включно до дати прийому пропозицій, що автоматично визначена!
Дата подання: 05 серпня 2021 21:28
Дата відповіді: 09 серпня 2021 11:20
У складі тендерної пропозиції учасником надається довідка з відповідного органу про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень станом на дату подання документа.
Якщо, наприклад, довідка з виконавчої служби видана 13 серпня, а прийом пропозицій до 16 серпня, до всі документи, які учасник завантажує до кінцевого терміну подання пропозицій вважаються чинними і такими, якими Замовник НЕ МОЖЕ ВІДХИЛИТИ, це чітко передбачено ЗУ "Про публічні закупівлі"- тому НЕ ЗАЙМАЙТЕСЬ САМОДІЯЛЬНІСТЮ!! Вимагаємо скасувати НЕЗАКОННУ умову - " станом на дату подання документа" і написати "датована не раніше дати оголошення процедури"!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Кожен учасник може виконати дану вимогу, і немає жодних технічних чи яких-небудь перешкод для її виконання.
Чи потрібно надавати ліцензію/дозвіл на виконання вогнезахисту дерев'яних конструкцій, що передбачені в п.27 Додатку №3 ТД?
Дата подання: 05 серпня 2021 21:39
Дата відповіді: 09 серпня 2021 11:16
Чи потрібно надавати ліцензію/дозвіл для виконання робіт по блискавкозахисту, що передбачені в пункті 19-26 Додатку №3 ТД?
Відповідь: Умовами тендерної документації не встановлення такої вимоги
ПОРУШЕННЯ ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ!
Дата подання: 05 серпня 2021 21:41
Дата відповіді: 09 серпня 2021 11:14
По закупівлі № UA-2021-06-22-012545-c, яку ви скасували чому учасник ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ" НЕ ДИСКВАЛІФОКАВИЙ?
Відповідь: Ст. 31 Закону України містить виключні підстави для відхилення переможця процедури закупівлі. Окрім того, дане запитання не має відношення до даної процедури закупівлі.
НЕПРАВОМІРНА ВИМОГА!! Замовник НЕ МОЖЕ проводити переговори, зустрічі з потенційними учасниками В ПЕРІОД ПРИЙОМУ ПРОПОЗИЦІЙ!! ЦЕ СПРАВЖНЯ КОРУПЦІЯ, ЯКУ МЕТУ ВИ ПЕРЕСЛІДУЄТЕ ТАКОЮ УМОВОЮ, ВИМАГАЖМО НАДАТИ ПОЯСНЕННЯ-ОБГРУНТУВАННЯ?!
Дата подання: 05 серпня 2021 21:47
Дата відповіді: 09 серпня 2021 11:11
Учасник повинен надати довідку довільної форми, видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Відповідь: Замовник не проводить переговорів ні з ким в період подання пропозицій. Звернення за отриманням такої довідки може бути надіслано в тому числі на електронну пошту замовника чи в будь-який зручний для учасників спосіб. Отримання такої довідки зовсім не гарантує того що такий учасник візьме чи не візьме участі в закупівлі.
НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ВИ ТАКЕ ВИМАГАЄТЕ? ЦЕ НАЙМАНІ ПРАЦІВНИКИ УЧАСНИКА, НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ВОНИ ПОВИННІ ВАМ ЩОСЬ ПІДПИСУВАТИ ІНАДАВАТИ??
Дата подання: 05 серпня 2021 21:50
Дата відповіді: 09 серпня 2021 11:08
Учасник підписанням пропозиції підтверджує, що він повідомлений про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду (лист довільної форми) на обробку та використання персональних даних від працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідках, наданих згідно Розділу№2 Додатку №2 До Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено необхідність надання в тому числі документів про освіту та/або підвищення кваліфікації та трудові книжки/накази на щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б., скановану копію оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису та інші документи, які розкривають інформацію про ПІП таких осіб, їх місце роботи, освіту, та інші персональні дані, а тому замовником встановлено вимогу надати згоду на розголошення персональних даних від таких осіб.
ЧИ ПОТРІБНО НАДАВАТИ ДОВІДКУ ПРО РАХУНОК, ЩО ВІДКРИТИЙ В КАЗНАЧЕЙСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ( ТА ЇЇ УПРАВЛІННЯХ)?
Дата подання: 05 серпня 2021 21:51
Дата відповіді: 09 серпня 2021 11:04
Учасник у складі пропозиції надає довідку видану Державною податковою службою України (відповідними територіальними органами ДПІ та/або їх підрозділами), яка містить інформацію про відкриті банківські рахунки учасника. Окрім того, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати скановану з оригіналу копію довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Такої вимоги умовами Тендерної документації не передбачено
ДИЧКРИМІНАЦІЯ!!!МОЖЕ ВАМ І ДОСТУП ДО РАХУНКУ ЩЕ НАДАТИ?? НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ВИ ДОЗВОЛЯЄТЕ СОБІ ВИМАГАТИ ВИПИСКИ З БАНКІВСЬКИХ РАХУНКІВ, А ПРО БАНКІВСЬКУ ТАЄМНИЦЮ ТА КОНФЕДЕНЦІЙНУ ІНФОРМАЦІЮ ВИ НЕ ЧУЛИ???
Дата подання: 05 серпня 2021 21:56
Дата відповіді: 09 серпня 2021 11:03
"Учасник у складі пропозиції повинен надати лист-згоду про гарантію виконання робіт без авансового платежу та виписку з рахунку(ів) у банку(банках) про наявність в учасника станом на момент подання документа обігових коштів на закупівлю товарів та обладнання згідно технічної специфікації у розмірі не менше 10% від очікуваної вартості закупівлі."
ПРИ ТАКІЙ ДИСКРИМІНАЦІЙНІЙ УМОВІ - ВИМАГАЄМО НАДАТИ ВИПИСКУ З РАХУНКУ ЗАМОВНИКА, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ НАЯВНІСТЬ КОШТІВ ДЛЯ ОПЛАТИ МАЙБУТНЬОМУ ПІДРЯДНИКУ В РОЗМІРІ 100% ЗА ВИКОНАННЯ РОБІТ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ , ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ДАНА ЗАКУПІВЛЯ, А ОТЖЕ ВИМАГАЄМО НАДАТИ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЩО НА РАХУНКУ ЗАМОВНИКА Є СУМА 2 134 263.6 грн. з ПДВ !!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами проекту договору не передбачено надання авансового платежу а тільки післяоплата. Відтак, така вимога сформована задля розуміння того, що підрядник матиме фінансові ресурси для того, щоб розпочати роботи вчасно, закупити матеріали, необхідне обладнання та не спричинить затримки у початку виконання робіт.
НАЗВА ЗАКУПІВЛІ НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ!!
Дата подання: 05 серпня 2021 22:00
Дата відповіді: 09 серпня 2021 10:51
БУСЬКОГО РАЙОНУ ВЖЕ НЕ ІСНУЄ, ЗМИРІТЬСЯ З ЦИМ, ТОМУ ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ ДОКУМЕНТАЦІЮ ДО ВІДПОВІДНОСТІ АКТУАЛЬНИМ ТА ДОСТОВІРНИМ ДАНИМ!!
Відповідь: Назва закупівлі сформована відповідно до тієї що визнечена експертним звітом. Замовник не має права самовільно змінювати назву предмета закупівлі.
ПРОСТО ДЛЯ ГРОМАДИ... ЗАЛИШАЄМО СВІЙ ВАРІАНТ, НАЗВУ УЧАСНИКА, якого ВИ ЗНОВУ ОГОЛОСИТЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ В ЦІЙ ЗАКУПІВЛІ - ЦЕ БУДЕ ОДНА ІЗ ФІРМ п.Орихівського, найбільш імовірно, що це буде ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ" ?!!
Дата подання: 05 серпня 2021 22:06
Дата відповіді: 09 серпня 2021 10:57
ОТ і перевіримо, вже вкотре, чи таки в змові ви з цим учасником, чи це звичайне співпадіння, чи просто він "свій" і "всіх" влаштовує...?!)) скоро дізнаємося...
Відповідь: Замовник не може передбачити того хто візьме участь в закупівлі, також не може передбачити того чи учасники нададуть всі документи згідно вимог Тендерної документації, а відтак, не може знати результатів закупівлі наперед.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-29-004297-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ, Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 07 вересня 2021 14:49
Дата подання: 07 вересня 2021 14:49
Скарга №1 від 07.09.2021 р. з додатками і накладеним КЕП, на рішення Замовника.
Скарга №1 від 07.09.2021 р. з додатками і накладеним КЕП, на рішення Замовника. Скарга подана на неправомірні рішення Замовника, з посиланням на умови ТД та документи, що входять до складу тендерної документації, з обгрунтуванням та фактами, поясненнями на 13-ти сторінках, в двох форматах: пдф і ворд, Дана скарга містить обґрунтування наявності у Суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок, яких порушено право і законні інтереси Суб’єкта оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 вересня 2021 10:38
рішення від 09.09.2021 №20539.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2021 10:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2021 №21341.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2021 16:45
рішення від 20.09.2021 №21341.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2021 18:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення органу оскарження.
Дата виконання рішення замовником: 29 вересня 2021 09:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ |
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ" |
2 075 291,00
UAH з ПДВ
|
2 075 291,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ #41490407 |
Рішення скасоване |
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 09:31
|
|
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ" #39810251 |
Рішення скасоване |
2 075 291,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 09:31
|
|
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ #41490407 |
Відхилено |
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 09:43
|
|
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ" #39810251 |
Переможець |
2 075 291,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2021 16:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2021 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:25
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 17:27
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2021 12:22
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
20 жовтня 2021 12:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підрядник зобов'язується власними силами і засобами, в обумовлений строк (до 2021 року) у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконання роботи на об'єкті "Капітальний ремонт покрівлі даху НВК"Тур'янська ЗОШ І-ІІІ ст." в с. Тур'я Буського району Львівської області (Коригування)" (ДК 021:2015:2015-45000000-7 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), а Замовник зобов'язується прийняти і оплатити виконані роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 233/1 на 2021 рік |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із зміною бюджетного фінансування на об’єкті «Капітальний ремонт покрівлі даху НВК «Тур’янська ЗОШ І-ІІІ ст..» в с. Тур’я Буського району Львівської області (Коригування)»(ДК 021:2015:45000000-7 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Сторони домовилися внести зміни і викласти у наступній редакції п.3.1.1. Договору № 233 від 19.10.2021 року «Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2021 рік становить - 2 075 291,00 грн. без ПДВ. 2. Сторони домовилися внести зміни до п. 12.1. «Строк дії договору» і викласти у наступній редакції «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31 грудня 2021 року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |