Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з обслуговування мереж зовнішнього освітлення)
Очікувана вартість
304 920,00 UAH
UA-2021-07-29-003279-b d38491c51af744018a15b6ac48f2bd2a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВК Української МР Закупівля

+380457220682 valenta2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1
Контактна особа: ВК Української МР Закупівля
+380457220682
valenta2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
Послуги з обслуговування мереж вуличного освітлення носять безперервний характер, адже забезпечення населених пунктів вуличним освітленням є одним з пріоритетних напрямків. На сьогоднішній день оголошену процедуру закупівлі UA-2021-06-11-006474-b за кодом ДК 021:2015 – 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (послуги з обслуговування мереж зовнішнього освітлення) заблоковано, у зв’язку з поданою скаргою одним з учасників. На сьогодні в Українській об’єднаній територіальній громаді виникла нагальна потреба в проведенні робіт по обслуговуванню мереж вуличного освітлення. Оскільки в даний час оголошена процедура закупівлі знаходиться на оскарженні в Постійтно діючій адміністративній колегії з розгляду скарг про порущення законодавства в сфері публічних закупівель (рішення від 26.07.2021 №16934.pdf) є потреба здійснити закупівлю шляхом застосування переговорної процедури на підставі абзацу 5 частини 3 статті 40 Закону. В зв’язку з цим було прийнято рішення здійснити закупівлю за переговорною процедурою на суму, що не перевищує 20% від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. На даний час накопичилась велика кількість заявок від населення на виконання ремонтних робіт (заміна лампочок, усунення поривів, планова заміна проводів та інше) щодо обслуговування мереж вуличного освітлення, погодні умови, що виникли останнім часом: буревії, що спричинили пошкодження ліній зовнішнього освітлення, тощо. Враховуючи факт ситуації, що склалася, існує необхідність застосувати норму Закону відповідно до абз.5 п.3 ч.2 ст.40: у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Отже, для укладання договору з одним з учасників заблокованої процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (послуги з обслуговування мереж зовнішнього освітлення), а саме з ТОВ «Світло-Київщина» було прийнято рішення здійснити переговорну процедуру (скорочену) на суму, що не перевищує 20% від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2021 13:35
Оскарження наміру укласти договір: 04 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з обслуговування мереж зовнішнього освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська область, Українка, Українська територіальна громада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів приймання наданих послуг за формою КБ-2в та Довідок про вартість наданих послуг за формою КБ-3. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

29 липня 2021 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-09-24-000002 • 27bded9060104fc991160eed19e22f68
Автор звернення: Кучер Тетяна Миколаївна
Дата створення звернення: 2021-09-24 11:46
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
  • Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Під час огляду процедур закупівель, виставлених на електронній платформі https://prozorro.gov.ua/tender було виявлено ймовірні порушення процедур здійснення окремих закупівель Виконавчим комітетом Української міської ради (код ЄДРПОУ 24884653), що може вкрай негативно вплинути на інтереси нашої громади через незаконну розтрату бюджетних коштів. Частина 5 ст. 7 Закону України «Про державні закупівлі» чітко встановлює правомочності щодо громадського контролю, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Розглянемо процедуру закупівлі Виконавчим комітетом Української міської ради Обухівського району Київської області «Послуги з обслуговування мереж зовнішнього освітлення у 2021 р.» (станом на 22.07.2021) Конкурсні торги ID: UA-2021-03-19-005730-c ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги Опис окремої частини предмета закупівлі: Послуги з обслуговування мереж зовнішнього освітлення Дата оприлюднення: 19 березня 2021 Строк надання послуг: 01 квітня 2021 — 31 грудня 2021 Очікувана вартість: 1 740 000,0 грн. Реєстр пропозицій Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 11:41 Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВ "ДТ ПАРК" 1 494 603,85 UAH з ПДВ 1 441 000,00 UAH з ПДВ ПП "БРИЗ ДНІПРА" 1 599 967,43 UAH з ПДВ 1 450 000,00 UAH з ПДВ ТОВ "МОНКОР" 1 733 032,80 UAH з ПДВ 1 733 032,80 UAH з ПДВ ТОВ "ДТ ПАРК" оскаржує до АМКУ незаконне відхилення своєї пропозиції. Скарга: UA-2021-03-19-005730-c.c1 подана 23.04.21. Скаргу задоволено рішенням АМКУ №11223 від 21.05.2021. Замовник виконує рішення АМКУ та повертає Скаржника на етап кваліфікації 31.05.21. Тендер відмінено. Інформація про відміну: Дата оприлюднення: 31 травня 2021 року. Дата відміни: 11 червня 2021 року. Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (прийнято рішення розробити нове технічне завдання до предмету закупівлі) В періоді розгляду Скарги ТОВ "ДТ ПАРК" Замовник об’являє Закупівлю без використання електронної системи: UA-2021-05-20-002105-a ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги Опис окремої частини предмета закупівлі: Послуги з обслуговування мереж зовнішнього освітлення. Дата оприлюднення: 20 травня 2021 Строк надання послуг: 20 травня 2021 — 31 грудня 2021 Протокол розкриття: Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано ТОВ "Світло-Київщина" #37697054 Переможець 199 966,80 UAH з ПДВ 20 травня 2021 14:49 Обгрунтування процедури: Оскільки Процедура UA-2021-05-20-002105-a призупинена у зв’язку із її оскарженням Учасником ТОВ "ДТ ПАРК", Замовник має право підписати Договір в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Договір підписано: №36 від 20 травня 2021 року. Станом на 13.07.2021 Замовник сплатив за послуги ТОВ "Світло-Київщина" 199 946,40 грн. Залишок коштів по Договору = 20,4 грн. Підстав для подальшого фінансування Послуги з обслуговування мереж зовнішнього освітлення у Замовника немає. Виконавця послуг на період 14.07.21 – 31.12.21 не визначено. Конкурсні торги ID: UA-2021-06-11-006474-b ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги Опис окремої частини предмета закупівлі: Послуги з обслуговування мереж зовнішнього освітлення Дата оприлюднення: 11 червня 2021 Строк надання послуг: 01 липня 2021 — 31 грудня 2021 Очікувана вартість: 1 540 000,0 грн. Протокол розкриття Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано ПП "БРИЗ ДНІПРА" #39239505 Відхилено 633 000,00 UAH з ПДВ 02 липня 2021 15:19 ТОВ "СВІТЛО-КИЇВЩИНА" #37697054 Відхилено 634 600,00 UAH з ПДВ 06 липня 2021 17:25 ТОВ "ДТ ПАРК" #38482726 Відхилено 898 000,00 UAH з ПДВ 12 липня 2021 17:35 Право оскарження рішення Замовника про відхилення залишається у ТОВ "ДТ ПАРК" до 22.07.21 включно. Якщо цей Учасник не подасть Скаргу, тендер автоматично буде відмінено електронною системою закупівель на підставі п.3), ч.2, ст.32 Закону (відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом). Як вбачається з вказаного переліку процедур закупівель, відповідні роботи не мали право проводити по перемовній процедурі, а Замовник закупівель – Виконавчий комітет УМР свідомо порушує норми законодавства «Про публічні закупівлі» та незаконно витрачає бюджетні кошти по перемовній процедурі. Сума незаконної розтрати бюджетних коштів становить 199 966,80 грн. Стурбовані даною ситуацією та відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Промоніторити зазначені публічні закупівлі, які здійснені Виконавчим комітетом Української міської ради (код ЄДРПОУ 24884653) на предмет їх законності. 2. Вжити передбачені законодавством невідкладні заходи реагування. 3. Притягнути посадових осіб Виконавчого комітету Української міської ради (код ЄДРПОУ 24884653) винних у порушенні законодавства про публічні закупівлі до адміністративної та/чи кримінальної відповідальності.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Світло-Київщина"
#37697054
Переможець 304 920,00
UAH з ПДВ
29 липня 2021 13:35

Документи

29 липня 2021 13:35
Електронний підпис
29 липня 2021 13:35
Протокол №30.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2021 13:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Світло-Київщина"
#37697054
304 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2021 13:35
Електронний підпис
29 липня 2021 13:35
Протокол №30.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 10:40
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 10:39
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 13:15
Договір №52.pdf укладений
09 серпня 2021 13:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 304 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 820,00 UAH)