Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення (Лот 1 - для Централізованої бібліотечної системи Подільського району; Лот 2 - для мистецьких шкіл Подільського району; Лот 3 - для централізованої бухгалтерії відділу культури Подільської районної в місті Києві державної адміністрації).
Очікувана вартість
77 520,00 UAH
UA-2021-07-29-003272-b 8d9951d7905d462f91c71cd8985d49a2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денисова Катерина Віталіївна

380444251190 podil_kultura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393721
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСОГЛІБСЬКА, будинок 14
Контактна особа: Денисова Катерина Віталіївна
380444251190
podil_kultura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2021 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 77 520,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Тендерна документація

04 серпня 2021 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 13:10
інформація про зміни_04 08 2021.docx
04 серпня 2021 13:10
Дод.2._Квалiфiкацiйнi_вимоги — нове.doc
03 серпня 2021 16:46
інформація про зміни.docx
03 серпня 2021 16:45
Оголошення__Продукцiя_для_чищення нова.docx
29 липня 2021 12:50
Дод.3._Тех_вимоги.doc
29 липня 2021 12:49
Дод.4._Проeкт_договору (1).doc
29 липня 2021 12:49
Дод.1._Цiнова_пропозицiя.doc
04 серпня 2021 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2021 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2021 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2021 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 13:10
інформація про зміни_04 08 2021.docx
04 серпня 2021 13:10
Дод.2._Квалiфiкацiйнi_вимоги — нове.doc
29 липня 2021 12:49
Дод.2._Квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
03 серпня 2021 16:46
інформація про зміни.docx
03 серпня 2021 16:45
Оголошення__Продукцiя_для_чищення нова.docx
29 липня 2021 12:49
Оголошення__Продукцiя_для_чищення.docx
29 липня 2021 12:50
Дод.3._Тех_вимоги.doc
29 липня 2021 12:49
Дод.4._Проeкт_договору (1).doc
29 липня 2021 12:49
Дод.1._Цiнова_пропозицiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 02 серпня 2021 05:57
Дата відповіді: 02 серпня 2021 09:46
Чи будете ви розглядати аналоги товарів
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Повідомляємо, що в додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі зазначено, що Замовником аналоги розглядатись не будуть.
Документи кваліфікації
Дата подання: 03 серпня 2021 12:55
Дата відповіді: 04 серпня 2021 13:14
1) Чи достатньо Вам буде Довідки з банківської установи про наявність поточного рахунку (рахунків), оскільки першоджерелом відповідних даних є самі платники та фінансові установи, а не ДПС? 2) Згідно пункту 10 Додатку 2 вимагається: "Документи, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік...). Чому саме 2020? Вас влаштують Аналогічні договори за 2019 та 2021?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
Щодо першого питання повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовником здійснюється спрощена закупівля шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом, а саме у відповідності до ст. 14 Закону. В свою чергу, положення ст. 14 передбачають що, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі стосуються без виключень всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Зазначені документи вимагаються замовником для цілей погодження змісту та укладання договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі. Замовником встановлено у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ» щодо надання учасником у складі пропозиції оригіналу довідки, виданої Учаснику державною податковою службою України (на бланку організації з необхідними реквізитами, датою, номером, підписом уповноваженої особи тощо) про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, не більш ніж 5 денної давнини по відношенню до дати розкриття позицій учасників. Даний документ підтверджує, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови постачання товарів. На етапі вивчення потенційного контрагента замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. Виходячи з вищевикладеного вище запитувана довідка у складі пропозиції учасника повинна бути.
Щодо другого питання повідомляємо, Замовника влаштовують аналогічні договори за 2019 та 2021 рік. Відповідні зміни були внесені в Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-29-003272-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СМАРТФОРЕСТ", Код ЄДРПОУ:41651246
Дата подання: 16 серпня 2021 14:23
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ ЗАКОНУ ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ
ТОВ "Смартфорест" просить розглянути скаргу у прикріпленому файлі та усунути виявлені порушення по ЛОТУ №1
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2021 22:04
На вашу вимогу до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 3 від 16 серпня 2021 № UA-2021-07-29-003272-b.a3 повідомляєм наступне.

1) щодо надання довідки, виданої Учаснику державною податковою службою України (на бланку організації з необхідними реквізитами, датою, номером, підписом уповноваженої особи тощо) про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, відповідно до вимог п. 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - учасником ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" (далі – Учасник), відповідно до вимог Додатку 2 було надано лист-повідомлення від 06.08.2021 № 25 про те, що до Головного управління ДПС у м.Києві було направлено Лист (Вих.номер №12 від 04.08.2021р.) про надання інформації щодо наявності відкритих (зареєстрованих) рахунків у банках та інших фінансових установах, який було зареєстровано в ДПС під № 84669 (дата 04.08.2021 Реєстраційний індекс 84669/6). Також Учасник зазначив, згідно чинного законодавства дана інформація надається у терміни передбачені відповідними нормативними актами, а саме протягом 30 (тридцяти) робочих днів, що фактично унеможливлює надання відповідної довідки у терміни передбачені Замовником (відповідно до п.12 Додатку 5 оголошення). Разом з тим Учасник у своїй тендерній пропозиції надав: 1) Довідку з обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах; 2) Скриншот електронного кабінету платника (Учасника) з інформацією про відкриті банківські рахунки. Учасник зазначив, що зобов’язується одразу після надання Головним управлінням ДПС у м.Києві відповідної довідки, надати її Замовнику.

Додатково повідомляємо, що на електронну адресу Замовника 13.08.2021 року надійшла зазначена довідка.

2) щодо відсутності документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Учасником було завантажено довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію договору, видаткових накладних 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію позитивного листа-відгуку 09 серпня о 16:04.

3) щодо надання документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – учасником було подано тендерну пропозицію так, як це вимагалось в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Разом з тим, Учасником подано позитивний лист – відгук, в якому зазначено, що постачання товару було виконано вчасно і в повному обсязі, згідно умов договору.

Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 3– відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-07-29-003272-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СМАРТФОРЕСТ", Код ЄДРПОУ:41651246
Дата подання: 16 серпня 2021 14:25
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ ЗАКОНУ ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ
ТОВ "Смартфорест" просить розглянути скаргу у прикріпленому файлі та усунути виявлені порушення по ЛОТУ №2
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2021 22:03
На вашу вимогу до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 2 від 16 серпня 2021 № UA-2021-07-29-003272-b.a2повідомляєм наступне.

1) щодо надання довідки, виданої Учаснику державною податковою службою України (на бланку організації з необхідними реквізитами, датою, номером, підписом уповноваженої особи тощо) про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, відповідно до вимог п. 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - учасником ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" (далі – Учасник), відповідно до вимог Додатку 2 було надано лист-повідомлення від 06.08.2021 № 25 про те, що до Головного управління ДПС у м.Києві було направлено Лист (Вих.номер №12 від 04.08.2021р.) про надання інформації щодо наявності відкритих (зареєстрованих) рахунків у банках та інших фінансових установах, який було зареєстровано в ДПС під № 84669 (дата 04.08.2021 Реєстраційний індекс 84669/6). Також Учасник зазначив, згідно чинного законодавства дана інформація надається у терміни передбачені відповідними нормативними актами, а саме протягом 30 (тридцяти) робочих днів, що фактично унеможливлює надання відповідної довідки у терміни передбачені Замовником (відповідно до п.12 Додатку 5 оголошення). Разом з тим Учасник у своїй тендерній пропозиції надав: 1) Довідку з обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах; 2) Скриншот електронного кабінету платника (Учасника) з інформацією про відкриті банківські рахунки. Учасник зазначив, що зобов’язується одразу після надання Головним управлінням ДПС у м.Києві відповідної довідки, надати її Замовнику.

Додатково повідомляємо, що на електронну адресу Замовника 13.08.2021 року надійшла зазначена довідка.

2) щодо відсутності документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Учасником було завантажено довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію договору, видаткових накладних 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію позитивного листа-відгуку 09 серпня о 16:04.

3) щодо надання документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – учасником було подано тендерну пропозицію так, як це вимагалось в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Разом з тим, Учасником подано позитивний лист – відгук, в якому зазначено, що постачання товару було виконано вчасно і в повному обсязі, згідно умов договору.

Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 2 – відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-07-29-003272-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СМАРТФОРЕСТ", Код ЄДРПОУ:41651246
Дата подання: 16 серпня 2021 14:27
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ ЗАКОНУ ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ
ТОВ "Смартфорест" просить розглянути скаргу у прикріпленому файлі та усунути виявлені порушення по ЛОТУ №3
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2021 22:02
На вашу вимогу до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 1 від 16 серпня 2021 № UA-2021-07-29-003272-b.a1 повідомляєм наступне.

1) щодо надання довідки, виданої Учаснику державною податковою службою України (на бланку організації з необхідними реквізитами, датою, номером, підписом уповноваженої особи тощо) про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, відповідно до вимог п. 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - учасником ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" (далі – Учасник), відповідно до вимог Додатку 2 було надано лист-повідомлення від 06.08.2021 № 25 про те, що до Головного управління ДПС у м.Києві було направлено Лист (Вих.номер №12 від 04.08.2021р.) про надання інформації щодо наявності відкритих (зареєстрованих) рахунків у банках та інших фінансових установах, який було зареєстровано в ДПС під № 84669 (дата 04.08.2021 Реєстраційний індекс 84669/6). Також Учасник зазначив, згідно чинного законодавства дана інформація надається у терміни передбачені відповідними нормативними актами, а саме протягом 30 (тридцяти) робочих днів, що фактично унеможливлює надання відповідної довідки у терміни передбачені Замовником (відповідно до п.12 Додатку 5 оголошення). Разом з тим Учасник у своїй тендерній пропозиції надав: 1) Довідку з обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах; 2) Скриншот електронного кабінету платника (Учасника) з інформацією про відкриті банківські рахунки. Учасник зазначив, що зобов’язується одразу після надання Головним управлінням ДПС у м.Києві відповідної довідки, надати її Замовнику.

Додатково повідомляємо, що на електронну адресу Замовника 13.08.2021 року надійшла зазначена довідка.

2) щодо відсутності документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Учасником було завантажено довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію договору, видаткових накладних 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію позитивного листа-відгуку 09 серпня о 16:04.

3) щодо надання документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – учасником було подано тендерну пропозицію так, як це вимагалось в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Разом з тим, Учасником подано позитивний лист – відгук, в якому зазначено, що постачання товару було виконано вчасно і в повному обсязі, згідно умов договору.

Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 1 – відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Опис предмету закупівлі:
1.Мило господарське - 80 шт.- 39831200-8 Мийні засоби;
2. Засіб для миття унітазів - 100 шт. - 39831600-2 Засоби для чищення туалету;
3. Засіб для дезінфекції туалету - 100 шт. - 39831600-2 Засоби для чищення туалету;
4. Пральний порошок - 80 шт. - 39831000-6 Засоби для прання і миття ;
5. Мило рідке туалетне з дозатором - 100 шт. - 39831200-8 Мийні засоби;
6. Мило рідке 5 л - 30 шт - 39831200-8 Мийні засоби;
7. Засіб для миття підлоги універсальний - 100 шт. - 39831300-9 Засоби для миття підлоги ;
8. Засіб для чищення - 100 шт. - 39831240-0 Засоби для чищення ;
9. Засіб для туалету - 100 шт. - 39831600-2 Засоби для чищення туалету.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 27 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 136,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 серпня 2021 13:46
Закінчення: 10 серпня 2021 14:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

790 шт
Продукція для чищення для Централізованої бібліотечної системи Подільського району
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петропавлівська 6
Дата доставки: 31 серпня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отриманий Товар здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" 26 738,00
UAH з ПДВ
26 738,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" 27 199,80
UAH з ПДВ
27 199,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2021 16:05
Електронний підпис
09 серпня 2021 16:04
Дод.3._Тех_вимоги (ЛОТ 1).pdf
09 серпня 2021 16:04
Довідка (мат.-тех. база).pdf
09 серпня 2021 16:04
Сертифікація.pdf
09 серпня 2021 16:04
Рахунки ДПІ.pdf
09 серпня 2021 16:04
Паспорт+код.pdf
09 серпня 2021 16:04
Лист-повідомлення.pdf
09 серпня 2021 16:04
Лист-згода (договір).pdf
09 серпня 2021 16:04
Лист (право підпису).pdf
09 серпня 2021 16:04
Єдиний под. зав..pdf
09 серпня 2021 16:04
Довідка рахунок (6.08.21).pdf
09 серпня 2021 16:04
Довідка (роз'яснення).pdf
09 серпня 2021 16:04
Довідка (ліцензування).pdf
09 серпня 2021 16:04
Довідка (ан. договір).pdf
09 серпня 2021 16:04
Відгук.PDF
09 серпня 2021 16:04
Витяг ЄДР 6.08.2021р.pdf
09 серпня 2021 16:04
Виписка зав..pdf
09 серпня 2021 16:04
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

06 серпня 2021 20:34
Електронний підпис
06 серпня 2021 20:33
Гарантійні листи.PDF
06 серпня 2021 20:33
Статут.pdf
06 серпня 2021 20:33
Рахунки.pdf
06 серпня 2021 20:33
Протокол №1.pdf
06 серпня 2021 20:33
Протокол 10.06.2019.PDF
06 серпня 2021 20:33
Опис 10.06.2019.PDF
06 серпня 2021 20:33
Наказ Смик.pdf
06 серпня 2021 20:33
Листи, копії.pdf
06 серпня 2021 20:33
Кредити.pdf
06 серпня 2021 20:33
Копії.pdf
06 серпня 2021 20:33
Копії 2.PDF
06 серпня 2021 20:33
Довідка ЄДРПОУ.pdf
06 серпня 2021 20:33
Довідка ДПС.PDF
06 серпня 2021 20:33
Витяг з ПДВ.PDF
06 серпня 2021 20:33
Витяг з ЄДР 27.11.2020.pdf
06 серпня 2021 20:33
27. Відгук 10654-1136.pdf
06 серпня 2021 20:33
26. Видаткові.PDF
06 серпня 2021 20:33
25. Договір 3020.pdf
06 серпня 2021 20:33
24. Відгук 10654-1135.pdf
06 серпня 2021 20:33
23. Видаткова №2.PDF
06 серпня 2021 20:33
22. Видаткова №1.pdf
06 серпня 2021 20:33
21. Договір 4030 18.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"

ТОВ "СМАРТФОРЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"
#3190911124
Переможець 26 738,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2021 10:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2021 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"
#3190911124
26 738,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 09:25
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 08:21
4030 15.pdf укладений
02 вересня 2021 08:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 26 738,00
UAH