Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція для чищення (Лот 1 - для Централізованої бібліотечної системи Подільського району; Лот 2 - для мистецьких шкіл Подільського району; Лот 3 - для централізованої бухгалтерії відділу культури Подільської районної в місті Києві державної адміністрації).
Очікувана вартість
77 520,00 UAH
UA-2021-07-29-003272-b ● 8d9951d7905d462f91c71cd8985d49a2
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури Подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393721 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСОГЛІБСЬКА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Денисова Катерина Віталіївна 380444251190 podil_kultura@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2021 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 77 520,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Тендерна документація
04 серпня 2021 13:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2021 13:10 |
інформація про зміни_04 08 2021.docx | |
04 серпня 2021 13:10 |
Дод.2._Квалiфiкацiйнi_вимоги — нове.doc | |
03 серпня 2021 16:46 |
інформація про зміни.docx | |
03 серпня 2021 16:45 |
Оголошення__Продукцiя_для_чищення нова.docx | |
29 липня 2021 12:50 |
Дод.3._Тех_вимоги.doc | |
29 липня 2021 12:49 |
Дод.4._Проeкт_договору (1).doc | |
29 липня 2021 12:49 |
Дод.1._Цiнова_пропозицiя.doc |
04 серпня 2021 13:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 серпня 2021 13:10 |
інформація про зміни_04 08 2021.docx
|
|||||||||
04 серпня 2021 13:10 |
Дод.2._Квалiфiкацiйнi_вимоги — нове.doc
|
|||||||||
03 серпня 2021 16:46 |
інформація про зміни.docx
|
|||||||||
03 серпня 2021 16:45 |
Оголошення__Продукцiя_для_чищення нова.docx
|
|||||||||
29 липня 2021 12:50 |
Дод.3._Тех_вимоги.doc
|
|||||||||
29 липня 2021 12:49 |
Дод.4._Проeкт_договору (1).doc
|
|||||||||
29 липня 2021 12:49 |
Дод.1._Цiнова_пропозицiя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги
Дата подання: 02 серпня 2021 05:57
Дата відповіді: 02 серпня 2021 09:46
Чи будете ви розглядати аналоги товарів
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Повідомляємо, що в додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі зазначено, що Замовником аналоги розглядатись не будуть.
Повідомляємо, що в додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі зазначено, що Замовником аналоги розглядатись не будуть.
Документи кваліфікації
Дата подання: 03 серпня 2021 12:55
Дата відповіді: 04 серпня 2021 13:14
1) Чи достатньо Вам буде Довідки з банківської установи про наявність поточного рахунку (рахунків), оскільки першоджерелом відповідних даних є самі платники та фінансові установи, а не ДПС?
2) Згідно пункту 10 Додатку 2 вимагається: "Документи, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік...). Чому
саме 2020? Вас влаштують Аналогічні договори за 2019 та 2021?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
Щодо першого питання повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовником здійснюється спрощена закупівля шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом, а саме у відповідності до ст. 14 Закону. В свою чергу, положення ст. 14 передбачають що, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі стосуються без виключень всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Зазначені документи вимагаються замовником для цілей погодження змісту та укладання договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі. Замовником встановлено у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ» щодо надання учасником у складі пропозиції оригіналу довідки, виданої Учаснику державною податковою службою України (на бланку організації з необхідними реквізитами, датою, номером, підписом уповноваженої особи тощо) про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, не більш ніж 5 денної давнини по відношенню до дати розкриття позицій учасників. Даний документ підтверджує, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови постачання товарів. На етапі вивчення потенційного контрагента замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. Виходячи з вищевикладеного вище запитувана довідка у складі пропозиції учасника повинна бути.
Щодо другого питання повідомляємо, Замовника влаштовують аналогічні договори за 2019 та 2021 рік. Відповідні зміни були внесені в Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ».
Щодо першого питання повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовником здійснюється спрощена закупівля шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом, а саме у відповідності до ст. 14 Закону. В свою чергу, положення ст. 14 передбачають що, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі стосуються без виключень всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Зазначені документи вимагаються замовником для цілей погодження змісту та укладання договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі. Замовником встановлено у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ» щодо надання учасником у складі пропозиції оригіналу довідки, виданої Учаснику державною податковою службою України (на бланку організації з необхідними реквізитами, датою, номером, підписом уповноваженої особи тощо) про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, не більш ніж 5 денної давнини по відношенню до дати розкриття позицій учасників. Даний документ підтверджує, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови постачання товарів. На етапі вивчення потенційного контрагента замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. Виходячи з вищевикладеного вище запитувана довідка у складі пропозиції учасника повинна бути.
Щодо другого питання повідомляємо, Замовника влаштовують аналогічні договори за 2019 та 2021 рік. Відповідні зміни були внесені в Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-29-003272-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СМАРТФОРЕСТ", Код ЄДРПОУ:41651246
Дата подання: 16 серпня 2021 14:23
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ ЗАКОНУ ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ
ТОВ "Смартфорест" просить розглянути скаргу у прикріпленому файлі та усунути виявлені порушення по ЛОТУ №1
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2021 22:04
На вашу вимогу до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 3 від 16 серпня 2021 № UA-2021-07-29-003272-b.a3 повідомляєм наступне.
1) щодо надання довідки, виданої Учаснику державною податковою службою України (на бланку організації з необхідними реквізитами, датою, номером, підписом уповноваженої особи тощо) про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, відповідно до вимог п. 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - учасником ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" (далі – Учасник), відповідно до вимог Додатку 2 було надано лист-повідомлення від 06.08.2021 № 25 про те, що до Головного управління ДПС у м.Києві було направлено Лист (Вих.номер №12 від 04.08.2021р.) про надання інформації щодо наявності відкритих (зареєстрованих) рахунків у банках та інших фінансових установах, який було зареєстровано в ДПС під № 84669 (дата 04.08.2021 Реєстраційний індекс 84669/6). Також Учасник зазначив, згідно чинного законодавства дана інформація надається у терміни передбачені відповідними нормативними актами, а саме протягом 30 (тридцяти) робочих днів, що фактично унеможливлює надання відповідної довідки у терміни передбачені Замовником (відповідно до п.12 Додатку 5 оголошення). Разом з тим Учасник у своїй тендерній пропозиції надав: 1) Довідку з обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах; 2) Скриншот електронного кабінету платника (Учасника) з інформацією про відкриті банківські рахунки. Учасник зазначив, що зобов’язується одразу після надання Головним управлінням ДПС у м.Києві відповідної довідки, надати її Замовнику.
Додатково повідомляємо, що на електронну адресу Замовника 13.08.2021 року надійшла зазначена довідка.
2) щодо відсутності документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Учасником було завантажено довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію договору, видаткових накладних 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію позитивного листа-відгуку 09 серпня о 16:04.
3) щодо надання документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – учасником було подано тендерну пропозицію так, як це вимагалось в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Разом з тим, Учасником подано позитивний лист – відгук, в якому зазначено, що постачання товару було виконано вчасно і в повному обсязі, згідно умов договору.
Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 3– відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
1) щодо надання довідки, виданої Учаснику державною податковою службою України (на бланку організації з необхідними реквізитами, датою, номером, підписом уповноваженої особи тощо) про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, відповідно до вимог п. 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - учасником ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" (далі – Учасник), відповідно до вимог Додатку 2 було надано лист-повідомлення від 06.08.2021 № 25 про те, що до Головного управління ДПС у м.Києві було направлено Лист (Вих.номер №12 від 04.08.2021р.) про надання інформації щодо наявності відкритих (зареєстрованих) рахунків у банках та інших фінансових установах, який було зареєстровано в ДПС під № 84669 (дата 04.08.2021 Реєстраційний індекс 84669/6). Також Учасник зазначив, згідно чинного законодавства дана інформація надається у терміни передбачені відповідними нормативними актами, а саме протягом 30 (тридцяти) робочих днів, що фактично унеможливлює надання відповідної довідки у терміни передбачені Замовником (відповідно до п.12 Додатку 5 оголошення). Разом з тим Учасник у своїй тендерній пропозиції надав: 1) Довідку з обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах; 2) Скриншот електронного кабінету платника (Учасника) з інформацією про відкриті банківські рахунки. Учасник зазначив, що зобов’язується одразу після надання Головним управлінням ДПС у м.Києві відповідної довідки, надати її Замовнику.
Додатково повідомляємо, що на електронну адресу Замовника 13.08.2021 року надійшла зазначена довідка.
2) щодо відсутності документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Учасником було завантажено довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію договору, видаткових накладних 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію позитивного листа-відгуку 09 серпня о 16:04.
3) щодо надання документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – учасником було подано тендерну пропозицію так, як це вимагалось в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Разом з тим, Учасником подано позитивний лист – відгук, в якому зазначено, що постачання товару було виконано вчасно і в повному обсязі, згідно умов договору.
Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 3– відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-07-29-003272-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СМАРТФОРЕСТ", Код ЄДРПОУ:41651246
Дата подання: 16 серпня 2021 14:25
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ ЗАКОНУ ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ
ТОВ "Смартфорест" просить розглянути скаргу у прикріпленому файлі та усунути виявлені порушення по ЛОТУ №2
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2021 22:03
На вашу вимогу до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 2 від 16 серпня 2021 № UA-2021-07-29-003272-b.a2повідомляєм наступне.
1) щодо надання довідки, виданої Учаснику державною податковою службою України (на бланку організації з необхідними реквізитами, датою, номером, підписом уповноваженої особи тощо) про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, відповідно до вимог п. 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - учасником ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" (далі – Учасник), відповідно до вимог Додатку 2 було надано лист-повідомлення від 06.08.2021 № 25 про те, що до Головного управління ДПС у м.Києві було направлено Лист (Вих.номер №12 від 04.08.2021р.) про надання інформації щодо наявності відкритих (зареєстрованих) рахунків у банках та інших фінансових установах, який було зареєстровано в ДПС під № 84669 (дата 04.08.2021 Реєстраційний індекс 84669/6). Також Учасник зазначив, згідно чинного законодавства дана інформація надається у терміни передбачені відповідними нормативними актами, а саме протягом 30 (тридцяти) робочих днів, що фактично унеможливлює надання відповідної довідки у терміни передбачені Замовником (відповідно до п.12 Додатку 5 оголошення). Разом з тим Учасник у своїй тендерній пропозиції надав: 1) Довідку з обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах; 2) Скриншот електронного кабінету платника (Учасника) з інформацією про відкриті банківські рахунки. Учасник зазначив, що зобов’язується одразу після надання Головним управлінням ДПС у м.Києві відповідної довідки, надати її Замовнику.
Додатково повідомляємо, що на електронну адресу Замовника 13.08.2021 року надійшла зазначена довідка.
2) щодо відсутності документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Учасником було завантажено довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію договору, видаткових накладних 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію позитивного листа-відгуку 09 серпня о 16:04.
3) щодо надання документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – учасником було подано тендерну пропозицію так, як це вимагалось в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Разом з тим, Учасником подано позитивний лист – відгук, в якому зазначено, що постачання товару було виконано вчасно і в повному обсязі, згідно умов договору.
Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 2 – відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
1) щодо надання довідки, виданої Учаснику державною податковою службою України (на бланку організації з необхідними реквізитами, датою, номером, підписом уповноваженої особи тощо) про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, відповідно до вимог п. 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - учасником ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" (далі – Учасник), відповідно до вимог Додатку 2 було надано лист-повідомлення від 06.08.2021 № 25 про те, що до Головного управління ДПС у м.Києві було направлено Лист (Вих.номер №12 від 04.08.2021р.) про надання інформації щодо наявності відкритих (зареєстрованих) рахунків у банках та інших фінансових установах, який було зареєстровано в ДПС під № 84669 (дата 04.08.2021 Реєстраційний індекс 84669/6). Також Учасник зазначив, згідно чинного законодавства дана інформація надається у терміни передбачені відповідними нормативними актами, а саме протягом 30 (тридцяти) робочих днів, що фактично унеможливлює надання відповідної довідки у терміни передбачені Замовником (відповідно до п.12 Додатку 5 оголошення). Разом з тим Учасник у своїй тендерній пропозиції надав: 1) Довідку з обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах; 2) Скриншот електронного кабінету платника (Учасника) з інформацією про відкриті банківські рахунки. Учасник зазначив, що зобов’язується одразу після надання Головним управлінням ДПС у м.Києві відповідної довідки, надати її Замовнику.
Додатково повідомляємо, що на електронну адресу Замовника 13.08.2021 року надійшла зазначена довідка.
2) щодо відсутності документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Учасником було завантажено довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію договору, видаткових накладних 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію позитивного листа-відгуку 09 серпня о 16:04.
3) щодо надання документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – учасником було подано тендерну пропозицію так, як це вимагалось в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Разом з тим, Учасником подано позитивний лист – відгук, в якому зазначено, що постачання товару було виконано вчасно і в повному обсязі, згідно умов договору.
Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 2 – відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-07-29-003272-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СМАРТФОРЕСТ", Код ЄДРПОУ:41651246
Дата подання: 16 серпня 2021 14:27
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ ЗАКОНУ ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ
ТОВ "Смартфорест" просить розглянути скаргу у прикріпленому файлі та усунути виявлені порушення по ЛОТУ №3
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2021 22:02
На вашу вимогу до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 1 від 16 серпня 2021 № UA-2021-07-29-003272-b.a1 повідомляєм наступне.
1) щодо надання довідки, виданої Учаснику державною податковою службою України (на бланку організації з необхідними реквізитами, датою, номером, підписом уповноваженої особи тощо) про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, відповідно до вимог п. 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - учасником ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" (далі – Учасник), відповідно до вимог Додатку 2 було надано лист-повідомлення від 06.08.2021 № 25 про те, що до Головного управління ДПС у м.Києві було направлено Лист (Вих.номер №12 від 04.08.2021р.) про надання інформації щодо наявності відкритих (зареєстрованих) рахунків у банках та інших фінансових установах, який було зареєстровано в ДПС під № 84669 (дата 04.08.2021 Реєстраційний індекс 84669/6). Також Учасник зазначив, згідно чинного законодавства дана інформація надається у терміни передбачені відповідними нормативними актами, а саме протягом 30 (тридцяти) робочих днів, що фактично унеможливлює надання відповідної довідки у терміни передбачені Замовником (відповідно до п.12 Додатку 5 оголошення). Разом з тим Учасник у своїй тендерній пропозиції надав: 1) Довідку з обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах; 2) Скриншот електронного кабінету платника (Учасника) з інформацією про відкриті банківські рахунки. Учасник зазначив, що зобов’язується одразу після надання Головним управлінням ДПС у м.Києві відповідної довідки, надати її Замовнику.
Додатково повідомляємо, що на електронну адресу Замовника 13.08.2021 року надійшла зазначена довідка.
2) щодо відсутності документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Учасником було завантажено довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію договору, видаткових накладних 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію позитивного листа-відгуку 09 серпня о 16:04.
3) щодо надання документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – учасником було подано тендерну пропозицію так, як це вимагалось в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Разом з тим, Учасником подано позитивний лист – відгук, в якому зазначено, що постачання товару було виконано вчасно і в повному обсязі, згідно умов договору.
Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 1 – відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
1) щодо надання довідки, виданої Учаснику державною податковою службою України (на бланку організації з необхідними реквізитами, датою, номером, підписом уповноваженої особи тощо) про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, відповідно до вимог п. 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - учасником ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" (далі – Учасник), відповідно до вимог Додатку 2 було надано лист-повідомлення від 06.08.2021 № 25 про те, що до Головного управління ДПС у м.Києві було направлено Лист (Вих.номер №12 від 04.08.2021р.) про надання інформації щодо наявності відкритих (зареєстрованих) рахунків у банках та інших фінансових установах, який було зареєстровано в ДПС під № 84669 (дата 04.08.2021 Реєстраційний індекс 84669/6). Також Учасник зазначив, згідно чинного законодавства дана інформація надається у терміни передбачені відповідними нормативними актами, а саме протягом 30 (тридцяти) робочих днів, що фактично унеможливлює надання відповідної довідки у терміни передбачені Замовником (відповідно до п.12 Додатку 5 оголошення). Разом з тим Учасник у своїй тендерній пропозиції надав: 1) Довідку з обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах; 2) Скриншот електронного кабінету платника (Учасника) з інформацією про відкриті банківські рахунки. Учасник зазначив, що зобов’язується одразу після надання Головним управлінням ДПС у м.Києві відповідної довідки, надати її Замовнику.
Додатково повідомляємо, що на електронну адресу Замовника 13.08.2021 року надійшла зазначена довідка.
2) щодо відсутності документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Учасником було завантажено довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію договору, видаткових накладних 09 серпня о 16:04. Учасником було завантажено копію позитивного листа-відгуку 09 серпня о 16:04.
3) щодо надання документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за 2020 рік (довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатора закупівлі в Prozorro (у разі наявності); оригінали та копії договору, видаткових накладних, позитивного листа-відгуку), відповідно до вимог п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – учасником було подано тендерну пропозицію так, як це вимагалось в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Разом з тим, Учасником подано позитивний лист – відгук, в якому зазначено, що постачання товару було виконано вчасно і в повному обсязі, згідно умов договору.
Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" до закупівлі за ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення, ЛОТ 1 – відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Опис предмету закупівлі: |
1.Мило господарське - 80 шт.- 39831200-8 Мийні засоби;
Розгорнути
Згорнути
2. Засіб для миття унітазів - 100 шт. - 39831600-2 Засоби для чищення туалету; 3. Засіб для дезінфекції туалету - 100 шт. - 39831600-2 Засоби для чищення туалету; 4. Пральний порошок - 80 шт. - 39831000-6 Засоби для прання і миття ; 5. Мило рідке туалетне з дозатором - 100 шт. - 39831200-8 Мийні засоби; 6. Мило рідке 5 л - 30 шт - 39831200-8 Мийні засоби; 7. Засіб для миття підлоги універсальний - 100 шт. - 39831300-9 Засоби для миття підлоги ; 8. Засіб для чищення - 100 шт. - 39831240-0 Засоби для чищення ; 9. Засіб для туалету - 100 шт. - 39831600-2 Засоби для чищення туалету. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 27 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 136,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
790 шт
Продукція для чищення для Централізованої бібліотечної системи Подільського району
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петропавлівська 6
Дата доставки:
31 серпня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за отриманий Товар здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" #3190911124 |
Переможець |
26 738,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2021 08:21
|
4030 15.pdf | укладений |
02 вересня 2021 08:20
|