Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-07-29-002152-a cbf6bc059f6e45dc92f7701d7135ee4a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуцол Сергій Володимирович

+380984650623 vinoblvetmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 00692009
Вебсайт: http://vinoblvetmed.vn.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Максимовича,19
Контактна особа: Гуцол Сергій Володимирович
+380984650623
vinoblvetmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2021 21:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2021 21:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2021 21:07
Початок аукціону: 12 серпня 2021 12:07
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,83%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, м.Вінниця, вул.Максимовича, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 шт
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, м.Вінниця, вул.Максимовича, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 шт
Мишка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, м.Вінниця, вул.Максимовича, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 шт
Килимок під мишку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, м.Вінниця, вул.Максимовича, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 шт
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, м.Вінниця, вул.Максимовича, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 шт
Операційна система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, м.Вінниця, вул.Максимовича, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 шт
Колонки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, м.Вінниця, вул.Максимовича, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
9 шт
Пристрій безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, м.Вінниця, вул.Максимовича, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 шт
Мережевий фільтр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, м.Вінниця, вул.Максимовича, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп’ютерне обладнання, (кошти Державного бюджету України) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2021 21:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2021 21:04
Додаток 4(Проект договору).docx
29 липня 2021 21:04
Додаток 3(Технічне завдання).docx
29 липня 2021 21:04
Оголошення (компютерне обладнення) (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-29-002152-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 02 серпня 2021 22:54
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2021 12:24
Доброго дня! Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб'ютора компанії «Microsoft» в Україні не є обов’язковим для Замовника виходячи з наступних обставин. Наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору, а предмет закупівлі, за законодавством України не є об'єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми іншого законодавства не містять положення стосовно того, що належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та єдиною гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Одночасно за приписами статті 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб'єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/hardware-pc-purchase). Враховуючи зазначене вище, необхідності вносити зміни до тендерної документації немає потреби, оскільки постачання товару проводиться з дотриманням законодавства про авторські права та ліцензійної політики компанії «Microsoft».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 144 067,00
UAH з ПДВ
144 067,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 168 398,76
UAH з ПДВ
165 398,40
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович 178 090,00
UAH з ПДВ
166 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2021 14:02
Електронний підпис
11 серпня 2021 13:56
Цінова пропозиція.pdf
11 серпня 2021 13:56
Довідки.pdf
11 серпня 2021 13:56
Договір.pdf

Публічні документи

11 серпня 2021 20:31
Електронний підпис
11 серпня 2021 14:04
1. Цінова пропозиція.pdf
11 серпня 2021 14:04
15. Лист згода з ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 144 067,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2021 15:51
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Відхилено 165 398,40
UAH з ПДВ
18 серпня 2021 18:32
Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович
#3389502417
Переможець 166 490,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2021 19:50

Документи

18 серпня 2021 15:51
Електронний підпис
18 серпня 2021 13:19
Протокол 80

Документи

18 серпня 2021 18:32
Електронний підпис
18 серпня 2021 18:16
Протокол 81

Документи

18 серпня 2021 19:50
Електронний підпис
18 серпня 2021 19:43
Протокол 82

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2021 19:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович
#3389502417
166 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2021 19:50
Електронний підпис
18 серпня 2021 19:43
Протокол 82

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 19:14
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 14:58
Договір 214 укладений
30 серпня 2021 14:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Монітор 7 шт 4 099,00
UAH
Персональний комп’ютер 7 шт 11 218,00
UAH
Мишка 7 шт 119,00
UAH
Килимок під мишку 7 шт 65,00
UAH
Клавіатура 7 шт 189,00
UAH
Операційна система 7 шт 5 960,00
UAH
Колонки 7 шт 350,00
UAH
Пристрій безперебійного живлення 9 шт 1 240,00
UAH
Мережевий фільтр 7 шт 190,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 вересня 2021 12:38
166 490,00 UAH UA368201720343171001200007960
ВРДЛ Держпродспоживслужби
UA793026890000026009055348948
ФОП Русовський Вадим Петрович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 166 490,00
UAH