Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40362885 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Винниченка, будинок 18 |
Контактна особа: |
Лозинський Тарас Зіновійович +380960728223 tourism@loda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2021 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 12:43 |
Очікувана вартість: | 11 475 534,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 377,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 4.2. пункту 4 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ: 40362885) у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.3. пункту 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на рахунок УПРАВЛІННЯ ТУРИЗМУ ТА КУРОРТІВ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ: р/р UA158201720355179005088094228 в Державній казначейській службі України, МФО: 820172. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 57 000.00 грн (п’ятдесят сім тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 тендерної документації). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону . Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 57000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом одного місяця з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2021 15:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2021 15:35 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx | |
29 липня 2021 15:35 |
Додаток _5 Проект договору.docx | |
29 липня 2021 15:35 |
Додаток _4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
29 липня 2021 15:35 |
Додаток _ 3 Технічна специфікація.docx | |
29 липня 2021 15:35 |
Додаток 7 ВИМОГИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ВАРТОСТІ (ЦІНИ) ТЕНДЕРНОЇ.docx | |
29 липня 2021 15:35 |
Додаток _ 2 Квалiфiкацiйнi_критерii.doc | |
29 липня 2021 15:35 |
Додаток _1 Тендерна пропозицiя.docx | |
29 липня 2021 15:35 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000004 ● 129710ae9127422183977b0512e7eec7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2022 № 11-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 03.06.2022 № 11-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-07-29-001411-с 29.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-09 15:56:34
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ВелоБескиди: розвиток пішохідно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець – Орів – Борислав - Східниця» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-29-001411-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-09 15:57:38
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ВелоБескиди: розвиток пішохідно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець – Орів – Борислав - Східниця» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-29-001411-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Просимо пояснити причини не оприлюднення Вами «Розрахунку договірної ціни у 2021 році», який відповідно пункту 5 додаткової угоди від 24.12.2021 № 6 - є її невід’ємною частиною, чим недотримано вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-09 15:58:53
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ВелоБескиди: розвиток пішохідно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець – Орів – Борислав - Східниця» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-29-001411-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Просимо пояснити причини не оприлюднення Вами звіту про виконання договору від 02.09.2021 № 57 (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 12 частини 1 статті 10 Закону при тому, що згідно з розділом 12 «Строк дії договору», даний Договір діє до 31.12.2021 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного їх виконання, а також згідно додаткової угоди від 31.12.2021 № 7 до Договору – строк дії договору не продовжувався, а план фінансування передбачений лише на 2021 рік.
Крім того, просимо надати наступну інформацію:
- чи виконано зобов’язання за даним Договором, якщо так то на яку дату було здійснено останнє перерахування коштів за здійснені роботи?
- на яку суму було здійснено роботи та перераховано коштів?
В разі укладання додаткової угоди про продовження строку дії Договору, просимо вказати причини не оприлюднення Вами такої додаткової угоди.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу UA-M-2022-06-06-000004 повідомляємо наступну інформацію: 1) Щодо порушення строку надання пояснення на запити від органу державного фінансового контролю повідомляємо, що Замовнику сповіщення про початок моніторингу і про наявність запитів на надання пояснення про прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі приходили у сповіщення в особистий кабінет Замовника на майданчику dzo. Оскільки під час воєнного стану закупівлі Замовником не здійснюються і тому про початок моніторингу стало відомо лише 29 червня 2022 року коли уповноважена особа здійснила вхід в особистий кабінет Замовника на майданчику dzo. Звертаємо Вашу увагу, на особливі економічні та соціальні обставини, а саме: запровадження на території нашої держави воєнного стану у зв’язку із збройною агресією російської федерації, а тому Замовник не може працювати в звичайному режимі, часто відбуваються перебої в роботі електронній системі закупівель і тому пояснення по моніторингу надаємо із запізненням. 2) Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості закупівлі та посилання на сторінку власного веб-сайту Замовника на якому розміщено обґрунтування: - щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розпорядженням Львівської обласної державної адміністрації «Про розподіл коштів державного фонду регіонального розвитку» № 301/0/5/-21 від 19 квітня 2021 року виділено кошти на здійснення закупівлі «ВелоБескиди: розвиток пішохідно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець – Орів – Борислав - Східниця». - щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до потреб у закупівлі з урахування вимог законодавства. Технічні та якісні характеристики відображені в проектно-кошторисній документації за робочим проектом «ВелоБескиди: розвиток пішохідно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець – Орів – Борислав - Східниця», яка виконана згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.2.2.-2012, ДСТУ Б Д.2.4.-2012, а саме: відомостях обсягів робіт по будівництву. У проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проектно-кошторисній документації за робочим проектом «ВелоБескиди: розвиток пішохідно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець – Орів – Борислав - Східниця», що затверджена експертним звітом (позитивним). - щодо обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість закупівлі робіт «ВелоБескиди: розвиток пішохідно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець – Орів – Борислав - Східниця» визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок, що є складовою частиною проектно-кошторисній документації «ВелоБескиди: розвиток пішохідно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець – Орів – Борислав - Східниця» за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Очікувана вартість предмету закупівлі складає 11 475 534,80 грн. в тому числі ПДВ. - щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на dzo - майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель іде всупереч з вимогами закону, зокрема ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Замовника здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію. Для можливості виконання Постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Управлінням туризму та курортів ЛОДА здійснено моніторинг та аналітику послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік. Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік. Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років Враховуючи ситуацію в державі та запровадження воєнного стану на всій території України у зв’язку із збройною агресією російської федерації роботи із розроблення веб-сайту призупинено, оскільки фінансування Замовника здійснюється лише на першочергові витрати. 3) Щодо не оприлюднення Додатку №1 «Розрахунку договірної ціни у 2021 році» до додаткової угоди № 6 від 24.12.2021 року повідомляємо, що під час завантаження додаткової угоди в систему очевидно стався технічний збій і Додаток №1 «Розрахунку договірної ціни у 2021 році» не було підвантажено в електрону систему закупівель. Сповіщення від майданчику про технічний збій не приходили. 4) Щодо не оприлюднення звіту про виконання договору № 57 від 02.09.2021 року: Додатковою угодою №1 від 09 вересня 2021 року, а саме п.1.3 цієї угоди строк дії договору № 57 від 02.09.2021 року продовжено до 31.12.2022 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання. Відповідно до п.12 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Роботи за договором № 57 від 02.09.2021 виконані повністю, проте вищезазначений договір діє до 31.12.202 року, а тому Замовник не порушив вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, оскільки звіт про виконання договору Замовник оприлюднить протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовником розглянуто та обговорено зміст висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-29-001411-c. Повідомляємо, що на даний час Замовник не має можливості оприлюднити додаток 1 «Розрахунок договірної ціни у 2021 році» до додаткової угоди № 6 від 24.12.2021, оскільки всі матеріали по даній закупівлі вилучені в межах кримінальне провадження 42022140000000011 від 18.01.2022 року. Гарантуємо, що усунемо дане порушення, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку 1 «Розрахунок договірної ціни у 2021 році» до додаткової угоди № 6 від 24.12.2021 як тільки отримаєм доступ до цього документа. Також наголошуємо, що Замовник забезпечить вивчення законодавства у сфері публічних закупівель та проходження додаткового навчання для уповноважених осіб аби не допустити в подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-07-06 17:36:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Брати |
10 400 000,00
UAH з ПДВ
|
10 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ |
10 617 756,00
UAH з ПДВ
|
10 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Брати #32363769 |
Відхилено |
10 299 999,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 16:02
|
|
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ #35661419 |
Переможець |
10 300 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 18:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2021 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 17:15
|
ДУ _7.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 18:32
|
Календарний графік виконання робіт.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 18:19
|
Додаткова угода і план фінансування робіт.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 18:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 12:35
|
Додаткова угода _ 5.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2021 12:20
|
ДУ _4.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 11:19
|
Додаткова _ 3.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 11:14
|
Додаткова угода _ 2.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2021 17:04
|
Додаткова угода _ 1 до Договору _ 57 від 02 вересня 2021 року (2).pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2021 12:56
|
Договір _ 57.pdf | укладений |
06 вересня 2021 12:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме затримки фінансування витрат замовника, такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник перерахуває Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом одного місяця з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник перерахуває Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом двох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт ) |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |