Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 34352200-1 Шини для автобусів
Очікувана вартість
98 500,00 UAH
UA-2021-07-29-001036-a ● 5b39317e8241465c817059d165e77521
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Семенівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41715545 |
Місцезнаходження: | 38200, Україна , Полтавська обл., СЕМЕНІВКА, вул. Незалежності, 44 |
Контактна особа: |
Вигівська Альона 0992247837 alyonavugivska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2021 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2021 13:06 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2021 13:06 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2021 13:43 |
Очікувана вартість: | 98 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 985,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою та повинні бути датовані не раніше оголошення цієї закупівлі. У разі надання учасником будь-яких інших документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Шина 10,00 R20 (18PR) 149/146 K VI-638 (Ovation) з камерою та обідною стрічкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 34352200-1 — Шини для автобусів
6 штуки
Шина 185/75 R16C 104/102N БЦ-24 (Росава)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 34352200-1 — Шини для автобусів
6 штуки
Шина 265/70R 19.5 140/138 M D801 (APLUS)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 34352200-1 — Шини для автобусів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюються Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті (гривнях) шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 15-ти днів з дня поставки товару. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2021 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2021 13:14 |
Оголошення шини.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-29-001036-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42945354
Дата подання: 16 серпня 2021 13:14
ВИМОГА
Замовником було порушено законодавство та визнано переможцем пропозицію учасника ФОП Антоненко І.А. закупівлі, однак пропозиція зазначеногшо учасника не відповідала умовам документації про проведення спрощеної закупівлі, зокрема:
1. всупереч п. 14.1.3.2. ч. 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі переможцем не надано в повному обсязі аналогічний договір, а саме відсутня Додаткова угода № 6 до Договору про закупівлю шин гумових за державні кошти № 941 від 19.02.2019 року, що є невід'ємною частиною договру, та який вказаний в Довідці. Ненадання додатків до договору свідчить про те, що договір не надан, отже вимогу тендерної документації НЕ ВИКОНАНО.
(14.1.3.1. Довідку про виконання аналогічних Договорів. 14.1.3.2. Договори, які вказані в Довідці )
2. всупереч п. 14.4.3. ч. 14.4. Порядок подання пропозицій тендерної документації переможцем НЕ НАДАНО ПОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА, а саме відомості щодо виду суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва та індивідуальний податковий номер. Згідно Додатку 2 довідки з відомостями про учасника в пункті ІНШЕ переможцем не вказано вищенаведену інформацію.
(14.4.3. Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; форма/система оподаткування; вид суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва; найменування банку, що обслуговує Учасника; розрахунковий рахунок; прізвище, ім'я, по-батькові керівника та зразок підпису (для юридичної особи); прізвище, ім'я, по-батькові та зразок підпису уповноваженої на підписання договору про закупівлю особи; індивідуальний податковий номер. Довідка може бути наданазгіднозразка, наведеного в Додатку2 до оголошення про проведенняспрощеноїзакупівлі. Згідно Додатку 2 остання графа «ІНШЕ (заповнюється учасником з урахуванням вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі))
3. всупереч п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації переможцем не надано інформацію щодо відповідності товару вимогам ОХОРОНИ ПРАЦІ та ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ, що суперечить вимогам тендерної документації.
(.2.Товар повинен відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території
України нормами та правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України; повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки; повинен передаватися в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування;)
Отже, вважається необхідним відхилити пропозицію переможця ФОП Антоненко І.А., як таку, що не відповідає умовам документації.
Розгорнути
Згорнути
1. всупереч п. 14.1.3.2. ч. 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі переможцем не надано в повному обсязі аналогічний договір, а саме відсутня Додаткова угода № 6 до Договору про закупівлю шин гумових за державні кошти № 941 від 19.02.2019 року, що є невід'ємною частиною договру, та який вказаний в Довідці. Ненадання додатків до договору свідчить про те, що договір не надан, отже вимогу тендерної документації НЕ ВИКОНАНО.
(14.1.3.1. Довідку про виконання аналогічних Договорів. 14.1.3.2. Договори, які вказані в Довідці )
2. всупереч п. 14.4.3. ч. 14.4. Порядок подання пропозицій тендерної документації переможцем НЕ НАДАНО ПОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА, а саме відомості щодо виду суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва та індивідуальний податковий номер. Згідно Додатку 2 довідки з відомостями про учасника в пункті ІНШЕ переможцем не вказано вищенаведену інформацію.
(14.4.3. Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; форма/система оподаткування; вид суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва; найменування банку, що обслуговує Учасника; розрахунковий рахунок; прізвище, ім'я, по-батькові керівника та зразок підпису (для юридичної особи); прізвище, ім'я, по-батькові та зразок підпису уповноваженої на підписання договору про закупівлю особи; індивідуальний податковий номер. Довідка може бути наданазгіднозразка, наведеного в Додатку2 до оголошення про проведенняспрощеноїзакупівлі. Згідно Додатку 2 остання графа «ІНШЕ (заповнюється учасником з урахуванням вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі))
3. всупереч п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації переможцем не надано інформацію щодо відповідності товару вимогам ОХОРОНИ ПРАЦІ та ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ, що суперечить вимогам тендерної документації.
(.2.Товар повинен відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території
України нормами та правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України; повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки; повинен передаватися в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування;)
Отже, вважається необхідним відхилити пропозицію переможця ФОП Антоненко І.А., як таку, що не відповідає умовам документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 серпня 2021 16:10
Доброго дня, шановний учаснику. Надаємо вам роз’яснення щодо прийнятого нами рішення про визначення переможця по спрощеній закупівлі UA-2021-07-29-001036-a.
Щодо 1 пункту Вашої вимоги, то в підпунктах 14.1.3.1. та 14.1.3.2. оголошення чітко прописано, що учасник надає довідку про виконання аналогічних договорів та договори, які вказані в Довідці. Про додаткові угоди до даних договорів не йдеться в жодному пункті вимог до учасників спрощеної процедури. Тобто це не є обов'язковою вимогою. У довідці про виконання аналогічних договорів учасника ФОП Антоненко І.А. прописано лише три договори, скан-копії яких він надав. У колонці «Номер та дата договору» даної таблиці чітко та ясно прописано номер, дата та назва організації, з якою було укладено договір. Уточнення про наявність додаткових угод до договорів відсутні.
Щодо пункту 2 вимоги: учасникам пропонується дані із відомостями про себе подати у формі заповнення довідки у додатку №2 оголошення. В підпункті 14.4.3 пункту 14.4 оголошення сказано, що довідка може бути надана учасником згідно зразка, наведеного у додатку 2, тобто форма надання інформації про учасника може бути у довільній формі або за зразком. У статті 291 Податкового Кодексу України наведена класифікація суб'єктів господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування. Згідно даної класифікації платником єдиного податку ІІ групи є фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;
обсяг доходу не перевищує 834 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
В статті 55 Господарського Кодексу України говориться, що суб’єктами мікропідприємництва є фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи - підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України.
Отже, уповноважена особа вважає,що відомостей, наданих учасником ФОП Антоненко І.А. в додатку №2, додстатньо для прийняття рішення про кваліфікацію даного учасника як переможця.
Щодо пункту 3 вимоги: в додатку №3 оголошення закупівлі в пункті 2 прописана така вимога до учасника: « Товар повинен відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами та правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України; повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки; повинен передаватися в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування». Відділ освіти не вимагав гарантійного листа в довільній формі до підтвердження виконання умов даного пункту, як це було в пунктах 1,5,6. До того ж учасник надав погоджене технічне завдання, завірене на кожній сторінці, що автоматично означає, що учасник погоджується з усіма нашими вимогами та умовами.
Розгорнути
Згорнути
Щодо 1 пункту Вашої вимоги, то в підпунктах 14.1.3.1. та 14.1.3.2. оголошення чітко прописано, що учасник надає довідку про виконання аналогічних договорів та договори, які вказані в Довідці. Про додаткові угоди до даних договорів не йдеться в жодному пункті вимог до учасників спрощеної процедури. Тобто це не є обов'язковою вимогою. У довідці про виконання аналогічних договорів учасника ФОП Антоненко І.А. прописано лише три договори, скан-копії яких він надав. У колонці «Номер та дата договору» даної таблиці чітко та ясно прописано номер, дата та назва організації, з якою було укладено договір. Уточнення про наявність додаткових угод до договорів відсутні.
Щодо пункту 2 вимоги: учасникам пропонується дані із відомостями про себе подати у формі заповнення довідки у додатку №2 оголошення. В підпункті 14.4.3 пункту 14.4 оголошення сказано, що довідка може бути надана учасником згідно зразка, наведеного у додатку 2, тобто форма надання інформації про учасника може бути у довільній формі або за зразком. У статті 291 Податкового Кодексу України наведена класифікація суб'єктів господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування. Згідно даної класифікації платником єдиного податку ІІ групи є фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;
обсяг доходу не перевищує 834 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
В статті 55 Господарського Кодексу України говориться, що суб’єктами мікропідприємництва є фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи - підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України.
Отже, уповноважена особа вважає,що відомостей, наданих учасником ФОП Антоненко І.А. в додатку №2, додстатньо для прийняття рішення про кваліфікацію даного учасника як переможця.
Щодо пункту 3 вимоги: в додатку №3 оголошення закупівлі в пункті 2 прописана така вимога до учасника: « Товар повинен відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами та правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України; повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки; повинен передаватися в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування». Відділ освіти не вимагав гарантійного листа в довільній формі до підтвердження виконання умов даного пункту, як це було в пунктах 1,5,6. До того ж учасник надав погоджене технічне завдання, завірене на кожній сторінці, що автоматично означає, що учасник погоджується з усіма нашими вимогами та умовами.
Вимогу, з якою звернувся один із учасників, не задоволено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" |
83 707,20
UAH з ПДВ
|
76 602,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Антоненко І.А. |
82 053,72
UAH з ПДВ
|
78 892,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" |
93 024,00
UAH з ПДВ
|
93 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" #33010822 |
Відхилено |
76 602,96
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 13:52
|
ФОП Антоненко І.А. #2791317831 |
Переможець |
78 892,56
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2021 10:27
|
договір Антоненко.pdf | укладений |
25 серпня 2021 10:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Шина 10,00 R20 (18PR) 149/146 K VI-638 (Ovation) з камерою та обідною стрічкою | 6 | штуки |
7 002,84
UAH
|
Шина 185/75 R16C 104/102N БЦ-24 (Росава) | 6 | штуки |
1 417,44
UAH
|
Шина 265/70R 19.5 140/138 M D801 (APLUS) | 6 | штуки |
4 728,48
UAH
|