Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 34352200-1 Шини для автобусів
Очікувана вартість
98 500,00 UAH
UA-2021-07-29-001036-a 5b39317e8241465c817059d165e77521
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вигівська Альона

0992247837 alyonavugivska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Семенівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41715545
Місцезнаходження: 38200, Україна , Полтавська обл., СЕМЕНІВКА, вул. Незалежності, 44
Контактна особа: Вигівська Альона
0992247837
alyonavugivska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2021 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2021 13:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2021 13:06
Початок аукціону: 10 серпня 2021 13:43
Очікувана вартість: 98 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 985,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою та повинні бути датовані не раніше оголошення цієї закупівлі. У разі надання учасником будь-яких інших документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Шина 10,00 R20 (18PR) 149/146 K VI-638 (Ovation) з камерою та обідною стрічкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 34352200-1 — Шини для автобусів
6 штуки
Шина 185/75 R16C 104/102N БЦ-24 (Росава)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 34352200-1 — Шини для автобусів
6 штуки
Шина 265/70R 19.5 140/138 M D801 (APLUS)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 34352200-1 — Шини для автобусів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюються Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті (гривнях) шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 15-ти днів з дня поставки товару. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2021 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2021 13:14
Оголошення шини.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-29-001036-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42945354
Дата подання: 16 серпня 2021 13:14
ВИМОГА
Замовником було порушено законодавство та визнано переможцем пропозицію учасника ФОП Антоненко І.А. закупівлі, однак пропозиція зазначеногшо учасника не відповідала умовам документації про проведення спрощеної закупівлі, зокрема:
1. всупереч п. 14.1.3.2. ч. 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі переможцем не надано в повному обсязі аналогічний договір, а саме відсутня Додаткова угода № 6 до Договору про закупівлю шин гумових за державні кошти № 941 від 19.02.2019 року, що є невід'ємною частиною договру, та який вказаний в Довідці. Ненадання додатків до договору свідчить про те, що договір не надан, отже вимогу тендерної документації НЕ ВИКОНАНО.
(14.1.3.1. Довідку про виконання аналогічних Договорів. 14.1.3.2. Договори, які вказані в Довідці )
2. всупереч п. 14.4.3. ч. 14.4. Порядок подання пропозицій тендерної документації переможцем НЕ НАДАНО ПОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА, а саме відомості щодо виду суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва та індивідуальний податковий номер. Згідно Додатку 2 довідки з відомостями про учасника в пункті ІНШЕ переможцем не вказано вищенаведену інформацію.
(14.4.3. Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; форма/система оподаткування; вид суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва; найменування банку, що обслуговує Учасника; розрахунковий рахунок; прізвище, ім'я, по-батькові керівника та зразок підпису (для юридичної особи); прізвище, ім'я, по-батькові та зразок підпису уповноваженої на підписання договору про закупівлю особи; індивідуальний податковий номер. Довідка може бути наданазгіднозразка, наведеного в Додатку2 до оголошення про проведенняспрощеноїзакупівлі. Згідно Додатку 2 остання графа «ІНШЕ (заповнюється учасником з урахуванням вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі))
3. всупереч п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації переможцем не надано інформацію щодо відповідності товару вимогам ОХОРОНИ ПРАЦІ та ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ, що суперечить вимогам тендерної документації.
(.2.Товар повинен відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території
України нормами та правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України; повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки; повинен передаватися в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування;)
Отже, вважається необхідним відхилити пропозицію переможця ФОП Антоненко І.А., як таку, що не відповідає умовам документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 серпня 2021 16:10
Доброго дня, шановний учаснику. Надаємо вам роз’яснення щодо прийнятого нами рішення про визначення переможця по спрощеній закупівлі UA-2021-07-29-001036-a.

Щодо 1 пункту Вашої вимоги, то в підпунктах 14.1.3.1. та 14.1.3.2. оголошення чітко прописано, що учасник надає довідку про виконання аналогічних договорів та договори, які вказані в Довідці. Про додаткові угоди до даних договорів не йдеться в жодному пункті вимог до учасників спрощеної процедури. Тобто це не є обов'язковою вимогою. У довідці про виконання аналогічних договорів учасника ФОП Антоненко І.А. прописано лише три договори, скан-копії яких він надав. У колонці «Номер та дата договору» даної таблиці чітко та ясно прописано номер, дата та назва організації, з якою було укладено договір. Уточнення про наявність додаткових угод до договорів відсутні.

Щодо пункту 2 вимоги: учасникам пропонується дані із відомостями про себе подати у формі заповнення довідки у додатку №2 оголошення. В підпункті 14.4.3 пункту 14.4 оголошення сказано, що довідка може бути надана учасником згідно зразка, наведеного у додатку 2, тобто форма надання інформації про учасника може бути у довільній формі або за зразком. У статті 291 Податкового Кодексу України наведена класифікація суб'єктів господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування. Згідно даної класифікації платником єдиного податку ІІ групи є фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;
обсяг доходу не перевищує 834 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
В статті 55 Господарського Кодексу України говориться, що суб’єктами мікропідприємництва є фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи - підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України.
Отже, уповноважена особа вважає,що відомостей, наданих учасником ФОП Антоненко І.А. в додатку №2, додстатньо для прийняття рішення про кваліфікацію даного учасника як переможця.

Щодо пункту 3 вимоги: в додатку №3 оголошення закупівлі в пункті 2 прописана така вимога до учасника: « Товар повинен відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами та правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України; повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки; повинен передаватися в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування». Відділ освіти не вимагав гарантійного листа в довільній формі до підтвердження виконання умов даного пункту, як це було в пунктах 1,5,6. До того ж учасник надав погоджене технічне завдання, завірене на кожній сторінці, що автоматично означає, що учасник погоджується з усіма нашими вимогами та умовами.
Розгорнути Згорнути
Вимогу, з якою звернувся один із учасників, не задоволено

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" 83 707,20
UAH з ПДВ
76 602,96
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Антоненко І.А. 82 053,72
UAH з ПДВ
78 892,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" 93 024,00
UAH з ПДВ
93 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2021 10:59
Електронний підпис
09 серпня 2021 10:58
7. Проект договору.pdf
09 серпня 2021 10:58
6.4. Гарантійний лист.pdf
09 серпня 2021 10:58
6.3. Гарантійний лист.pdf
09 серпня 2021 10:58
6.2. Гарантійний лист.pdf
09 серпня 2021 10:58
6.1. Гарантійний лист.pdf
09 серпня 2021 10:58
6. Техничне завдання.pdf
09 серпня 2021 10:58
5. Цінова пропозиція.pdf
09 серпня 2021 10:58
3.Відомость учасника.pdf
09 серпня 2021 10:58
2.8.Паспорт Дубовик.pdf
09 серпня 2021 10:58
2.7. ИПН Директора.pdf
09 серпня 2021 10:58
2.6. Довідка підписанта.pdf
09 серпня 2021 10:58
2.5. Ненадання док.pdf
09 серпня 2021 10:58
2.3. Згода пер. даних.pdf
09 серпня 2021 10:58
2.2.Наказ про Директора.pdf
09 серпня 2021 10:58
2.1. ПРОТОКОЛ.pdf
09 серпня 2021 10:58
1. Статут.pdf
09 серпня 2021 10:58
СС Ovation.PDF
09 серпня 2021 10:58
СС Aplus.PDF
09 серпня 2021 10:58
3637_1.jpg
09 серпня 2021 10:58
3637_.jpg

Публічні документи

06 серпня 2021 12:44
Електронний підпис
06 серпня 2021 12:43
Сертифікати.pdf
06 серпня 2021 12:43
Витяг з ЄДР ФОП 04.02.2021.pdf
06 серпня 2021 12:43
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 серпня 2021 12:47
Електронний підпис
09 серпня 2021 12:45
2. Технічна пропозиція.pdf
09 серпня 2021 12:45
2. Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2021 12:45
2. Проект договору тсс.pdf
09 серпня 2021 12:45
10. ПУМБ ТСС от 10.06.2021.pdf
09 серпня 2021 12:45
10. ПУМБ ТСС 21.07.2021.pdf
09 серпня 2021 12:45
10. Баланс ТСС 2021.pdf
09 серпня 2021 12:45
8. Витяг з ПДВ.pdf
09 серпня 2021 12:45
8. Витяг з ПДВ копія.pdf
09 серпня 2021 12:45
7. Наказ.pdf
09 серпня 2021 12:45
7. Наказ копія.pdf
09 серпня 2021 12:45
5. Статут.pdf
09 серпня 2021 12:45
5. Статут копія.pdf
09 серпня 2021 12:45
5. Опис ТСС 12 копія.pdf
09 серпня 2021 12:45
5. ВИТЯГ ТСС 10.06.2021.pdf
09 серпня 2021 12:45
5. ВИТЯГ ТСС 05.07.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

ФОП Антоненко І.А.

ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
Відхилено 76 602,96
UAH з ПДВ
13 серпня 2021 13:52
ФОП Антоненко І.А.
#2791317831
Переможець 78 892,56
UAH з ПДВ
13 серпня 2021 13:53

Документи

13 серпня 2021 13:52
Електронний підпис
13 серпня 2021 13:49
Електронний підпис
13 серпня 2021 13:49
Електронний підпис
13 серпня 2021 13:49
Електронний підпис
13 серпня 2021 13:46
протокол 31.pdf

Документи

13 серпня 2021 13:53
Електронний підпис
13 серпня 2021 13:53
протокол 31.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2021 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Антоненко І.А.
#2791317831
78 892,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2021 13:53
Електронний підпис
13 серпня 2021 13:53
протокол 31.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 09:49
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 10:27
договір Антоненко.pdf укладений
25 серпня 2021 10:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Шина 10,00 R20 (18PR) 149/146 K VI-638 (Ovation) з камерою та обідною стрічкою 6 штуки 7 002,84
UAH
Шина 185/75 R16C 104/102N БЦ-24 (Росава) 6 штуки 1 417,44
UAH
Шина 265/70R 19.5 140/138 M D801 (APLUS) 6 штуки 4 728,48
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 78 892,56
UAH