Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення експертизи проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт навісу вхідної групи приймального відділення Лиманської центральної районної лікарні по вул. Незалежності, 64 в місті Лиман Донецької області»
Очікувана вартість
8 016,00 UAH
UA-2021-07-29-000126-b 9bcfe075faf64dd880ac879acd06c303
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Бутова

+380506258489 crb_buh1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Лиманська центральна районна лікарня»
Код ЄДРПОУ: 01989839
Вебсайт: https://crb-kraslim.at.ua/
Місцезнаходження: 84401, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. Незалежності, буд. 64
Контактна особа: Катерина Бутова
+380506258489
crb_buh1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2021 08:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2021 13:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2021 08:00
Початок аукціону: 13 серпня 2021 14:20
Очікувана вартість: 8 016,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проведення експертизи проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт навісу вхідної групи приймального відділення Лиманської центральної районної лікарні по вул. Незалежності, 64 в місті Лиман Донецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84401, Україна, Донецька область, м. Лиман, вул. Незалежності, буд. 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2021 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2021 13:58
Оголошення експертизи.docx
02 серпня 2021 13:58
протокол2.pdf
29 липня 2021 08:26
24_СД_ЛС1_2-1-1.xls
29 липня 2021 08:26
24_СД_ССР_5.xls
29 липня 2021 08:26
24_СД_ИВР.xls
29 липня 2021 08:26
24_СД_ОПР.xls
29 липня 2021 08:26
24_СД_ВОБ.xls
29 липня 2021 08:26
24_СД_ССР_4.xls
02 серпня 2021 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2021 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2021 13:58
Оголошення експертизи.docx
29 липня 2021 08:26
Оголошення експертизи.docx
02 серпня 2021 13:58
протокол2.pdf
29 липня 2021 08:26
24_СД_ЛС1_2-1-1.xls
29 липня 2021 08:26
24_СД_ССР_5.xls
29 липня 2021 08:26
24_СД_ИВР.xls
29 липня 2021 08:26
24_СД_ОПР.xls
29 липня 2021 08:26
24_СД_ВОБ.xls
29 липня 2021 08:26
24_СД_ССР_4.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 30 липня 2021 15:25
Дата відповіді: 02 серпня 2021 12:25
Просимо надати розрахунок класу наслідків. Дякуємо
Відповідь: Добрий день. Відповідь на ваше питання:

17. РОЗРАХУНОК КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ВІДПОВІДНО ДО ДСТУ 8855:2019
Визначення класу наслідків (відповідальності) об'єкта «Капітальний ремонт навісу вхідної групи приймального відділення Лиманської центральної районної лікарні по вул. Незалежності, 64 в місті Лиман Донецької області», виконаний згідно ДСТУ 8855:2019.

1. Визначаємо кількість осіб, які постійно перебувають на об’єкті, N1. Згідно з технологічними рішеннями та передбаченим цілодобовим режимом роботи лікарні — кількість співробітників та ліжкомість для хворих становить 48 осіб.
N1 = 48осіб.
Кількість осіб, які постійно перебувають у будівлі лікарні, N1 становить 48 осіб. За кількістю осіб, які постійно перебувають на об'єкті, лікарня відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.

2. Тимчасове перебування людей у лікарні не нормоване і у будь-якому випадку не перевищує 100 % від кількості людей, які постійно перебувають у будинку, тобто N2 становить: 48x1,0=48 осіб .
За кількістю осіб, які періодично перебувають на об'єкті, амбулаторія відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.

3. Кількість осіб, які перебувають зовні об'єкта, N3 складається з осіб, які постійно та тимчасово перебувають на об’єкті:
N3 = 48+48 = 96осіб.
За кількістю осіб, які перебувають зовні об'єкта, амбулаторія відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.


4. Обсяг можливого економічного збитку:
Кошторисна вартість робіт (орієнтовно) - 1500 тис. грн.
Мінімальний розмір заробітної плати станом на 01.07.21г.- 6000грн.
Ф=0,225∑_(i=1)^n▒Pi
Ф=0,225 ×1500тыс.грн=337,5тыс.грн.

Розраховуємо обсяг економічних збитків:
Ф=337500грн.÷6000грн=56,25м.р.з.п.
Відповідно ДСТУ 8855:2019, об'єкт будівництва відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.


5. Будинок лікарні не розташований в охоронній зоні об'єктів культурної спадщини і не є об'єктом культурної спадщини.
6. Припинення роботи лікарні не впливає на припинення роботи об'єктів транспорту, зв'язку, енергетики загальнодержавного, регіонального чи місцевого рівнів.

Висновок.
Відповідно до ДСТУ 8855:2019, клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва «Капітальний ремонт навісу вхідної групи приймального відділення Лиманської центральної районної лікарні по вул. Незалежності, 64 в місті Лиман Донецької області», встановлюється з вищої характеристиці можливих наслідків, отриманих в результаті розрахунків.
За всіма показниками наведеного розрахунку характеристик можливих наслідків відповідно до таблиці 1 ДСТУ 8855:2019 об'єкт зараховують до класу наслідків (відповідальності) СС1.
Напрямок експертизи
Дата подання: 02 серпня 2021 13:13
Дата відповіді: 02 серпня 2021 13:32
Будь ласка дайте роз'яснення на два запитання: 1. Щодо напрямків експертизи. У об'єкта клас наслідків СС1. Потрібна експертиза кошторисної частини чи кошторисна частина + міцність та надійність. Це впливає на ціну експертизи та яких експертів потрібно включати до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації. 2. В п.8 Переліку документів, що надаються Учасником у складі цінової пропозиції Ви вимагаєте надати Кошторис на проведення експертизи. Може ви помилились та хочете бачити розрахунок вартості експертизи, складений відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013? Кошторис на проведення експертизи не складається експертною організацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Що стосується питання 1: Потрібна експертиза кошторисної частини.
Щодо питання 2 : Так, помилились, хочемо бачити розрахунок вартості експертизи,складений відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013. Зміни будуть внесені до оголошення Додаток 2 належним чином.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ" 3 126,32
UAH з ПДВ
3 126,32
UAH з ПДВ
Документи
СХІДНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" 5 343,49
UAH з ПДВ
5 343,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2021 14:13
Електронний підпис
09 серпня 2021 14:13
Проект договору.pdf.p7s
09 серпня 2021 14:13
Проект договору.pdf

Публічні документи

10 серпня 2021 13:53
Електронний підпис
10 серпня 2021 13:52
10. цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2021 13:52
5. Витяг Платника ПДВ.pdf
10 серпня 2021 13:52
2. Статут.pdf
10 серпня 2021 13:52
1. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ"

СХІДНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ"
#40453762
Переможець 3 126,32
UAH з ПДВ
16 серпня 2021 09:02

Документи

16 серпня 2021 09:02
Електронний підпис
16 серпня 2021 09:02
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2021 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ"
#40453762
3 126,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2021 09:02
Електронний підпис
16 серпня 2021 09:02
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 21:19
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 12:52
ДУ1 та лист.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 12:52
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 08:52
403.pdf укладений
30 серпня 2021 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа № 255 від 27.09.2021 року «Про подовження строку проведення експертизи» від ТОВ «Південьекспертпроект», сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору № 403/2021 від 30.08.2021 р. до пп.4.1 п.4 «Строк проведення Експертизи» та викласти у новій редакції: 4.1. Проведення Експертизи здійснюється Виконавцем у строк: з моменту підписання Договору та до 01.11.2021 року з правом дострокового виконання.
Номер договору про закупівлю: 403/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 126,32
UAH