Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for the maintenance of the city roads including bridges and overpasses as well as the elimination of natural dumps
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council |
National ID: | 40506232 |
Contact point: |
Yavorska Myroslava +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2021 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 15:03 |
Очікувана вартість: | 94 766 155,77 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 947 661,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 липня 2021 17:48 |
Enquiries until: | 18 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 серпня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 94 766 156 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 947 662 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 19:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2021 19:35 |
перелік змін від 05.08.2021.doc | |
05 серпня 2021 19:35 |
ТД від 05.08.2021.pdf | |
28 липня 2021 17:48 |
Оголошення.docx | |
28 липня 2021 17:48 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета.docx | |
28 липня 2021 17:48 |
ТД.pdf |
05 серпня 2021 19:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 серпня 2021 19:35 |
перелік змін від 05.08.2021.doc
|
|||
05 серпня 2021 19:35 |
ТД від 05.08.2021.pdf
|
|||
28 липня 2021 17:48 |
Оголошення.docx
|
|||
28 липня 2021 17:48 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета.docx
|
|||
28 липня 2021 17:48 |
ТД.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000070 ● ab9c627d74444ac598fcfc08b59573ea
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.10.2021 № 515
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021 № 515
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-07-28-010907-b 28.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-06 13:54:52
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-28-010907-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення та документів з наступного питання.
Чому Вами за результатом проведення торгів не укладено договір з учасником, якого визнано переможцем процедури закупівлі, а саме, з товариством з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕР ПРОД» у строк не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 06.09.2021, чим не дотримано вимоги частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-11 18:05:39
Відповідь на звернення
Листом від 28.07.2021 № 1/6-336 Департаментом надіслано запит на виділення додаткових коштів у сумі 94 766 155,77 грн, проте стоном на 24.09.2021 не виділено запитувані кошти.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
В даному випадку обґрунтована необхідності у продовженні строку для укладання договору про закупівлю є відсутність відповідного фінансування та необхідність у виконанні послуг з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ.
Необхідно зазначити, що станом на 11.10.2021 не виділено додаткових коштів на Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ.
Разом з цим, ураховуючи термінову необхідність у наданні зазначених послуг, Замовником перерозподілено кошти для укладення договору за рахунок внесення змін у діючі договори про закупівлю інших послуг.
Наразі договір про закупівлю послуг з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ, і відповідна додаткова угода на зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, на узгоджені у Учасника-Переможця тендеру.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-06 14:06:05
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-28-010907-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-11 16:54:51
Відповідь на звернення
У зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської (далі- Департамент) розміщується на сайті Дніпровської міської ради (за посиланням https://dniprorada.gov.ua) Департамент не має власного веб-сайту.
Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування.
Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro.
Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta)
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг)
Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік
Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік
Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Обґрунтування кількісних характеристик здійснювалось на підставі Рішення Дніпровської міської ради від 21.10.2020 № 6/62 «Про внесення змін до програми реформування та розвитку комунального господарства міста Дніпра на 2020 – 2024 роки, з урахуванням звернень громадян м. Дніпро.
Обґрунтування очікуваної вартості:
Очікувану вартість на надання послуг з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97.
Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції.
Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де
Ц - очікувана вартість
Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів
К – кількість запитів
Очікувана вартість закупівлі становить: 94 766 155,77 грн. з ПДВ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154.
Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації.
Обґрунтування бюджетного призначення:
Листом від 28.07.2021 № 1/6-336 Департаментом надіслано запит на виділення додаткових коштів у сумі 94 766 155,77 грн
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-13 11:40:23
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-28-010907-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення та документів з наступного питання.
Чому повідомлення про внесення змін до договору від 07.10.2021 № 07/10-5, укладеного між Вами та ТОВ «ПАРТНЕР ПРОД», оприлюднене в електронній системі закупівель з порушенням вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - 13.10.2021, тобто на 4-й робочий день після внесення змін на підставі додаткової угоди від 07.10.2021 № 1 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-20 14:33:10
Відповідь на звернення
Відповідно до Наказу від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору, Замовник самостійно та безоплатно оприлюднює в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Так, Замовником 07 жовтня 2021 року укладено додаткову угоду № 1 до договору від 07.10.2021 № 07/10-5.
Відповідно до ст. 253 Цивільного Кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Замовником о 17:09 годині 12 жовтня 2021 року розміщено інформацію в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів та завантаження додаткову угоду № 1 від 07.10.2021 до договору від 07.10.2021 № 07/10-5, чим дотримано усі строки.
Щодо накладення КЕП замовника повідомляємо таке.
о 17:09 годині 12 жовтня 2021 року Замовником оприлюднено додаткову угоду № 1 до договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, а також накладено кваліфікований електронний підпис.
Разом з цим, вранці 13 жовтня 2021 року Замовником під час перевірки інформації щодо договору виявлено відсутність накладеного КЕП. З метою виправлення зазначеної технічної помилки Департаментом заново накладено КЕП о 8:53 годині 13 жовтня 2021 року.
Замовником надіслано звернення до електронного майданчика з проханням виправити помилку та відобразити інформацію стосовно дати накладення попереднього КЕП 12 жовтня 2021 року, або у разі відсутності такої можливості підтвердити наявність технічних помилок, збоїв, тощо.
Також, необхідно зазначити, що законодавцем в Наказі від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» не зобов’язано Замовника накладати КЕП протягом якогось чіткого проміжку часу.
Отже, Замовником не порушено порядок публікації
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ПАРТНЕР ПРОД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПАРТНЕР ПРОД" |
94 681 649,34
UAH з ПДВ
|
94 681 649,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
94 739 173,85
UAH з ПДВ
|
94 739 173,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАРТНЕР ПРОД" #43287015 |
Переможець |
94 681 649,34
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2021 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 17:49
|
Ду 3 07.10-5.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 16:37
|
Ду 2 07.10-5.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2021 08:53
|
Ду 1 07.10-5.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 16:22
|
07.10-5.pdf | укладений |
12 жовтня 2021 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 07/10-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 07/10-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 07/10-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |