Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації та отримання позитивного експертного звіту по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень Борівської гімназії Фастівської міської ради Київської області за адресою: вул. Пушкіна,68, смт. Борова, Фастівського району, Київської області»
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-07-28-009838-b 945dbef2563341a594a6109de407732d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гандзюк Галина Олександрівна

380938061387 galinagandzyuk27@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143844
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1
Контактна особа: Гандзюк Галина Олександрівна
380938061387
galinagandzyuk27@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2021 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації та отримання позитивного експертного звіту по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень Борівської гімназії Фастівської міської ради Київської області за адресою: вул. Пушкіна,68, смт. Борова, Фастівського району, Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок виконавця у розмірі повної вартості наданих послуг не пізніше 10-ти робочих днів після повного виконання послуг, згідно отриманих актів виконання послуг. У випадку затримки оплати (відсутність фінансування), Замовник зобов’язується провести оплату послуг протягом 10-ти робочих днів з моменту фінансування. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2021 16:40
Додаток 4 Лист-згода.docx
28 липня 2021 16:40
Додаток 3 Проєкт договору.docx
28 липня 2021 16:39
Додаток 1 Технічне завдання.docx
28 липня 2021 16:33
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.docx
28 липня 2021 16:33
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА» 185 000,00
UAH з ПДВ
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2021 17:18
Електронний підпис
05 серпня 2021 17:17
Статут.pdf
05 серпня 2021 17:17
справка.pdf
05 серпня 2021 17:17
Рішення_Засновників.PDF
05 серпня 2021 17:17
Опис.PDF
05 серпня 2021 17:17
наказ_Директор (1).PDF
05 серпня 2021 17:17
Звіт 2020.pdf
05 серпня 2021 17:17
Звіт 2019.PDF
05 серпня 2021 17:17
Звіт 2018р.pdf
05 серпня 2021 17:17
Витяг_виписка.PDF
05 серпня 2021 17:17
Витяг.PDF
05 серпня 2021 17:17
5.1 АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРА.rar
05 серпня 2021 17:17
4.3 Сертифікати1.pdf
05 серпня 2021 17:17
4.2 Дипломи.rar
05 серпня 2021 17:17
2. цп.pdf
05 серпня 2021 17:17
1. кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА»
#42031078
Переможець 185 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2021 16:45

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2021 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА»
#42031078
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 09:38
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2021 17:32
Дод. угода №2.PDF зміни до договору
06 жовтня 2021 17:29
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 11:17
Дод.угода №1.PDF зміни до договору
14 вересня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 10:46
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
14 вересня 2021 10:41
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 14:55
Договір №ПКД-2118.PDF укладений
25 серпня 2021 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану-графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: ПКД-2118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану-графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: ПКД-2118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану-графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: ПКД-2118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 185 000,00
UAH