Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання та заміна вікон в під'їздах №1,2 житлового будинку №15 по проспекту Незалежності у м.Южноукраїнськ Миколаївської області
Очікувана вартість
88 179,00 UAH
UA-2021-07-28-009817-b 694e7c8d2c5e4348b4769f1646a1b1e8
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Васильєва

+380513655637 irina.vasilyeva716@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44342464
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, вул.Дружби Народів, будинок 23, кабінет 93аб
Контактна особа: Ірина Васильєва
+380513655637
irina.vasilyeva716@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 88 179,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Придбання та заміна вікон в під'їздах №1,2 житлового будинку №15 по проспекту Незалежності у м.Южноукраїнськ Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Незалежності, 15, м.Южноукраїнськ, Миколаївська область, 55001, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2021  —  30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2021 16:29
Електронний підпис
28 липня 2021 16:29
Протокол №5.PDF
28 липня 2021 16:29
Оголошення.PDF
28 липня 2021 16:29
Додаток №1.PDF
28 липня 2021 16:29
Додаток №2.PDF
28 липня 2021 16:29
Додаток №3.PDF
28 липня 2021 16:29
Додаток №4.PDF
28 липня 2021 16:29
Додаток №5.PDF
28 липня 2021 16:29
Додаток №4 Проект Незалежності, 15.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій