Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2021-07-28-008795-b 48e866f1232f4d07aa8f0d9cbd7164a5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галеса Євгенія

380964640891 zhenia_halesa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448129
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кошиця, 11
Контактна особа: Галеса Євгенія
380964640891
zhenia_halesa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2021 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 06 серпня 2021 11:43
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
Машини для обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2021 15:45
Оголошення - Машини для обробки даних.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 28 липня 2021 23:26
Дата відповіді: 29 липня 2021 16:50
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання!
Щодо Вашого питання про можливість встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера, повідомляємо наступне:
Предмет закупівлі, запропонований Учасниками повинен відповідати умовам Оголошення спрощеної закупівлі ID UA-2021-07-28-008795-b та вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Стосовно Вашого твердження про те, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, повідомляємо, що в умовах Оголошення спрощеної закупівлі ID UA-2021-07-28-008795-b не міститься вимоги щодо надання авторизаційних листів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-28-008795-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 28 липня 2021 23:25
Тема 1
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або за договором на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.

2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2021 10:31
Доброго дня! Замовником розглянуто ваше звернення стосовно наявності сервісного центру або представництва або надання договору на сервісне обслуговування – хочемо звернути вашу увагу на те, що відповідно до п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога в тендерній документації була зумовлена бажанням Замовника на оперативне та якісне отримання послуг з сервісного обслуговування закупленої техніки та не витрачати зайвий час та бюджетні кошти на вищезазначені послуги. Також, враховуючи, що на сьогодні на ринку комп’ютерної техніки досить таки велика конкуренція, тому велика кількість учасників зможуть задовільнити вимоги Замовника, щодо сервісного обслуговування. Виходячи з вищезазначеного, Замовник не вважає свої вимоги дискримінаційними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2021 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 135 809,58
UAH з ПДВ
135 809,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 139 629,00
UAH з ПДВ
139 629,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2021 15:41
Електронний підпис
05 серпня 2021 15:27
Сертификат_N17_2018.pdf
05 серпня 2021 15:27
СанГиг.pdf
05 серпня 2021 15:27
1_2_3_декларация_N17.pdf
05 серпня 2021 15:27
ВСЕСВИТ ISO9001_2018 до 08.2021.pdf
05 серпня 2021 15:27
Протокол.jpg
05 серпня 2021 15:27
Наказ.jpg
05 серпня 2021 15:27
витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2021 15:27
про помилк.pdf
05 серпня 2021 15:27
гар лист санкції.pdf
05 серпня 2021 15:27
гар лист лицен.pdf
05 серпня 2021 15:27
3001298 повн.pdf
05 серпня 2021 15:27
2436485 про підпри.pdf
05 серпня 2021 15:27
2106011 субподр.pdf
05 серпня 2021 15:27
Опис ВСЕСВИТ.pdf
05 серпня 2021 15:27
Відгук.pdf
05 серпня 2021 15:27
3108.pdf
05 серпня 2021 15:27
2108-2.pdf
05 серпня 2021 15:27
2108.pdf
05 серпня 2021 15:27
МТБ 2020.pdf
05 серпня 2021 15:27
Довідка ст 17 нова.pdf
05 серпня 2021 15:27
банк2 (2).pdf
05 серпня 2021 15:27
банк1 (1).pdf
05 серпня 2021 15:27
Всесвит 2020 цвет.pdf
05 серпня 2021 15:27
фин_звит Всесвит 2021 1кв.pdf
05 серпня 2021 15:27
Витяг 25052021.pdf
05 серпня 2021 15:27
Довідка_21200449730390681251.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:27
Довідка_21200449730390681251.pdf
05 серпня 2021 15:27
UA-2021-07-28-008795-b досвід.pdf
05 серпня 2021 15:27
UA-2021-07-28-008795-b дог.pdf
05 серпня 2021 15:27
UA-2021-07-28-008795-b цінова.pdf
05 серпня 2021 15:27
UA-2021-07-28-008795-b довідка.pdf

Публічні документи

05 серпня 2021 23:20
Електронний підпис
05 серпня 2021 23:19
Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2021 23:19
Установчі документи.pdf
05 серпня 2021 23:19
Договір.pdf
05 серпня 2021 23:19
Договір СЦАртлайн.pdf
05 серпня 2021 23:19
Договір СЦ ЛОГІН.pdf
05 серпня 2021 23:19
Довідка ст.17.pdf
05 серпня 2021 23:19
Довідка право підпису.pdf
05 серпня 2021 23:19
Гарантійний строк.pdf
05 серпня 2021 23:19
Гарантійний лист СЦ.pdf
05 серпня 2021 23:19
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 135 809,58
UAH з ПДВ
11 серпня 2021 16:47
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
Переможець 139 629,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2021 16:50

Документи

11 серпня 2021 16:47
Електронний підпис

Документи

11 серпня 2021 16:49
Електронний підпис
11 серпня 2021 16:49
#20 - визн. перем..docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2021 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
139 629,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2021 16:49
Електронний підпис
11 серпня 2021 16:49
#20 - визн. перем..docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:57
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 08:54
117.pdf укладений
19 серпня 2021 08:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 139 629,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 271,50 UAH)