Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015- 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне «Папір офсетний, картон хром-ерзац, папір офісний»
Очікувана вартість
289 640,00 UAH
UA-2021-07-28-007794-b ● c70f2b8cff0b4e6781805e62c6161d82
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця" |
Код ЄДРПОУ: | 02010787 |
Вебсайт: | http://nmuofficial.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13 |
Контактна особа: |
Едуард Мельник +380442348177 universitet_kiev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2021 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2021 15:02 |
Очікувана вартість: | 289 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 448,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 аркуш
Папір офсетний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, Київська область, м. Київ, пр. Перемоги,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7000 аркуш
Картон хром-ерзац
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, Київська область, м. Київ, пр. Перемоги,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, Київська область, м. Київ, пр. Перемоги,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, Київська область, м. Київ, пр. Перемоги,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2021 11:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2021 11:55 |
ТД папір 11082021.doc | |
11 серпня 2021 11:55 |
ОПИС ЗМІН від 11082021.docx |
11 серпня 2021 11:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 серпня 2021 11:55 |
ТД папір 11082021.doc
|
|||
11 серпня 2021 11:55 |
ОПИС ЗМІН від 11082021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-28-007794-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Ромус-Поліграф", Код ЄДРПОУ:25551379
Дата подання: 30 серпня 2021 11:27
Вимога на рішення Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні № у ЦБД:UA-2021-07-28-007794-b (Код за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 20.08.2021р. о 15:02. Просимо розглянути нашу вимогу, яка знаходиться у вкладенні та надати відповідь.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2021 13:05
Шановний ІГОРЕ ОРЕСТОВИЧУ! Ваша вимога відхиляється.
Щодо Вашої незгоди з тим, що ФОП "Дубовець Тетяна Миколаївна" не вказано рік виконання аналогічного договору, то прошу звернути увагу на те, що в довідці «Довідка про аналогічний договір.PDF» міститься колонка «Термін виконання договору» де вказана інформація з 02.02.2018 по 31.12.2018. Тобто, ФОП "Дубовець Тетяна Миколаївна" вказано не лише рік, але період протягом 2018 року коли було виконано договір. Надання більш точної інформації ніж передбачено умовами тендерної документації на моє переконання не є її порушенням.
Щодо Вашої незгоди з тим, що ФОП "Дубовець Тетяна Миколаївна" не вказано кваліфікацію працівників в довідці про їх наявність, то дійсно не вказана кваліфікація кожного окремого працівника в довідці, що міститься в файлі «Довідка про кваліфікацію працівників.PDF» пропозиції ФОП "Дубовець Тетяна Миколаївна". Вказаний Учасник скористався недостатнім розкриттям вимоги до вказаної довідки у тендерній документації закупівлі. Він передбачив у довідці: «Всі працівники мають достатній досвід, знання та кваліфікацію щоб здійснити необхідну поставку товару». Цим реченням він фактично виконав вимоги тендерної документації. Документація передбачає: «Надається довідка у довільній формі про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити необхідну поставку товару шляхом наявності у учасника відповідних працівників». Вимоги про надання учасниками таблиці з переліком працівників та інформацією про освіту, кваліфікаю, досвід кожного з них я не передбачив. Наступного разу тендерну документацію буду складати більш точно.
Якщо у Вас є інші, не передбачені в цій вимозі підстави для незгоди з прийнятим мною рішенням, прошу заявляти про них. Я об’єктивно їх розгляну оскільки не надаю жодних переваг будь-кому з Вас. Надайте дійсно обґрунтовані підстави вважати пропозицію ФОП "Дубовець Тетяна Миколаївна" такою, що підлягає відхиленню відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» і я скасую прийняте рішення про визнання її переможцем.
Щодо Вашої незгоди з тим, що ФОП "Дубовець Тетяна Миколаївна" не вказано рік виконання аналогічного договору, то прошу звернути увагу на те, що в довідці «Довідка про аналогічний договір.PDF» міститься колонка «Термін виконання договору» де вказана інформація з 02.02.2018 по 31.12.2018. Тобто, ФОП "Дубовець Тетяна Миколаївна" вказано не лише рік, але період протягом 2018 року коли було виконано договір. Надання більш точної інформації ніж передбачено умовами тендерної документації на моє переконання не є її порушенням.
Щодо Вашої незгоди з тим, що ФОП "Дубовець Тетяна Миколаївна" не вказано кваліфікацію працівників в довідці про їх наявність, то дійсно не вказана кваліфікація кожного окремого працівника в довідці, що міститься в файлі «Довідка про кваліфікацію працівників.PDF» пропозиції ФОП "Дубовець Тетяна Миколаївна". Вказаний Учасник скористався недостатнім розкриттям вимоги до вказаної довідки у тендерній документації закупівлі. Він передбачив у довідці: «Всі працівники мають достатній досвід, знання та кваліфікацію щоб здійснити необхідну поставку товару». Цим реченням він фактично виконав вимоги тендерної документації. Документація передбачає: «Надається довідка у довільній формі про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити необхідну поставку товару шляхом наявності у учасника відповідних працівників». Вимоги про надання учасниками таблиці з переліком працівників та інформацією про освіту, кваліфікаю, досвід кожного з них я не передбачив. Наступного разу тендерну документацію буду складати більш точно.
Якщо у Вас є інші, не передбачені в цій вимозі підстави для незгоди з прийнятим мною рішенням, прошу заявляти про них. Я об’єктивно їх розгляну оскільки не надаю жодних переваг будь-кому з Вас. Надайте дійсно обґрунтовані підстави вважати пропозицію ФОП "Дубовець Тетяна Миколаївна" такою, що підлягає відхиленню відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» і я скасую прийняте рішення про визнання її переможцем.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2021 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
184 038,00
UAH з ПДВ
|
181 141,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Дубовець Тетяна Миколаївна" |
207 900,00
UAH з ПДВ
|
182 587,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Відхилено |
181 141,56
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 14:47
|
|
ФОП "Дубовець Тетяна Миколаївна" #2988916629 |
Переможець |
182 587,80
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2021 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2021 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 10:44
|
771.pdf | укладений |
21 вересня 2021 10:42
|