Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (комп'ютерна програма "БюджетСОФТ")
Очікувана вартість
1 261 320,00 UAH
UA-2021-07-28-004283-b 798e03dc416a47c2846916b97a227dc2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лютко Віталій

+380979239858 vgzrivne@gmail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 20001668
Місцезнаходження: 33023, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. ВІДІНСЬКА, буд. 4
Контактна особа: Лютко Віталій
+380979239858
vgzrivne@gmail.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
на виконання частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" із застосуванням переговорної процедури, оскільки послуги можуть бути виконані, поставлені синадані виключно певним суб'єктом господарювання в зв'язку з необхідністю захисту прав інтелектуальної власності.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2021 10:11
Оскарження наміру укласти договір: 11 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Придбання ліцензії на право користування комп’ютерною програмою “БюджетСофт”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33023, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Відінська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться за фактично отримані послуги протягом 5 робочих днів, з дати підписання Сторонами акту приймання-передавання наданих Послуг, з можливістю відстрочки платежу до кінця поточного бюджетного року за умови наявності відповідних кошторисних призначень на вказані цілі. Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

28 липня 2021 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2021 12:09
Технічні вимоги_Рівненська обл.doc
28 липня 2021 12:09
протокол 1б.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ОБЛІКОВІ СИСТЕМИ"
#42982548
Переможець 1 261 320,00
UAH
31 серпня 2021 10:11

Документи

31 серпня 2021 10:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2021 10:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ОБЛІКОВІ СИСТЕМИ"
#42982548
1 261 320,00
UAH
Документи

Документи

31 серпня 2021 10:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 травня 2023 09:38
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 10:18
2222222222222222222.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 16:54
Scan1121.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 16:53
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 15:12
Untitled11111111111111111111111111.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 09:43
Untitled.FR12.pdf укладений
13 вересня 2021 10:11

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 грудня 2021 10:20
234 720,00 UAH UA778201720343120002000015720
***15720
UA023808050000000026009641219
ТзОВ "Українські облікові системи"
Оплачений
20 грудня 2021 10:20
391 200,00 UAH UA778201720343120002000015720
***15720
UA023808050000000026009641219
ТзОВ "Українські облікові системи"
Оплачений
21 грудня 2021 11:33
28 500,00 UAH UA778201720343120002000015720
***15720
UA023808050000000026009641219
ТзОВ "Українські облікові системи"
Оплачений
21 грудня 2021 11:33
313 500,00 UAH UA778201720343120002000015720
***15720
UA023808050000000026009641219
ТзОВ "Українські облікові системи"
Оплачений
29 грудня 2021 11:43
24 450,00 UAH UA778201720343120002000015720
***15720
UA023808050000000026009641219
ТзОВ "Українські облікові системи"
Оплачений
29 грудня 2021 11:43
24 450,00 UAH UA778201720343120002000015720
***15720
UA023808050000000026009641219
ТзОВ "Українські облікові системи"
Оплачений
29 грудня 2021 11:43
24 450,00 UAH UA778201720343120002000015720
***15720
UA023808050000000026009641219
ТзОВ "Українські облікові системи"
Оплачений
29 грудня 2021 11:43
24 450,00 UAH UA778201720343120002000015720
***15720
UA023808050000000026009641219
ТзОВ "Українські облікові системи"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки в договорі та додатках, а саме сумма прописом
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): протокол погодження договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 261 320,00
UAH