Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з програмування, розробки дизайну, підтримки в робочому стані інтернет ресурсу)
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2021-07-28-002562-b 16c62af0933e45419ec6da7f049376c1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поштарук Ганна Олегівна, уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель відділу правового забезпечення та публічних заупівель

380950187780 331svet331@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Код ЄДРПОУ: 42376659
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Контактна особа: Поштарук Ганна Олегівна, уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель відділу правового забезпечення та публічних заупівель
380950187780
331svet331@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Послуги з програмування, розробки дизайну, підтримки в робочому стані інтернет ресурсу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

28 липня 2021 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Канюс Стефан Миколайович
#2864710013
Переможець 24 000,00
UAH
28 липня 2021 11:05

Документи

28 липня 2021 11:03
Електронний підпис
28 липня 2021 11:02
Звіт №107 2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 11:33
Додаткова угода №2 до Договору №107 2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 11:32
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 10:14
Додаткова угода №1 до Договору №107 2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 10:08
Додаткова угода №1 до Договору №107 2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 09:40
Додаткова угода №1 до Договору №107 2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 09:38
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 11:08
Договор №107 2021.pdf укладений
28 липня 2021 11:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з програмування, розробки дизайну, підтримки в робочому стані інтернет ресурсу 6 послуга 4 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №107/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №107/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №107/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з програмування, розробки дизайну, підтримки в робочому стані інтернет ресурсу 6 послуга 1 700,00
UAH