Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування, ремонт, заправка принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів
Очікувана вартість
199 165,00 UAH
UA-2021-07-28-002447-a 2e8ed375a6614a2b9542ec321ad18cd0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Колеснік

380442961423 KOBLCZ.TK@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491085
Вебсайт: https://kir.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Лариса Колеснік
380442961423
KOBLCZ.TK@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2021 19:04
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 165,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 996,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Технічне обслуговування, ремонт, заправка принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги відповідно до заявки замовника проводиться замовником протягом 60 банківських днів після належного підписання сторонами відповідних актів. Замовник бере на себе зобов’язань щодо сплати якісно та в повному обсязі наданих послуг в межах коштів, передбачених на оплату відповідного зобов'язання в тимчасовому кошторисі видатків. При цьому, залишок коштів замовник сплачує згідно з затвердженим річним (постійним) кошторисом відповідного зобов'язання за умови вчасного фінансування відповідної статті видатків Державним центром зайнятості, про що сторонами укладається відповідна додаткова угода до договору. Замовник не несе відповідальності у разі несвоєчасного фінансування відповідної статті видатків Державним центром зайнятості. Замовник звільняється від відповідальності за несвоєчасну оплату послуг, що виникла внаслідок затримки фінансування відповідної статті видатків Державним центром зайнятості або у разі затримки проведення платежів відповідним органом Державної казначейської служби України. Замовник звільняється від відповідальності за договором, якщо в результаті дій чи бездіяльності замовника виконавцю будуть нараховані зобов’язання та/або будуть застосовані штрафні санкції, та/або договір буде визнано цілком або в окремих частинах недійсним (нікчемним) з вини/бездіяльності замовника, в тому числі замовник не компенсує (не відшкодовує) виконавцю всі збитки та/або невизнані витрати, а також замовником не відшкодовуються стягнуті з цього приводу відповідними державними органами штрафні санкції виконавцю Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Смоленський Сергій Петрович" 199 165,00
UAH з ПДВ
199 165,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2021 20:08
Електронний підпис
04 серпня 2021 20:06
копія паспорта.pdf.p7s
04 серпня 2021 19:58
лист-згода.pdf.p7s
04 серпня 2021 19:58
фінансова звітність.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Смоленський Сергій Петрович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Смоленський Сергій Петрович"
#2413803431
Переможець 199 165,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2021 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2021 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Смоленський Сергій Петрович"
#2413803431
199 165,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 16:56
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 17:23
дог 209.pdf укладений
25 серпня 2021 17:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 199 165,00
UAH