Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт вул. Професора Білика с. Верчани Стрийського району Львівської області»
Очікувана вартість
4 133 763,20 UAH
UA-2021-07-28-001105-c ● a9811dcd32fa402087f3c3f017f0076e
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 44021023 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул. Шевченка, 71 |
Контактна особа: |
Лебідь Іван Петрович +380324571300 mrlebidvkb@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2021 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 12:46 |
Очікувана вартість: | 4 133 763,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 668,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в п. 2 та п. 3 Розідлу 3 ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт вул. Професора Білика с. Верчани Стрийського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82441, Україна, Львівська область, с. Верчани, вул. Професора Білика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2021 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2021 11:23 |
Рішення про внесення змін (перелік змін) від 13.08.2021.docx | |
13 серпня 2021 11:23 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 13.08.2021.docx | |
13 серпня 2021 11:23 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги_нова редакція 13.08.2021.docx | |
28 липня 2021 13:56 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx | |
28 липня 2021 13:56 |
Додаток _5 Проект договору.docx | |
28 липня 2021 13:56 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx | |
28 липня 2021 13:56 |
Додаток _3 стаття 17.docx | |
28 липня 2021 13:56 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx |
13 серпня 2021 12:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 серпня 2021 11:23 |
Рішення про внесення змін (перелік змін) від 13.08.2021.docx
|
|||
13 серпня 2021 11:23 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 13.08.2021.docx
|
|||
13 серпня 2021 11:23 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги_нова редакція 13.08.2021.docx
|
|||
28 липня 2021 13:56 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx
|
|||
28 липня 2021 13:56 |
Додаток _5 Проект договору.docx
|
|||
28 липня 2021 13:56 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
28 липня 2021 13:56 |
Додаток _3 стаття 17.docx
|
|||
28 липня 2021 13:56 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-28-001105-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д", Код ЄДРПОУ:03580920
Дата подання: 29 липня 2021 15:34
Дискримінаційні умови
Шановний Замовник!
В додатку 1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям Замовник вимагає, що відстань асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництво) до об’єкта будівництва не повинна перевищувати 20 км. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об'єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо відстані транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схему (Додаток 1.1.)
Але згідно вимог таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року відстані транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей (ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1): Умови транспортування по автомобільним дорогам Відстань транспортування, км, не більше: З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) 150км. З перехідним типом дорожнього одягу 110 км, в межах населеного пункту 75 км.Тому вимога Замовника щодо перевезення асфальтобетонних сумішей на відстань не більше 20 км. не є обґрунтованою.
Такими вимогами Замовник необґрунтовано обмежує економічну конкуренцію щодо даної закупівлі та застосовує дискримінаційний підхід до широкого кола підприємств-учасників, які на момент торгів не будуть відповідати цьому критерію.
Натомість є очевидним, що виставлені Замовником кваліфікаційні вимоги будуть відповідати лише учасники, які на момент торгів вже мають власні або залучені асфальтобетонні установки на території Стрийського району Львівської області (20 км від місця проведення робіт), що є фактично дискримінацією учасників за територіальною ознакою.
Розгорнути
Згорнути
В додатку 1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям Замовник вимагає, що відстань асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництво) до об’єкта будівництва не повинна перевищувати 20 км. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об'єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо відстані транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схему (Додаток 1.1.)
Але згідно вимог таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року відстані транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей (ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1): Умови транспортування по автомобільним дорогам Відстань транспортування, км, не більше: З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) 150км. З перехідним типом дорожнього одягу 110 км, в межах населеного пункту 75 км.Тому вимога Замовника щодо перевезення асфальтобетонних сумішей на відстань не більше 20 км. не є обґрунтованою.
Такими вимогами Замовник необґрунтовано обмежує економічну конкуренцію щодо даної закупівлі та застосовує дискримінаційний підхід до широкого кола підприємств-учасників, які на момент торгів не будуть відповідати цьому критерію.
Натомість є очевидним, що виставлені Замовником кваліфікаційні вимоги будуть відповідати лише учасники, які на момент торгів вже мають власні або залучені асфальтобетонні установки на території Стрийського району Львівської області (20 км від місця проведення робіт), що є фактично дискримінацією учасників за територіальною ознакою.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2021 10:59
Доброго дня. Згідно вимог таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року відстані транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Відповідно до таблиці 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей (ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1): Умови транспортування по автомобільним дорогам: Відстань транспортування, км, не більше: З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) 150км. З перехідним типом дорожнього одягу 110 км. В межах населеного пункту 75 км.
Таким чином, звертаємо вашу увагу, що в у даній таблиці мова йде лише про максимальну відстань транспортування асфальтобетонних сумішей, і нічого не зазначено, яка повинна бути мінімальна відстань. Отже, Замовник торів вважає, що вимога про те, що відстань асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництво) до об’єкта будівництва не повинна перевищувати 20 км, ніяким чином не порушує вимоги ДБН В.2.3-4:2015.
Відповідно до таблиці 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей (ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1): Умови транспортування по автомобільним дорогам: Відстань транспортування, км, не більше: З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) 150км. З перехідним типом дорожнього одягу 110 км. В межах населеного пункту 75 км.
Таким чином, звертаємо вашу увагу, що в у даній таблиці мова йде лише про максимальну відстань транспортування асфальтобетонних сумішей, і нічого не зазначено, яка повинна бути мінімальна відстань. Отже, Замовник торів вважає, що вимога про те, що відстань асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництво) до об’єкта будівництва не повинна перевищувати 20 км, ніяким чином не порушує вимоги ДБН В.2.3-4:2015.
Номер вимоги: UA-2021-07-28-001105-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д", Код ЄДРПОУ:03580920
Дата подання: 02 серпня 2021 10:15
Дискримінаційні умови
Шановний Замовник. Умови тендерної документації порушують принцип здійснення публічних закупівель закріплених у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" , а саме підпункт 4 пункту 1.,п.4,п.5.
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
кваліфікаційним критеріям
Умова в кваліфікаційних критеріях, що відстань асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництво) до об’єкта будівництва не повинна перевищувати 20 км необгрунтовано обмежує кількість учасників , які можують приймати участь в процедурі закупівлі . Замовник цією умовою дискримінує учасників ,учасники які володіють власними асфальтобетонними заводами ,відстань від яких перевищую 20 км не зможуть прийняти участь у торгах. Просимо Вас не порушувати Закон України " Про публічні закупівлі" і виключити цю умову з тендерної документації, в іншому випадку ми змішені будем звернутися до органу оскарження на умови процедури закупівлі .
Розгорнути
Згорнути
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
кваліфікаційним критеріям
Умова в кваліфікаційних критеріях, що відстань асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництво) до об’єкта будівництва не повинна перевищувати 20 км необгрунтовано обмежує кількість учасників , які можують приймати участь в процедурі закупівлі . Замовник цією умовою дискримінує учасників ,учасники які володіють власними асфальтобетонними заводами ,відстань від яких перевищую 20 км не зможуть прийняти участь у торгах. Просимо Вас не порушувати Закон України " Про публічні закупівлі" і виключити цю умову з тендерної документації, в іншому випадку ми змішені будем звернутися до органу оскарження на умови процедури закупівлі .
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 серпня 2021 17:11
У відповідь на вашу вимогу UA-2021-07-28-001105-c.b2 від 02 серпня 2021 р. повідомляє наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, оскільки в жодному нормативно-правовому акті не міститься заборони та не встановлено вимоги щодо того, якою повинна бути мінімальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей, відтак, Замовник торгів має право самостійно встановлювати таку вимогу. Окрім цього варто зазначити, що Замовнику відомо про те, що в радіусі 20 км знаходиться щонайменше три асфальтобетонних заводи, що тим самим підтверджує відсутність дискримінаційної вимоги з боку Замовника. Крім того, в Додатку №1 тендерної документації зазначено, що Учасники мають право надавати інформацію як про власний асфальтобетонний завод, так і про орендований, чи надати договори щодо поставки таких сумішей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, оскільки в жодному нормативно-правовому акті не міститься заборони та не встановлено вимоги щодо того, якою повинна бути мінімальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей, відтак, Замовник торгів має право самостійно встановлювати таку вимогу. Окрім цього варто зазначити, що Замовнику відомо про те, що в радіусі 20 км знаходиться щонайменше три асфальтобетонних заводи, що тим самим підтверджує відсутність дискримінаційної вимоги з боку Замовника. Крім того, в Додатку №1 тендерної документації зазначено, що Учасники мають право надавати інформацію як про власний асфальтобетонний завод, так і про орендований, чи надати договори щодо поставки таких сумішей.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-28-001105-c.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д", Код ЄДРПОУ:03580920
Дискримінаційні умови
Замовником в додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога для підтвердження кваліфікаційних критерій :
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (сканована копія з оригіналу Атестату виробництва).
Відстань асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництво) до об’єкта будівництва не повинна перевищувати 20 км. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об'єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо відстані транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схему (Додаток 1.1.)
Замовник цією умовою дискримінує учасників, які володіють власними асфальтобетонними заводами, відстань від яких перевищую 20 км .
Замовник відмовляється виключити цю умову з тендерної документації, що вказує на попередню домовленість з потенційними учасниками процедури закупівлі.
Свою відмову він обгрунтовує тим , що в жодному нормативно-правовому акті не міститься заборони та не встановлено вимоги щодо того, якою повинна бути мінімальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей, відтак, Замовник торгів має право самостійно встановлювати таку вимогу. Стає не зрозуміло яка ж ця відстань транспортування асфальтобетонних сумішей 20 км - максимальна чи мінімальна ?
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" |
3 422 288,40
UAH з ПДВ
|
3 422 288,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
"Граніт" УТОГ |
3 633 763,20
UAH з ПДВ
|
3 633 763,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий"" |
3 871 432,80
UAH з ПДВ
|
3 850 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" #03580920 |
Відхилено |
3 422 288,40
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 13:48
|
"Граніт" УТОГ #20824594 |
Відхилено |
3 633 763,20
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 13:54
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий"" #04542844 |
Переможець |
3 850 500,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 14:02
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 14:36 |
Кінець періоду оскарження: | 28 вересня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 28 вересня 2021 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність потреби у закупівлі робіт за технічною специфікацією, яка міститься в Додатку №2 тендерної документації, та необхідністю внесення змін та приведення у відповідність до кошторисної документації. |
Документи:
17 вересня 2021 14:36
|
Електронний підпис |
17 вересня 2021 14:32
|
Протокол уповноваженої особи |