Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з впровадження програмного ERP-комплексу
Очікувана вартість
2 997 033,00 UAH
UA-2021-07-28-000229-a ● 3ba93e87a44a4c23bfa0cf548d7c9632
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ” |
Код ЄДРПОУ: | 32121458 |
Вебсайт: | http://teploseti.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69091, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Україна, м. Запоріжжя, бульвар Гвардійський, 137 |
Контактна особа: |
Нечепоренко Тамара Іванівна 380612123962 concern.nti@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2021 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 14:33 |
Очікувана вартість: | 2 997 033,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з впровадження програмного ERP-комплексу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69091, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, бульвар Гвардійський, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2022
ДК 021:2015: 72263000-6 — Послуги зі впровадження програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник проводить авансовий платіж в розмірі 30% вартості договору шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня підписання договору | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Після закінчення термінів етапу і досягнення критеріїв оцінки завершеності етапу, протягом 10 (десяти) робочих днів Сторони підписують «Акт виконаних робіт/послуг» і Замовник сплачує 70% вартості послуг згідно «Акту виконаних робіт/послуг» протягом 5 (п'яти) робочих днів після його підписання шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2021 09:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2021 09:27 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc | |
28 липня 2021 09:27 |
Додаток 2 технічна специфікація.docx | |
28 липня 2021 09:27 |
Додаток 3 проєкт договору про закупівлю.docx | |
28 липня 2021 09:27 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-28-000229-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР:СТРІМ", Код ЄДРПОУ:41516058
Дата подання: 19 серпня 2021 13:52
щодо системи, що передбачається для впровадження
Шановний замовнику!
З огляду на те, що в предметі закупівлі вами не була вказана ERP-система, ліцензії якої придбані для впровадження, а аналогічний досвід учасника, вибраного переможцем стосується санкційного програмного продукту, звертаємо Вашу увагу, що згідно Рішення РНБОУ від 14.05.2020 на даний момент діє "заборона здійснення державних закупівель товарів, послуг, робіт та використання державними підприємствами, установами і організаціями України програмних продуктів "1С: Бухгалтерія 8 для України", "1С: Бухгалтерія 8 для України Базова", "1С: Бухгалтерія 8 для України. Учбова версія", "1С: Підприємство 8. Торгівля для приватних підприємців України", "1С: Підприємство 8. Комплексний облік для бюджетних установ України", "1С: Підприємство 8. Комплексний облік для бюджетних установ України Базова", "1С: Підприємство 8. Управління торгівлею для України", "1С: Підприємство 8. Управління невеликою фірмою для України", "1С: Підприємство 8. Зарплата і Управління Персоналом для України", "1С: Підприємство 8. Зарплата і Управління Персоналом для України Базова", "1С: Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України" ("1С: Управління торговим підприємством 8, 1С: УТП8"), "1С: Підприємство 8. Бухгалтерія для бюджетних установ України" ("1С: бухгалтерія 8 для бюджетних установ"), "1С: Підприємство 8. Зарплата та кадри для бюджетних установ України" ("1С: Зарплата та кадри для бюджетних установ України"), "1С: Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України", "1С: Підприємство 8. Документообіг КОРП для України", "1С: Підприємство 7.7. Бухгалтерський облік для України" (1С:Бухгалтерія 7.7.), "1С: Торгівля і Склад 7.7. для України", "1С: Зарплата і Кадри 7.7. для України", "1С: Підприємство 7.7. Комплексна поставка для України", "1С: Підприємство 7.7. Виробництво+Послуги+Бухгалтерія для України", "BAS ERP", "BAS Управління холдингом", "BAS Документообіг КОРП", "BAS Управління торгівлею", "BAS Роздрібна торгівля", "UA-Бюджет"
Відповідно, послуги впровадження санкційних програмних продуктів здійснюватися не можуть.
Вимагаємо скасувати рішення комітету та обрати серед учасників впровадження ERP-системи, що не є санкційною.
Розгорнути
Згорнути
З огляду на те, що в предметі закупівлі вами не була вказана ERP-система, ліцензії якої придбані для впровадження, а аналогічний досвід учасника, вибраного переможцем стосується санкційного програмного продукту, звертаємо Вашу увагу, що згідно Рішення РНБОУ від 14.05.2020 на даний момент діє "заборона здійснення державних закупівель товарів, послуг, робіт та використання державними підприємствами, установами і організаціями України програмних продуктів "1С: Бухгалтерія 8 для України", "1С: Бухгалтерія 8 для України Базова", "1С: Бухгалтерія 8 для України. Учбова версія", "1С: Підприємство 8. Торгівля для приватних підприємців України", "1С: Підприємство 8. Комплексний облік для бюджетних установ України", "1С: Підприємство 8. Комплексний облік для бюджетних установ України Базова", "1С: Підприємство 8. Управління торгівлею для України", "1С: Підприємство 8. Управління невеликою фірмою для України", "1С: Підприємство 8. Зарплата і Управління Персоналом для України", "1С: Підприємство 8. Зарплата і Управління Персоналом для України Базова", "1С: Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України" ("1С: Управління торговим підприємством 8, 1С: УТП8"), "1С: Підприємство 8. Бухгалтерія для бюджетних установ України" ("1С: бухгалтерія 8 для бюджетних установ"), "1С: Підприємство 8. Зарплата та кадри для бюджетних установ України" ("1С: Зарплата та кадри для бюджетних установ України"), "1С: Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України", "1С: Підприємство 8. Документообіг КОРП для України", "1С: Підприємство 7.7. Бухгалтерський облік для України" (1С:Бухгалтерія 7.7.), "1С: Торгівля і Склад 7.7. для України", "1С: Зарплата і Кадри 7.7. для України", "1С: Підприємство 7.7. Комплексна поставка для України", "1С: Підприємство 7.7. Виробництво+Послуги+Бухгалтерія для України", "BAS ERP", "BAS Управління холдингом", "BAS Документообіг КОРП", "BAS Управління торгівлею", "BAS Роздрібна торгівля", "UA-Бюджет"
Відповідно, послуги впровадження санкційних програмних продуктів здійснюватися не можуть.
Вимагаємо скасувати рішення комітету та обрати серед учасників впровадження ERP-системи, що не є санкційною.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2021 14:23
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації визначений перелік документів та інформації, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасник, який визначений переможцем, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС СІТІ СЕРВІС АВТОМАТИЗАЦІЯ" (далі – ТОВ "БСС АВТОМАТИЗАЦІЯ" ) надав у складі тендерної пропозиції договір на абонентське сервісне обслуговування ERP-системи на базі 1С: Підприємство. Згідно Додатку 1 до цього договору послуги включають оновлення, настроювання ERP-системи на специфіку діяльності підприємства замовника, створення, редагування форм звітності, навчання та консультативне обслуговування персоналу. Згідно наданого відгуку, учасник успішно виконав свої обов’язки.
Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Розділ 3 Цивільного кодексу України містить поділ договірних зобов’язань за їх видами, тому під час визначення аналогічності договору слід розуміти, яким видом договору замовник передбачає закріпити зобов’язання сторін за результатами тендеру.
Аналогічний означає – тотожній/подібний договір, залежно від правової природи договірних зобов´язань, та предмета договору. Отже, основними ознаками аналогічного договору є вид договору (визначений за своєю правовою природою, той чи інший цивільно-правовий, господарсько-правовий договір), а також предмет закупівлі.
Враховуючи вищенаведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом та предметом закупівлі.
Наданий ТОВ "БСС АВТОМАТИЗАЦІЯ" договір подібний за змістом та предметом закупівлі, тобто аналогічний договір.
Документи ТОВ "БСС АВТОМАТИЗАЦІЯ" повністю підтверджують інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зазначеним у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації.
На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасник, який визначений переможцем, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС СІТІ СЕРВІС АВТОМАТИЗАЦІЯ" (далі – ТОВ "БСС АВТОМАТИЗАЦІЯ" ) надав у складі тендерної пропозиції договір на абонентське сервісне обслуговування ERP-системи на базі 1С: Підприємство. Згідно Додатку 1 до цього договору послуги включають оновлення, настроювання ERP-системи на специфіку діяльності підприємства замовника, створення, редагування форм звітності, навчання та консультативне обслуговування персоналу. Згідно наданого відгуку, учасник успішно виконав свої обов’язки.
Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Розділ 3 Цивільного кодексу України містить поділ договірних зобов’язань за їх видами, тому під час визначення аналогічності договору слід розуміти, яким видом договору замовник передбачає закріпити зобов’язання сторін за результатами тендеру.
Аналогічний означає – тотожній/подібний договір, залежно від правової природи договірних зобов´язань, та предмета договору. Отже, основними ознаками аналогічного договору є вид договору (визначений за своєю правовою природою, той чи інший цивільно-правовий, господарсько-правовий договір), а також предмет закупівлі.
Враховуючи вищенаведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом та предметом закупівлі.
Наданий ТОВ "БСС АВТОМАТИЗАЦІЯ" договір подібний за змістом та предметом закупівлі, тобто аналогічний договір.
Документи ТОВ "БСС АВТОМАТИЗАЦІЯ" повністю підтверджують інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зазначеним у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС СІТІ СЕРВІС АВТОМАТИЗАЦІЯ" |
2 478 500,00
UAH з ПДВ
|
1 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР:СТРІМ" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОКОМ" |
2 997 033,00
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕПАРКГРАД" |
2 996 933,00
UAH з ПДВ
|
2 403 499,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАСК СОЛЮШЕНС" |
2 997 033,00
UAH з ПДВ
|
2 997 033,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС СІТІ СЕРВІС АВТОМАТИЗАЦІЯ" #37717007 |
Переможець |
1 799 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2021 13:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2021 09:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 10:32
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2022 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2022 15:23
|
Додаткова угода №1 від 30.03.2022.pdf | зміни до договору |
31 березня 2022 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 10:59
|
Договір від 01.09.2021 №901-2021-Т.pdf | укладений |
01 вересня 2021 10:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінити п.4. Додатку №1 «План графік послуг та критерії завершеності етапів» до Договору період виконання : «01.01.2022-31.07.2022» та п.5. Додатку №1 «План графік послуг та критерії завершеності етапів» до Договору період виконання: «до 31.08.2022»; Викласти п.6.1. Договору у наступній редакції: «Договір вступає в дію з моменту його підписання Сторонами і діє до «31» серпня 2022 р., а в частині розрахунків - до повного виконання своїх зобов'язань Сторонами.» Усі інші умови Договору залишаються незмінними. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та невід'ємною частиною Договору від 01 вересня 2021 року №901/2021/Т. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє по31 серпня 2022рік включно. |
Номер договору про закупівлю: | 901/2021/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінити п.4. Додатку №1 «План графік послуг та критерії завершеності етапів» до Договору період виконання : «01.01.2022-31.12.2022» та п.5. Додатку №1 «План графік послуг та критерії завершеності етапів» до Договору період виконання: «до 31.12.2022»; Викласти п.6.1. Договору у наступній редакції: «Договір вступає в дію з моменту його підписання Сторонами і діє до «31» грудня 2022 р., а в частині розрахунків - до повного виконання своїх зобов'язань Сторонами.» Усі інші умови Договору залишаються незмінними. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та невід'ємною частиною Договору від 01 вересня 2021 року №901/2021/Т. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє по 31 грудня 2022 року включно. |
Номер договору про закупівлю: | 901/2021/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |