Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Набори для проведення лабораторних досліджень методом полімеразної ланцюгової реакції для виявлення SARS-CoV-2)
Очікувана вартість
871 855 983,13 UAH
UA-2021-07-27-012013-b 9f41698cae2448559cf3b41105d961be
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


1. Діагностичний ПЛР-тест для in vitro одностадійного якісного визначення наявності нуклеїнової кислоти SARS-CoV-2 у зразках мазків з носоглотки, ротоглотки, мокротиння, слини, консервованої слини та мазків із носа. 2.Діагностичний ПЛР-тест повинен бути сертифікований/зареєстрований в країнах Європейського Союзу та/або Великій Британії. 3. В якості генів-мішеней мають бути використані мінімум два вірусні гени, окрім S-гену. Виробник має надати підтвердження того, що мутації SARS-CoV-2, що визначають варіанти, що викликають занепокоєння (variants of concern) B.1.1.7 (VUI-202012/01), 501.V2 variant (N501Y), P.1, не впливають на діагностичну цінність ПЛР-тесту. 4. До складу набору мають бути включені реагенти, необхідні для реалізації цілі, визначеної в пункті 1, включно з позитивним та негативним контролем ПЛР, а також контролем екстракції. До складу набору мають бути включені реагенти для екстракції РНК на магнітному сорбенті, сумісні щонайменше з однією з наступних автоматичних платформ екстракції: Thermo Scientific™ KingFisher™ Flex, Auto-Pure 96, Nexor 96. 5. Інструкція до ПЛР-тесту в режимі реального часу має містити процедуру проведення досліджень, адаптовану виробником до приладів планшетного типу для проведення ПЛР у режимі реального часу, зокрема, Bio-Rad CFX (найбільш вживані в лабораторних центрах МОЗ України). 6. Термін придатності ПЛР-тестів, які є предметом закупівлі, має становити не менше шести місяців, в тому числі після відкриття пакування, за умови транспортування і зберігання згідно із інструкціями виробника. Постачальник має забезпечити належні умови транспортування ПЛР-тестів (холодовий ланцюг), якщо це зазначено в інструкціях виробника. Адреса пункту призначення (складу ЗАМОВНИКА в Києві чи Київській обл.) визначається ЗАМОВНИКОМ в момент підтвердження ним отриманого від ПОСТАЧАЛЬНИКА повідомлення про поставку продукції, складеного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41667 набір
ДК 021:2015 – 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Набори для проведення лабораторних досліджень методом полімеразної ланцюгової реакції для виявлення SARS-CoV-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2021  —  15 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 50287 — Коронавірус (SARS-CoV), нуклеїнова кислота IVD, реагент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата за продукцію, яка є предметом цього Договору, здійснюється за умови фінансування 15 відсотків її вартості за рахунок бюджетних коштів загального фонду державного бюджету України та фінансування 85 відсотків її вартості за рахунок надходження коштів кредиту в рамках реалізації Меморандуму про взаєморозуміння між Кабінетом Міністрів України та Державним секретарем її Британської Величності, що діє через Департамент з гарантування експортних кредитів, який функціонує як Агентство експортного фінансування Сполученого Королівства (далі – Кредитор), підписаного 08.10.2020. Розрахунок здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ або Кредитором / представником або агентом Кредитора коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Якщо інше не передбачено цим Договором, за загальним правилом, оплата за партію поставленої Продукції за цим Договором за рахунок бюджетних коштів загального фонду Державного бюджету України (15 відсотків її вартості) здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

27 липня 2021 19:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 липня 2021 19:23
Технічне завдання ПЛР тести.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРЕСТІЖ ДІАГНОСТІКС Ю.К. ЛТД
#NI610548
Переможець 871 855 983,13
UAH
27 липня 2021 19:25

Документи

27 липня 2021 19:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2022 11:26
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2022 18:06
!ДУ №5 від 15.02.2022 до 09-77-2_07-2021.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 17:58
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 10:29
!ДУ №4 від 20.01.2021 до 09-77-2_07-2021.pdf зміни до договору
21 січня 2022 10:23
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 12:34
!ДУ №3 від 15.12.2021 до 09-77-2_07-2021.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 12:33
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 16:49
!ДУ №1 до 09-77-2_07-2021_signed by all.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 16:48
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 19:30
!Contract No. 09-77-2_07-2021_signed.pdf укладений
27 липня 2021 19:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п. 1.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 09/77/2-07/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п. 4.1 та 10.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 09/77/2-07/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п.4.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 09/77/2-07/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09/77/2-07/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 867 971 941,05
UAH