Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук - 30213100-6)
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2021-07-27-011290-b ● 4a46cc808ec84bebace349e4ad52f8c7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА" |
Код ЄДРПОУ: | 02071100 |
Вебсайт: | https://pntu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, 36011, Полтавська обл., місто Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24 |
Контактна особа: |
ЛЕВКОВА РУСЛАНА МИКОЛАЇВНА 0682471534 LEVKOVARUSLANA94@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2021 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2021 14:26 |
Очікувана вартість: | 27 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Ноутбук – 1шт. Загальна сума (очікувана) – 27000,00 грн. (Двадцять сім тисяч грн. 00 коп.), з ПДВ. Місце постачання товару: за адресою Замовника. Термін постачання товару: протягом 5 робочих днів з моменту підписання договору. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 3210. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Ноутбук - 30213100-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати юридичні й фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2021 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2021 17:12 |
ТД на ноутбук.doc | |
27 липня 2021 17:12 |
Проєкт договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1
Дата подання: 28 липня 2021 14:49
Дата відповіді: 30 липня 2021 15:54
Чи знаєте Ви, що авторизаційний лист видає тільки виробник. Дистриб’ютор, представник не має не це право. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист видається одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте проект вже захищений іншим учасником.
Тому просимо внести зміни та убрати вимоги щодо авторизації або даний тендер дійсно прописаний під конкретного учасник, що є фактом порушення Заокну України «Про публічні закупівлі», ст. 5.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Стосовно Вашого запитання від 28 липня 2021 року тендерний комітет Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне.
Вимога стосовно надання Учасником авторизаційного листа від офіційного представництва в Україні виробника ноутбуків у жодному разі не є дискримінаційною та не звужує коло Учасників, тому що наявність авторизаційного листа від офіційного представництва в Україні виробника надає додаткові гарантії поставки предмету закупівлі, а саме ноутбуку, на територію України з дотриманням вітчизняного законодавства. Дана вимога була сформована з метою участі у процедурі відкритих торгів та подальшої поставки даного предмету закупівлі виключно Учасниками, що дотримуються українського законодавства та здійснюють торгівлю якісним та сертифікованим товаром і в подальшому забезпечать його гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів. Виконання даних вимог можливе лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Додатково зауважимо, що Замовник є закладом вищої освіти зі статусом національного, державною бюджетною установою, що провадить освітню діяльність за різними напрямками освіти та для забезпечення створення належних умов навчання здобувачів вищої освіти має використовувати ліцензоване, якісне обладнання та устаткування, що офіційно поставляється на територію України та підтверджується авторизаційним листом від офіційного представництва в Україні виробника ноутбуків.
Враховуючи вище зазначене, дана вимога тендерної документації не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні.
Стосовно Вашого запитання від 28 липня 2021 року тендерний комітет Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне.
Вимога стосовно надання Учасником авторизаційного листа від офіційного представництва в Україні виробника ноутбуків у жодному разі не є дискримінаційною та не звужує коло Учасників, тому що наявність авторизаційного листа від офіційного представництва в Україні виробника надає додаткові гарантії поставки предмету закупівлі, а саме ноутбуку, на територію України з дотриманням вітчизняного законодавства. Дана вимога була сформована з метою участі у процедурі відкритих торгів та подальшої поставки даного предмету закупівлі виключно Учасниками, що дотримуються українського законодавства та здійснюють торгівлю якісним та сертифікованим товаром і в подальшому забезпечать його гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів. Виконання даних вимог можливе лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Додатково зауважимо, що Замовник є закладом вищої освіти зі статусом національного, державною бюджетною установою, що провадить освітню діяльність за різними напрямками освіти та для забезпечення створення належних умов навчання здобувачів вищої освіти має використовувати ліцензоване, якісне обладнання та устаткування, що офіційно поставляється на територію України та підтверджується авторизаційним листом від офіційного представництва в Україні виробника ноутбуків.
Враховуючи вище зазначене, дана вимога тендерної документації не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-27-011290-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 28 липня 2021 14:48
1
Просимо надати пояснення стосовно підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника), а саме:
1. Що в понятті Замовника є офіційний представник?
2. Які гарантійні зобов’язання несе авторизаційнйи лист на думку замовника та яку він має юридичну силу? Водночас під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками, та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa.
3. Які законні повноваження у Замовника перевіряти статус офіційного представника виробника? Тож, яким чином на думку замовника авторизаційний лист може захистити замовника, якщо головним документом для виконання свої зобов’язань – є договір, а не авторизаційний лист
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019, якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації, та прибрати дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
1. Що в понятті Замовника є офіційний представник?
2. Які гарантійні зобов’язання несе авторизаційнйи лист на думку замовника та яку він має юридичну силу? Водночас під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками, та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa.
3. Які законні повноваження у Замовника перевіряти статус офіційного представника виробника? Тож, яким чином на думку замовника авторизаційний лист може захистити замовника, якщо головним документом для виконання свої зобов’язань – є договір, а не авторизаційний лист
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019, якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації, та прибрати дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2021 15:54
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашої вимоги від 28 липня 2021 року тендерний комітет Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне.
Вимоги зазначені в тендерній документації Замовника у жодному разі не є дискримінаційними та не звужують коло Учасників, тому що наявність авторизаційного листа від офіційного представництва в Україні виробника ноутбуків надасть додаткові гарантії офіційної поставки даного товару на територію України та в цілому є документальним підтвердженням гарантій поставки товару Учасником в умовах дії Постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 9 грудня 2020 року та спричиненим внаслідок здійснення карантинних заходів дефіцитом предмету закупівлі та відстроченням термінів поставки на територію України. Також зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, що є можливим лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Звертаємо Вашу увагу, що аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та згідно якої було прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз: «слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб’ютора(ів)».
Враховуючи вище викладене, вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа, отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні.
Тобто Замовником навпаки розширено коло потенційних учасників процедури відкритих торгів з метою поставки якісного, сертифікованого товару, для використання в державному закладі вищої освіти та на виконання вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно Вашої вимоги від 28 липня 2021 року тендерний комітет Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне.
Вимоги зазначені в тендерній документації Замовника у жодному разі не є дискримінаційними та не звужують коло Учасників, тому що наявність авторизаційного листа від офіційного представництва в Україні виробника ноутбуків надасть додаткові гарантії офіційної поставки даного товару на територію України та в цілому є документальним підтвердженням гарантій поставки товару Учасником в умовах дії Постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 9 грудня 2020 року та спричиненим внаслідок здійснення карантинних заходів дефіцитом предмету закупівлі та відстроченням термінів поставки на територію України. Також зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, що є можливим лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Звертаємо Вашу увагу, що аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та згідно якої було прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз: «слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб’ютора(ів)».
Враховуючи вище викладене, вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа, отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні.
Тобто Замовником навпаки розширено коло потенційних учасників процедури відкритих торгів з метою поставки якісного, сертифікованого товару, для використання в державному закладі вищої освіти та на виконання вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" |
26 976,00
UAH з ПДВ
|
26 976,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" |
27 000,00
UAH з ПДВ
|
27 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" #30668603 |
Переможець |
26 976,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2021 15:18
|
Договір №806.pdf | укладений |
10 вересня 2021 15:15
|