Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники (ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура)
Очікувана вартість
149 900,00 UAH
UA-2021-07-27-010048-b dc5d8dd48cb24e5498a67db6c2a8aed0
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Леонідівна Волошина

+380553641046 voloshina72@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ
Код ЄДРПОУ: 01034662
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4
Контактна особа: Оксана Леонідівна Волошина
+380553641046
voloshina72@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2021 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2021 16:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2021 16:03
Початок аукціону: 06 серпня 2021 13:28
Очікувана вартість: 149 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 499,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі

1. Найменування замовника: Управління Головного Каховського магістрального каналу.
2. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01034662.
4. Місцезнаходження замовника. вул. Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Волошина Оксана Леонідівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Управління Головного Каховського магістрального каналу, провідний фахівець з державних закупівель, вул. Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, телефон +380553641046, e-mail: voloshina72@ukr.net
6. Вид предмета закупівлі. Товар.
7. Конкретна назва предмета закупівлі. Світильники (ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура).
8. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Тара та упаковка (плівка) повинна відповідати вимогам встановлення до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Товар повинен відповідати всім технічним вимогам та мати сертифікат відповідності (або паспорт якості тощо) та повинен бути новим.
Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Світильник офісний світлодіодний 36W4000К – 80шт. Світильник LED вологозахисний 6ВТ, 4000К IP65 1200 мм (2*18W)2*1200мм) – 30 шт. Світильник світлодіодний консольний 1*50W – 10 шт. Світильник світлодіодний консольний 03*150W – 20 шт.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. Доставка товару здійснюється транспортом Учасника за рахунок Учасника.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом строку дії договору, протягом 5 днів з дати отримання заявки на товар.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Замовник сплачує Учаснику на його розрахунковий рахунок відповідну суму за товар визначеної марки після одержання товару протягом 14 банківських днів.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 149 900,00 грн. (Сто сорок дев’ять тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Період уточнення інформації про закупівлю: «02» серпня 2021 року
15. Кінцевий строк подання пропозицій: «05» серпня 2021 року
16. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
17. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Не вимагається.
18. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
19. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
20. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету України.
21. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
22. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.

* Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:

Додаток 1 «Проект договору про закупівлю».
Додаток 2 «Технічна специфікація».
Додаток 3 «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ».
Додаток 4 «ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ»
Додаток 5 «ЗГОДА-ПОВІДОМЛЕННЯ на обробку персональних даних»

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Світильник офисний світлодіодний 36W 4000К
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, Каховський район, смт. Любимівка, вул. Індустріальна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
30 штуки
Світильник LED вологозахисний 36 Вт ІР65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, Каховський район, смт. Любимівка, вул. Індустріальна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
10 штуки
Світильник світлодіодний консольний 01х50W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, Каховський район, смт. Любимівка, вул. Індустріальна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
20 штуки
Світильник світлодіодний консольний 03х150W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, Каховський район, смт. Любимівка, вул. Індустріальна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник сплачує Учаснику на його розрахунковий рахунок відповідну суму за товар визначеної марки після одержання товару протягом 14 банківських днів. Джерело фінансування закупівлі-кошти Державного бюджету . Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик
Дата подання: 28 липня 2021 10:54
Дата відповіді: 28 липня 2021 13:19
Замовник не вказав один з основних показників для світильників, а саме світловий потік (Лм), бо саме світло бажає отримати Замовник , а не назву світильників. Також питання по поз.2 так, як запис дає неоднозначне тлумачення: Замовник бажає готовий світильник 1,2м 36вт ІР65 або світильник ІР65 укомплектований 2-ма ЛЕД лампами 1,2м 18вт?
Відповідь: «Шановний учаснику, відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме в додатку №2 технічна специфікація, вказані технічні характеристики світильників LED вологозахисний 36Вт , який може бути не укомплектований LED лампами».
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 28 липня 2021 13:32
Дата відповіді: 28 липня 2021 15:47
Питання тому і виникло, що у світильника без ламп ( по суті вологозахисний корпус) не може бути вимоги по кольоровій температурі 4000К, як записано у Вас. То внесіть зміни до документації для однозначного тлумачення. Також Ви не дали відповідь щодо світлового потоку. Невже Замовнику байдуже скільки світла будуть давати вироби?
Відповідь: Врахувавши ,Ваше запитання буде внесено зміни до документації
Технічні характеристики
Дата подання: 30 липня 2021 12:13
Дата відповіді: 30 липня 2021 12:57
Доброго дня. Уточніть чим саме зумовленно конкретизація розмірів світильників світлодіодних консольних? Чи буде дійсна пропозиція із світильниками меншого рзміру. Якщо так, то внесіть правки до Тенднрної документації з позначенням не більше або не менше.
Відповідь: Конкретизація розмірів світильників вказана згідно заявки та фактичної потреби Управління .
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-27-010048-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2288101199
Дата подання: 12 серпня 2021 09:55
Щодо безпідставності дискваліфікації
Так як звітними періодами для ТОВ є квартали, а для ФОПів 1 рік, то 1 рік перекриває звітні періоди для інших Учасників. Також Вам був наданий скан оригіналу Коду, а не її копія, яку необхідно завіряти. Таким чином вважаємо дискваліфікацію безпідставною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2021 13:58
Розглянувши Вашу вимогу надаємо наступну відповідь: «Шановний учаснику, мною розглянута Ваша вимога. Наша установа при проведенні спрощеної закупівлі на закупівлю світильники (ДК 021:2015–31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура) дотримується всіх норм оголошення. Вами надано витяг платника єдиного податку ІІ групи, а звітність підприємця 2 групи складаєтьcя з: декларації єдиного податку (річна), звітності пo єдиному соціальному внеску (річна). В наслідок вищевикладеної інформації Ви повинні надати звітність за 2019, 2020 роки. В чому дискваліфікація безпідставна. Чому у Вашій вимозі Ви промовчали про порушення Вами форми пропозиціїї, де не заповнені пункти 2 та 4. Також доводимо до Вашого відома, що Ви не надали лист-погодження з можливістю допущення формальних помилок.

Номер вимоги: UA-2021-07-27-010048-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ СВІТОНІКА", Код ЄДРПОУ:37465610
Дата подання: 19 серпня 2021 15:28
Щодо безпідставної дискваліфікації та визначення переможця
Згідно статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за такими принципами - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, обєктивне та неупередження визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Беручи це до Вашої уваги, ТОВ "Торговий Дім Світоніка" надала у складі своєї пропозиції Форму цінової пропозиції, згідно додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури, де сам Замовник не зазначів "робочі дні", а зазначив ".....Ми погоджуемося дотримуватиая умов пропозицii протягом______ днiв iз дати
кiнцевого строку подання пропозицiй...".
Враховуючи вищезазначене, просимо перглянути безпідставну дискваліфікацію ТОВ "Торговий Дім Світоніка" та визначити нас переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2021 09:31
Шановний учаснику, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі в складі пропозиції учасник повинен надати заповнену та підписану форму «Форма пропозиції» додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пункт 4 розділу ІІІ документації визначає, що Пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозиції зазначеного/оприлюдненого в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. Звичайно, ми розуміємо, що підготовка тендерної документації займає в учасників певний час та людські ресурси. Однак, вимога щодо надання заповненої та підписаної форми «Форма пропозиції» з інформацією не відповідає дійсності у зв’язку, з тим, що ТОВ "Торговий Дім Світоніка" зазначено строк 90 календарних днів тендерної пропозиції, а повинно бути 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
Враховуючи вимоги, які містяться в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, просимо Вас врахувати їх та не допускати в наступних пропозиціях.

Документи подані скаржником

12 серпня 2021 09:55
Декларация 2019 Купин.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2021 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ" 62 200,00
UAH з ПДВ
62 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ЛАЙТ" 86 352,00
UAH з ПДВ
65 508,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ СВІТОНІКА" 88 842,12
UAH з ПДВ
65 518,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" 99 852,00
UAH з ПДВ
99 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЩАК ОЛЕГ ІГОРОВИЧ 143 420,00
UAH з ПДВ
143 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2021 15:57
Електронний підпис
05 серпня 2021 15:55
отчет ЕН Купин 2020.pdf
05 серпня 2021 15:55
Лист підтвердження.pdf
05 серпня 2021 15:55
Паспорт Купін.pdf
05 серпня 2021 15:55
Код Ин.Pdf
05 серпня 2021 15:55
видаткова 536.jpeg
05 серпня 2021 15:55
307.pdf
05 серпня 2021 15:55
видаткова 16.jpeg
05 серпня 2021 15:55
73.pdf
05 серпня 2021 15:55
Відгук Купін.pdf
05 серпня 2021 15:55
Світильники Договір 146.pdf
05 серпня 2021 15:55
Відгук НВК 100.pdf
05 серпня 2021 15:55
договір 22-02.pdf
05 серпня 2021 15:55
Дані учасника 2020.pdf
05 серпня 2021 15:55
Витяг платника ЄПД.pdf
05 серпня 2021 15:55
Виписка-2.Pdf
05 серпня 2021 15:55
Виписка-1.Pdf
05 серпня 2021 15:55
Згода на обробку.pdf
05 серпня 2021 15:55
ДОГОВІР.pdf
05 серпня 2021 15:55
Технічна специфікація.pdf
05 серпня 2021 15:55
пропозиціЯ.pdf

Публічні документи

05 серпня 2021 15:34
Електронний підпис
05 серпня 2021 15:34
Фін.звіт 2020 рік.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:34
Фін.звіт 2020 рік.pdf
05 серпня 2021 15:34
Фін.звіт 2019 рік.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:34
Фін.звіт 2019 рік.pdf
05 серпня 2021 15:34
Статут.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:34
Статут.pdf
05 серпня 2021 15:34
Протокол.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:34
Протокол.pdf
05 серпня 2021 15:34
Наказ про призначення.pdf
05 серпня 2021 15:34
Лист-згода.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:34
Лист-згода.pdf
05 серпня 2021 15:34
Договір.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:34
Договір.pdf
05 серпня 2021 15:34
Довідка з банку.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:34
Довідка з банку.pdf
05 серпня 2021 15:34
Гарантійний лист.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:34
Гарантійний лист.pdf
05 серпня 2021 15:34
Витяг платника ПДВ.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:34
Витяг платника ПДВ.pdf
05 серпня 2021 15:34
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:34
Витяг з ЄДР.pdf
05 серпня 2021 15:34
Анкета Учасника.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:34
Анкета Учасника.pdf
05 серпня 2021 15:34
Сертификати.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:34
Сертификати.pdf
05 серпня 2021 15:34
Цінова пропозиція.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:34
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 серпня 2021 12:14
Електронний підпис
05 серпня 2021 12:14
Тех спец_20210805_0001.pdf.p7s
05 серпня 2021 12:14
Тех спец_20210805_0001.pdf
05 серпня 2021 12:14
Статут.pdf.p7s
05 серпня 2021 12:14
Статут.pdf
05 серпня 2021 12:14
Сертифікат_20210805_0001.pdf.p7s
05 серпня 2021 12:14
Сертифікат_20210805_0001.pdf
05 серпня 2021 12:14
Свідоцтво.pdf.p7s
05 серпня 2021 12:14
Свідоцтво.pdf
05 серпня 2021 12:14
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
05 серпня 2021 12:14
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 серпня 2021 12:14
Протокол зборів.pdf.p7s
05 серпня 2021 12:14
Протокол зборів.pdf
05 серпня 2021 12:14
Наказ Мордачова.pdf.p7s
05 серпня 2021 12:14
Наказ Мордачова.pdf
05 серпня 2021 12:14
Наказ директор.pdf.p7s
05 серпня 2021 12:14
Наказ директор.pdf
05 серпня 2021 12:14
Лист-згода_20210805_0001.pdf.p7s
05 серпня 2021 12:14
Лист-згода_20210805_0001.pdf
05 серпня 2021 12:14
Довіренність.pdf.p7s
05 серпня 2021 12:14
Довіренність.pdf
05 серпня 2021 12:14
Довідка статут_20210805_0001.pdf
05 серпня 2021 12:14
Витяг ПДВ.pdf.p7s
05 серпня 2021 12:14
Витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2021 12:14
Баланс_20210805_0001.pdf.p7s
05 серпня 2021 12:14
Баланс_20210805_0001.pdf

Публічні документи

05 серпня 2021 15:05
Електронний підпис
05 серпня 2021 15:05
ДОКУМЕНТИ ДИРЕКТОРА.PDF
05 серпня 2021 15:05
ВИТЯГ з ЄДР.PDF
05 серпня 2021 15:05
11.2 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.PDF
05 серпня 2021 15:05
2. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІІЯ.PDF

Публічні документи

05 серпня 2021 15:48
Електронний підпис
05 серпня 2021 15:47
31. Лист про досвід.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:47
31. Лист про досвід.pdf
05 серпня 2021 15:47
23. Сертифікат.PDF.p7s
05 серпня 2021 15:47
23. Сертифікат.PDF
05 серпня 2021 15:47
17. Відгук.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:47
17. Відгук.pdf
05 серпня 2021 15:47
16. Видаткова накладна.pdf
05 серпня 2021 15:47
8. Довіреність.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:47
8. Довіреність.pdf
05 серпня 2021 15:47
4. Проект договору.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:47
4. Проект договору.pdf
05 серпня 2021 15:47
32. Виписка, Витяг.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:47
32. Виписка, Витяг.pdf
05 серпня 2021 15:47
3. Лист згода з умовами.pdf
05 серпня 2021 15:47
1. Пропозиція.pdf.p7s
05 серпня 2021 15:47
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ЛАЙТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ СВІТОНІКА"

ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЩАК ОЛЕГ ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"
#2288101199
Відхилено 62 200,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2021 09:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ЛАЙТ"
#37465373
Відхилено 65 508,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2021 12:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ СВІТОНІКА"
#37465610
Відхилено 65 518,80
UAH з ПДВ
19 серпня 2021 14:44
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
#39071655
Відхилено 99 852,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2021 14:32
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЩАК ОЛЕГ ІГОРОВИЧ
#3369111334
Відхилено 143 420,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2021 11:05

Документи

12 серпня 2021 09:44
Електронний підпис

Документи

18 серпня 2021 12:37
Електронний підпис

Документи

19 серпня 2021 14:44
Електронний підпис

Документи

25 серпня 2021 14:32
Електронний підпис

Документи

30 серпня 2021 11:05
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій