Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 16820000-9 Частини до лісогосподарської техніки (запасні частини до бензопил, висторізів (ланцюги для бензопил та висоторізів; напрямні шини для бензопил)
Очікувана вартість
46 510,00 UAH
UA-2021-07-27-008693-b 5e6a4714e20a4680bc59c5c7e753e759
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Вячеславівна Мірошник

+380617642445
+380612244350
krsp.zs.yur@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД"
Код ЄДРПОУ: 05398390
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Базарна, буд. 7
Контактна особа: Олеся Вячеславівна Мірошник
+380617642445,+380612244350
krsp.zs.yur@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2021 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2021 17:00
Початок аукціону: 13 серпня 2021 15:54
Очікувана вартість: 46 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 465,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16820000-9: Частини для лісогосподарської техніки


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
- інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі/технічні вимоги до предмета закупівлі Додаток №2 до оголошення;
- проект договору Додаток №3 до оголошення;
- вимоги до предмета закупівлі Додаток №1 до оголошення
- гарантійний лист Додаток №4 до оголошення
- цінова пропозиція Додаток №5 до оголошення.
Обсяг і місце постачання товару: 3 найменування (відповідно технічних вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Додаток 2); адреса: м. Запоріжжя, Запорізька обл., 69063, Україна, вул. Поштова,2а
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4920 штуки
Ланцюги для бензопили
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Поштова,2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 16820000-9 — Частини для лісогосподарської техніки
2400 штуки
Ланцюги для висоторіза
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Поштова,2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 16820000-9 — Частини для лісогосподарської техніки
15 одиниця
Напрямна шина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Поштова,2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 16820000-9 — Частини для лісогосподарської техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару В частині проведення розрахунків за кошти місцевого бюджету, розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. В частині проведення розрахунків за власні кошти Покупця, розрахунки за отриманий Товар проводяться на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної, протягом 30 банківських днів з дати поставки Товару, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений в Договорі. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2021 08:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2021 08:38
Оголошення _27_НР.doc
29 липня 2021 08:38
Додаток 2 до оголош__27_НР.doc
27 липня 2021 15:22
Додаток 1 до оголош._27.doc
27 липня 2021 15:22
Додаток 3 до оголош_27.doc
27 липня 2021 15:22
Додаток 4 до оголош._27.doc
27 липня 2021 15:22
Додаток 5_пропозиція_27.doc
29 липня 2021 08:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2021 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2021 08:38
Оголошення _27_НР.doc
27 липня 2021 15:22
Оголошення _27.doc
29 липня 2021 08:38
Додаток 2 до оголош__27_НР.doc
27 липня 2021 15:22
Додаток 2 до оголош__27.doc
27 липня 2021 15:22
Додаток 1 до оголош._27.doc
27 липня 2021 15:22
Додаток 3 до оголош_27.doc
27 липня 2021 15:22
Додаток 4 до оголош._27.doc
27 липня 2021 15:22
Додаток 5_пропозиція_27.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Маркування ланцюга
Дата подання: 28 липня 2021 15:48
Дата відповіді: 29 липня 2021 08:28
Шановний замовнику, просимо виключити маркування літерою "С" на ріжочому зубці тому, що таке маркування є лише у одного виробника, що позбавляє можливості участі у тендері з ланцюгами інших виробників.
Відповідь: Вітаємо! Замовником будуть внесені відповідні зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІРМА "ДНІПРОКОР" 40 894,80
UAH з ПДВ
40 894,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СТД" 41 589,00
UAH з ПДВ
41 589,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2021 12:12
Електронний підпис
10 серпня 2021 12:11
17Статут.pdf
10 серпня 2021 12:11
13Довідка про досвід.pdf
10 серпня 2021 12:11
05Цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2021 12:10
003Проект договора.pdf
10 серпня 2021 12:10
001Повноваження особи.pdf

Публічні документи

11 серпня 2021 14:46
Електронний підпис
11 серпня 2021 14:45
Гарантійний лист 5.pdf
07 серпня 2021 14:36
Електронний підпис
07 серпня 2021 14:34
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2021 14:34
Технічні вимоги.pdf
07 серпня 2021 14:34
Статут.pdf
07 серпня 2021 14:34
Сертифікат дилера.pdf
07 серпня 2021 14:34
Лист помилки.pdf
07 серпня 2021 14:34
Довідка СТД.pdf
07 серпня 2021 14:34
Довідка досвід.pdf
07 серпня 2021 14:34
Гарантійний лист 4.pdf
07 серпня 2021 14:34
Гарантійний лист 3.pdf
07 серпня 2021 14:34
Гарантійний лист 2.pdf
07 серпня 2021 14:34
Гарантійний лист 1.pdf
07 серпня 2021 14:34
Витяг ПДВ.pdf
07 серпня 2021 14:34
Видаткова накладна.pdf
07 серпня 2021 14:34
Аналогічний договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ДНІПРОКОР"

ПП "СТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІРМА "ДНІПРОКОР"
#13612779
Переможець 40 894,80
UAH з ПДВ
16 серпня 2021 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2021 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІРМА "ДНІПРОКОР"
#13612779
40 894,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 11:50
Звіт _27_СЗ.pdf укладений
12 січня 2022 11:49
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 08:16
Договір №27_СЗ_18.08.21.pdf укладений
19 серпня 2021 08:12

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 вересня 2021 12:56
8 398,98 UAH UA938201720344340006000031314
КРБП "Зеленбуд"
UA123348510000026007962491056
ТОВ Фiрма "Днiпрокор"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 894,80
UAH (в тому числі ПДВ 6 815,80 UAH)