Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи киснепостачання приміщень КНП «Київська міська клінічна лікарня № 4» виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) на вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі
Очікувана вартість
1 478 193,73 UAH
UA-2021-07-27-008518-b 01a20fdeb879434c8a5152c6bc48a1dd
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоніна Іванівна Петренко

+380442703021 antonina.ivanivna56@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 30212155
Вебсайт: http://kmkl4.kiev.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , Київська обл., Киев, вул. Солом'янська, 17
Контактна особа: Антоніна Іванівна Петренко
+380442703021
antonina.ivanivna56@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація зазначена у дефектному акті.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи киснепостачання приміщень КНП «Київська міська клінічна лікарня № 4» виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) на вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі (Код ДК 021:2015 -45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Солом'янська, 17, Київ, м. Київ, 03110, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

27 липня 2021 15:16
Електронний підпис
27 липня 2021 15:16
Дефектний акт.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВЕНТПРОМПОСТАЧ"
#39101642
Переможець 1 478 193,73
UAH з ПДВ
27 липня 2021 15:44

Документи

27 липня 2021 15:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 15:54
Капітальний ремонт системи киснепостачання.PDF укладений
27 липня 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 11:14
Дод угода № 3.PDF зміни до договору
29 вересня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 14:19
Дод угода № 2.PDF зміни до договору
01 вересня 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 10:57
Дод угода № 1.PDF зміни до договору
31 серпня 2021 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 280/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю розпорядчого документа суб'єкта надання грошових коштів з приводу фінансування.
Номер договору про закупівлю: 280/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження стоку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 280/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2021 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 1 478 193,73
UAH (в тому числі ПДВ 161 006,06 UAH)