Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV 021: 2015 - 33190000-8 Miscellaneous medical devices and products (Laboratory equipment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи |
Код ЄДРПОУ: | 00699690 |
Вебсайт: | http://vetlabresearch.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Донецька, 30 |
Контактна особа: |
Юлія Антипова +380442433755 zabezpech.vet@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Третьяков Іван +380442433755 zabezpech.vet@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Scientific and Research Institute of Laboratory Diagnostics and Veterinary and Sanitary Expertise |
National ID: | 00699690 |
Contact point: |
Iuliia Antypova +380442433755 zabezpech.vet@gmail.com |
Additional contacts: |
Третьяков Іван +380442433755 zabezpech.vet@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2021 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2021 14:01 |
Очікувана вартість: | 7 780 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно з п.2 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 233400 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно з п.6 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" Тендерної документації |
Publication date: | 27 липня 2021 15:14 |
Enquiries until: | 17 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 серпня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 7 780 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 38 900 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2021 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2021 17:26 |
Перелік змін 2 Обладнання 11 ЛАБОРАТОРНЕ ОБЛАДНАННЯ 17 найм.docx | |
17 серпня 2021 17:26 |
Нова редакція Обладнання 11 ЛАБ ОБЛАДНАННЯ 17 найм.docx |
17 серпня 2021 17:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 серпня 2021 17:26 |
Перелік змін 2 Обладнання 11 ЛАБОРАТОРНЕ ОБЛАДНАННЯ 17 найм.docx
|
||||||
17 серпня 2021 17:26 |
Нова редакція Обладнання 11 ЛАБ ОБЛАДНАННЯ 17 найм.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо внести зміни до додатку 3 «Технічна специфікація»
позиція 11 «Лабораторний морозильник ультранизькотемпературний»,
а саме «Температурний діапазон Від + 50 оС до + 86 °C» на
«Температурний діапазон Від - 50 °C до - 86 °C»
Просимо внести зміни до додатку 3 «Технічна специфікація»
Позиція 16 «Лабораторний двокамерний холодильник», а саме
змінити назву позиції «Лабораторний двокамерний холодильник» на
«Двокамерний холодильник», оскільки всі зазначенні технічні характеристики додатку 3
відповідають звичайному побутовому двокамерному холодильнику.
Просимо внести зміни до додатку 3 «Технічна специфікація»
Позиція 17 «Лабораторний холодильник», а саме
змінити «зовнішні розміри (ШхГхВ) не менше 800х500х550» на
«зовнішні розміри (ШхГхВ) не менше 500х550х800»
Частиною 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому просимо внести зміни до тендерної документації
, а саме просимо внести зміни до додатку 3 «Технічна специфікація»
Позиція 16 «Лабораторний двокамерний холодильник»
«Зовнішні розміри ( ВхШхГ) Не більше 2100х600х650» змінити на
«Зовнішні розміри ( ВхШхГ) Не більше 2100х600х665»
Допуск 15 мм суттєво не вплине на місце розташування, беручи до уваги, що при встановленні Лабораторного двокамерного холодильника існує вільний простір.
Повторно ставимо вимогу: внести зміни до додатку 3 «Технічна специфікація»
Позиція 16 «Лабораторний двокамерний холодильник»
«Зовнішні розміри ( ВхШхГ) Не більше 2100х600х650» змінити на
«Зовнішні розміри ( ВхШхГ) Не більше 2100х600х665»
Дана вимога відповідає системам очищення води I класу. Для коректного розуміння вимоги просимо Вас шляхом внесення змін відкоригувати вимогу.
Дана вимога відповідає системам очищення води I класу. Для коректного розуміння вимоги просимо Вас шляхом внесення змін відкоригувати вимогу.
Відповідно стандартів України температура води в системі холодного водопостачання для питних потреб має бути в межах 5°-30°.
Вважаємо дану вимогу недоречною та дискримінаційною. З метою розширення кола можливих учасників закупівлі та усунення порушення законодавства України, що призведе до економії бюджетних коштів, на підставі ст. 3, 22, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” просимо Вас видалити вимогу «Термозахист модуля зворотнього осмосу якщо температура води на вході нижче 4 градусів або вище за 40 градусів» з переліку необхідних технічних характеристик до п. 14 Додатку 3 ТД
Видалити вимогу «Клас енергоспоживання Не менше А ++. ( та відповідно «Споживання енергії за рік-Не більше 237 кВт та Рівень шуму- Не більше 39 дБ, які прямопропорційно залежать від класу енергоспоживання)"
В лінійці виробників лабораторних холодильників не існує класу А ++ , так як реалізувати відповідний клас неможливо для промислових (в тому числі лабораторних) систем охолодження.
Учасник повинен надати копії офіційних керівництв/інструкцій з експлуатації товарів та/або копії проспектів, технічних паспортів, технічних специфікацій, тощо (у разі надання їх іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-26-000014 ● 92f53d4fefc4486b80bf85fac7dacae3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 11:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2021 № 371
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-07-27-008463-b 27.07.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 15:56:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі медичного обладнання та виробів медичного призначення різних (лабораторне обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-27-008463-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-05 14:41:15
Пояснення
Доброго дня! Відповідь у долуці.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі Висновку Державної аудиторської служби України «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-27-008463-b від 26.10.2021р.» Сторони розривають Договір № 1508 від 14 вересня 2021р. з 25 листопада 2021р.
2021-11-25 14:04:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи |
Код ЄДРПОУ: | 00699690 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Донецька, 30 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ Хімлаборреактив | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2021 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" |
7 743 678,00
UAH з ПДВ
|
7 743 678,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Хімлаборреактив |
7 776 300,00
UAH з ПДВ
|
7 776 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" #38576300 |
Переможець |
7 743 678,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2021 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 13:54
|
Додаткова угода 1 до Договору 1508 від 14.09.21.pdf | укладений |
25 листопада 2021 13:53
|
країна походження товару.docx | укладений |
25 листопада 2021 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 11:41
|
Договір 1508.pdf | укладений |
14 вересня 2021 11:41
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 вересня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
7 729 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 288 280,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі Висновку Державної аудиторської служби України «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-27-008463-b від 26.10.2021р.» Сторони розривають Договір № 1508 від 14 вересня 2021р. з 25 листопада 2021р. |