Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 828 271,30 UAH
UA-2021-07-27-007909-b c0db845d6b774ce9b95111519d3dbe61
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ГАЙОВИЧ Василь Юрійович

+380979996037 gaykuk@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04053766
Вебсайт: https://tyachiv-city.gov.ua
Місцезнаходження: 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2
Контактна особа: ГАЙОВИЧ Василь Юрійович
+380979996037
gaykuk@ua.fm
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
рішення про проведення переговорів із ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Г.К.ВЕСТБУД" (Далі -ТОВ "Г.К.ВЕСТБУД") щодо закупівлі робіт по предмету закупівлі код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району» на підставі пункту 1 частини 2 Статті 40 за результатом двічі відмінених процедур відкритих торгів за номером UA-2021-06-23-010060-c та UA-2021-07-09-009966-c, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених Законом «Про публічні закупівлі» /зі змінами/. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2021 14:58
Оскарження наміру укласти договір: 07 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля відбувається на підставі пункту 1 частини 2 Статті 40 за результатом двічі відмінених процедур відкритих торгів UA-2021-06-23-010060-c та UA-2021-07-09-009966-c, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених Законом «Про публічні закупівлі» /зі змінами/
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, місто Тячів , вул.Гагаріна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97) і відповідно до Положення щодо здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти Тячівської міської ради Закарпатської області затвердженого Рішенням Шостої (позачергової) сесії восьмого скликання, від 27.05.2021 р. №615. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

27 липня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2021 14:55
Запрошення до переговорів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-04-14-000036 ● 85c3e7bd78b6497dab9b72007b970670
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 квітня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 квітня 2022 14:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.04.2022 № 1-з

Кропивницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.04.2022 № 1-з

Витяг з переліку процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-07-27-007909-b 27.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-04-22 12:37:41

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-27-007909-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-04-26 11:59:45

Пояснення Замовника – Тячівської міської ради Закарпатської області на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

На запит про надання пояснення під час проведення моніторингу по ID UA-M-2022-04-14-000036 по предмету закупівлі робіт за переговорною процедурою на підставі пункту 1 частини 2 Статті 40 за результатом двічі відмінених процедур відкритих торгів за номером UA-2021-06-23-010060-c та UA-2021-07-09-009966-c, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених Законом «Про публічні закупівлі» /зі змінами/ «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-27-007909-b, у межах їх повноважень відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 Замовник надає наступні пояснення:
- Очікувана вартість предмету закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району» розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на основі зведеного кошторисного розрахунку до робочого проекту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району»;
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості робіт з будівництва визначено з урахуванням ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації (Додається «Затверджений зведений кошторисний розрахунок об’єкта будівництва»);
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до видів та обсягів робіт робочого проекту «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району», що пройшов державну архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт ТОВ ««ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА» №17/409-06/21/А від 17 червня 2021 року, щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул. Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району» (Додається «Позитивний експертний звіт»).
- Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, відповідно до вимог, встановлених пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (з змінами) повідомляємо про розміщення вказаної інформації на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів Тячівської міської ради у вкладці: Тячівська громада » Про закупівлі » 2021 рік, за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/tyachivska/2021-rik-14-10-23-11-01-2021/ , витяг якого додається (Аркуш 16 Додатку «2021 рік _ Тячівська громада».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 травня 2022
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Г.К.ВЕСТБУД"
#43675976
Переможець 5 011 169,00
UAH з ПДВ
27 липня 2021 14:58

Документи

27 липня 2021 14:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2021 14:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Г.К.ВЕСТБУД"
#43675976
5 011 169,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2021 14:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2022 15:36
Г.К.ВЕСТБУД розірвання.pdf укладений
07 грудня 2022 16:15
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2022 14:27
3 допка.pdf зміни до договору
04 березня 2022 14:18
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 12:07
Додаткова 2 про зміну реквізитів.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 17:16
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 17:15
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 16:19
Додаток 3 до Договору 210.pdf укладений
16 серпня 2021 16:18
Додаток 2 до Договору 210.pdf укладений
16 серпня 2021 16:18
Додаток 1 до Договору 210.pdf укладений
16 серпня 2021 16:18
Договір 210.pdf укладений
16 серпня 2021 16:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району» 1 роботи 5 011 169,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Генпідрядника та викладення їх у новій редакції: ГЕНПІДРЯДНИК ТзОВ «Г.К.ВЕСТБУД» 90200, Закарпатська область, Берегівський район, М. Берегове, вул.Верешматі, 23а код ЄДРПОУ 43675976 р/рUА453052990000026001043602412 в АТ КБ «Приватбанк» р/рUА128201720355939107007710199 в ДКСУ м. Київ тел. +380966047594 gkvestbud@gmail.com
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна юридичної адреси
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження до 31.12.2023 року
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території прилеглої до тенісних кортів по вул.Гагаріна, 4 в м.Тячів Тячівського району» 1 роботи 5 011 169,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 828 866,40
UAH (в тому числі ПДВ 638 144,40 UAH)
Причини розірвання договору: через неможливість подальшого виконання робіт, які зазначені у проекті