Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 50750000-7 за ДК 021:2015 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів ( поточний ремонт пасажирського ліфта реєстр № 982, в діючій будівлі за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик,32)
Очікувана вартість
3 469,92 UAH
UA-2021-07-27-007610-b b3e1fd28f3b34048bf28128c29f27cec
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Галина Сергіївна

380442782404 shevchuk@kga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26345558
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна
380442782404
shevchuk@kga.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


згідно умов Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код 50750000-7 за ДК 021:2015 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів
( поточний ремонт пасажирського ліфта реєстр № 982, в діючій будівлі за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик,32)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2021
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за цим Договором здійснюється Замовником в національній валюті України шляхом перерахування у безготівковій формі грошових коштів, визначених згідно п. 3.1 Договору, на поточний рахунок Підрядника протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін акту здачі-приймання наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 7-ти банківських днів з дати отримання призначення на фінансування на свій рахунок. Кошти перераховуються органом Державної казначейської служби України, у якій обслуговується Замовник. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

27 липня 2021 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ ПЛЮС"
#43790535
Переможець 3 469,92
UAH з ПДВ
27 липня 2021 15:20

Документи

27 липня 2021 15:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 15:26
Scan_27-07-2021_1025.pdf укладений
27 липня 2021 15:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 469,92
UAH (в тому числі ПДВ 578,32 UAH)