Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
94 000,00 UAH
UA-2021-07-27-007047-b ● 30c7a856e1454ad78b5f6ce9c05edc56
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новенська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 20523800 |
Місцезнаходження: | 72380, Україна , Запорізька обл., Мелітопольський р-н, селище Нове, Вул. Продольна, 1 |
Контактна особа: |
Олена Личкіна +380619496331 nove.zakupki@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2021 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2021 13:49 |
Очікувана вартість: | 94 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом (з екраном), ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72380, Україна, Запорізька область, Мелітопольський район, селище Нове , Продольна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отимання товару за рахунок субвенції Згідно постанови КМУ від 4 квітня 2018 р. № 237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”» (не більш як 90 відсотків ) за рахунок коштів місцевих бюджетів (не менш як 10 відсотків ) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2021 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2021 14:24 |
Проектор нуш (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-27-007047-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 28 липня 2021 12:03
Авторизація
Шановний замовнику, для запобігання ризиків постачання контрабандної продукції, що ввезена на територію України незаконним шляхом, а також постачання неякісної продукції рекомендуємо в оголошенні про закупівлю встановити наступну вимогу «з метою недопущення закупівлі фальсифікатів та спроможність учасника поставити запропонований перелік товару у строки встановлені тендерною документацією, Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання (проектор) щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro».
Відповідно до інформації від Державної служби статистики та досліджень UKRAINE ECONOMIC OUTLOOK щорічний обсяг контрабандної (незаконно ввезеної) продукції в Україні складає більше 300 млрд. грн. Для аналізу використовувались статистичні дані World Integrated Trade Solution (WITS), збором та агрегуванням яких займаються: Статистичний відділ ООН, Світова організація торгівлі, Конференція ООН з торгівлі та розвитку та Світовий банк.
Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник повинен встановити відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам в освітніх закладах.
Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає нормам чинного законодавства України.
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів, адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить. Тому рекомендуємо в оголошенні про закупівлю встановити вимогу щодо надання Авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації від Державної служби статистики та досліджень UKRAINE ECONOMIC OUTLOOK щорічний обсяг контрабандної (незаконно ввезеної) продукції в Україні складає більше 300 млрд. грн. Для аналізу використовувались статистичні дані World Integrated Trade Solution (WITS), збором та агрегуванням яких займаються: Статистичний відділ ООН, Світова організація торгівлі, Конференція ООН з торгівлі та розвитку та Світовий банк.
Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник повинен встановити відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам в освітніх закладах.
Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає нормам чинного законодавства України.
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів, адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить. Тому рекомендуємо в оголошенні про закупівлю встановити вимогу щодо надання Авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2021 12:57
Доброго дня ! За висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2021 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА |
74 270,00
UAH з ПДВ
|
74 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Лібра-Лайн" |
82 400,00
UAH з ПДВ
|
82 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
87 354,24
UAH з ПДВ
|
87 354,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" |
91 830,00
UAH з ПДВ
|
91 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
93 960,00
UAH з ПДВ
|
93 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА #3310718468 |
Очікує рішення |
74 270,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2021 14:30
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 серпня 2021 09:43 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливості усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель,через технічну помилку ,що сталася при розміщенні оголошення(не розміщене оголошення,а тільки додаток до оголошення»Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі |
Документи:
09 серпня 2021 09:43
|
Електронний підпис |
09 серпня 2021 09:39
|
Протокол 227.pdf |