Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт підсобного приміщення (цеху заготівлі овочів), їдальні, коридору І поверху ЗДО "Сонечко" за адресою вул. Костомарова №25 в м. Корсуні-Шевченківському» (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
139 013,28 UAH
UA-2021-07-27-006989-b b97acdb22a024807add03d84481ad385
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Васильович Безуглий

+380473524874 rada_korsun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04061599
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський р-н, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка, буд. 42
Контактна особа: Роман Васильович Безуглий
+380473524874
rada_korsun@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2021 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 05 серпня 2021 11:17
Очікувана вартість: 139 013,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 390,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт підсобного приміщення (цеху заготівлі овочів), їдальні, коридору І поверху ЗДО "Сонечко" за адресою вул. Костомарова №25 в м. Корсуні-Шевченківському»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський р-н, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Костомарова, буд. 25 (ЗДО «Сонечко»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання щодо технічної специфікації (вимоги)
Дата подання: 31 липня 2021 13:31
У дефектному акті за порядковим номером 157 "Знімання дверних полотен" стоїть 0,1 шт. Що мається на увазі?
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 серпня 2021 16:13
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку із допущенням технічної помилки під час зазначення інформації в дефектному акті (технічне завдання) технічної специфікації Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відсутністю технічної можливості внести відповідні зміни по закінченню періоду уточнень з подальшим наданням відповіді на питання, прийнято рішення про відміну (скасування) торгів згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-07-27-006989-b
Документи:
02 серпня 2021 16:13
Електронний підпис
02 серпня 2021 16:12
ПРОТОКОЛ_СКАСУВАННЯ_ПРОЦЕДУРИ.pdf