Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний госпіталь для ветеранів війни м.Святогірська" |
Код ЄДРПОУ: | 25759269 |
Місцезнаходження: | 84130, Україна , Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Молодіжна, 66 |
Контактна особа: |
Вера Гетта +380958538562 hospital65irina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Загальна вартість виконаних робіт згідно договору № 3 від 21.04.2020 р. - 81 896 230.00 грн., що становить 91,2% від ціни договору. Виконання робіт у повному обсязі за основним договором не може бути реалізоване без виконання додаткових робіт в зв'язку з необхідністю дотримання технології виконання робіт й повинні бути виконані одночасно. Вартість додаткових робіт становить 7 888 288,59 грн., що не перевищує 50 % ціни договору про закупівлю. У зв’язку з наявністю підстав, передбачених п.5 ч.2 ст. 40 Закону, найбільш оптимальною процедурою для закупівлі – є переговорна процедура закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2021 14:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 серпня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
27 липня 2021 14:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000028 ● 1cafb3038f6d4a688f851083384dffb3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 09:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
40 UA-2021-07-27-006568-b 27.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 14:47:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва корпусу відділення фізичної та реабілітаційної медицини за адресою: Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Молодіжна, 66 (коригування), замовником яких є Комунальне некомерційне підприємство «Обласний госпіталь для ветеранів війни м. Святогірська» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-27-006568-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-08 10:30:02
Відповідь на звернення
Замовник здійснив обгрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, та розмір бюджетного призначення відповідно до проектно-кошторисной документації, на основі якої видано експертний позитивний звіт № 35606 від 16.07.2021р. Посилання на сторінку власного веб-сайту: hospital.dn.ua
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 15:32:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за проєктом «Будівництво корпусу відділення фізичної та реабілітаційної медицини за адресою: Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Молодіжна, 66 ( коригування )», замовником яких є Комунальне некомерційне підприємство "Обласний госпіталь для ветеранів війни м. Святогірськ" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-27-006568-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Прошу надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-20 12:29:25
Обгрунтування на переговорну процедуру
Виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕМАН-БЕТОН" #34843832 |
Переможець |
7 888 288,59
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:52
|
дод.угода 3 до дог.12 від 09.08.2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 12:56
|
дод угод. 2 к дог 12 09.082021.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 14:09
|
дод. угода № 1.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 12:09
|
ДОГОВІР 12.pdf | укладений |
10 серпня 2021 12:09
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
13 серпня 2021 11:18
|
2 366 486,57 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA898201720355949600000701537 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
30 серпня 2021 10:49
|
63 169,96 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
30 серпня 2021 10:49
|
539 498,47 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
14 вересня 2021 13:02
|
203 328,56 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
14 вересня 2021 13:02
|
157 337,44 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
14 вересня 2021 13:02
|
602 487,67 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
14 вересня 2021 13:02
|
1 670 647,31 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
30 вересня 2021 10:39
|
541 452,22 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
19 листопада 2021 11:25
|
181 713,20 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
19 листопада 2021 11:25
|
95 293,26 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
19 листопада 2021 11:25
|
36 082,86 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
19 листопада 2021 11:25
|
57 963,95 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
30 листопада 2021 11:07
|
407 964,35 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
30 листопада 2021 11:07
|
37 692,32 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
15 грудня 2021 11:45
|
202 213,93 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
15 грудня 2021 11:45
|
63 578,56 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
30 грудня 2021 11:20
|
302 808,97 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
30 грудня 2021 11:20
|
358 568,99 UAH | UA378201720344371001100039688 КНП "ОГВВ м. Святогірська" |
UA533805260000026003001095237 ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни у додатку 1 до договора |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |