Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 за кодом СPV за ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиральнь Закупівля робіт за проєктом «Будівництво корпусу відділення фізичної та реабілітаційної медицини за адресою: Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Молодіжна, 66 ( коригування )»
Очікувана вартість
7 888 288,59 UAH
UA-2021-07-27-006568-b 47dc74d420a24b03b74bafffb765f6b5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вера Гетта

+380958538562 hospital65irina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний госпіталь для ветеранів війни м.Святогірська"
Код ЄДРПОУ: 25759269
Місцезнаходження: 84130, Україна , Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Молодіжна, 66
Контактна особа: Вера Гетта
+380958538562
hospital65irina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
згідно ст. 40 Закону передбачено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інші умови договору про закупівлю з одним або декількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п.5 ч.2 ст. 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера;. Згідно ч.6 ст.40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу замовником було проведено відкриті торги на закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 за кодом СPV за ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиральнь Закупівля робіт за проектом: Будівництво корпусу відділення фізичної та реабілітаційної медицини за адресою: Донецька обл. м. Святогірськ, вул. Молодіжна, 66 (коригування).». Оголошення № UA-2020-03-11-002038-b. В ході виконання робіт виявлено, що для продовження робіт з будівництва вищезазначеної будівлі потрібно здійснити коригування проектно-кошторисної документації з зазначенням додаткових робіт, потреба в яких виникла під час виконання робіт по даному об’єкту. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проєкту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надає можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 13 Закону. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника - відповідно внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктами 5 ч. 2 ст. 40 Закону
Загальна вартість виконаних робіт згідно договору № 3 від 21.04.2020 р. - 81 896 230.00 грн., що становить 91,2% від ціни договору. Виконання робіт у повному обсязі за основним договором не може бути реалізоване без виконання додаткових робіт в зв'язку з необхідністю дотримання технології виконання робіт й повинні бути виконані одночасно. Вартість додаткових робіт становить 7 888 288,59 грн., що не перевищує 50 % ціни договору про закупівлю. У зв’язку з наявністю підстав, передбачених п.5 ч.2 ст. 40 Закону, найбільш оптимальною процедурою для закупівлі – є переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2021 14:07
Оскарження наміру укласти договір: 07 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 за кодом СPV за ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиральнь Закупівля робіт за проєктом «Будівництво корпусу відділення фізичної та реабілітаційної медицини за адресою: Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Молодіжна, 66 ( коригування )»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, м.Святогірськ, в.Молодіжна,буд.№66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 серпня 2021  —  30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

27 липня 2021 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-29-000028 ● 1cafb3038f6d4a688f851083384dffb3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2021 09:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.11.2021 № 683
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 № 683

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
40 UA-2021-07-27-006568-b 27.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-02 14:47:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва корпусу відділення фізичної та реабілітаційної медицини за адресою: Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Молодіжна, 66 (коригування), замовником яких є Комунальне некомерційне підприємство «Обласний госпіталь для ветеранів війни м. Святогірська» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-27-006568-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-08 10:30:02

Відповідь на звернення

Замовник здійснив обгрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, та розмір бюджетного призначення відповідно до проектно-кошторисной документації, на основі якої видано експертний позитивний звіт № 35606 від 16.07.2021р. Посилання на сторінку власного веб-сайту: hospital.dn.ua

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-14 15:32:00

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за проєктом «Будівництво корпусу відділення фізичної та реабілітаційної медицини за адресою: Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Молодіжна, 66 ( коригування )», замовником яких є Комунальне некомерційне підприємство "Обласний госпіталь для ветеранів війни м. Святогірськ" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-27-006568-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Прошу надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-20 12:29:25

Обгрунтування на переговорну процедуру

Виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 січня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕМАН-БЕТОН"
#34843832
Переможець 7 888 288,59
UAH з ПДВ
27 липня 2021 14:07

Документи

27 липня 2021 14:07
Електронний підпис
27 липня 2021 14:07
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2021 14:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕМАН-БЕТОН"
#34843832
7 888 288,59
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2021 14:07
Електронний підпис
27 липня 2021 14:07
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:52
дод.угода 3 до дог.12 від 09.08.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:52
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 12:56
дод угод. 2 к дог 12 09.082021.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 12:55
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2021 14:09
дод. угода № 1.pdf зміни до договору
12 серпня 2021 14:08
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 12:09
ДОГОВІР 12.pdf укладений
10 серпня 2021 12:09

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 серпня 2021 11:18
2 366 486,57 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA898201720355949600000701537
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
30 серпня 2021 10:49
63 169,96 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
30 серпня 2021 10:49
539 498,47 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
14 вересня 2021 13:02
203 328,56 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
14 вересня 2021 13:02
157 337,44 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
14 вересня 2021 13:02
602 487,67 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
14 вересня 2021 13:02
1 670 647,31 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
30 вересня 2021 10:39
541 452,22 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
19 листопада 2021 11:25
181 713,20 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
19 листопада 2021 11:25
95 293,26 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
19 листопада 2021 11:25
36 082,86 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
19 листопада 2021 11:25
57 963,95 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
30 листопада 2021 11:07
407 964,35 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
30 листопада 2021 11:07
37 692,32 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
15 грудня 2021 11:45
202 213,93 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
15 грудня 2021 11:45
63 578,56 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
30 грудня 2021 11:20
302 808,97 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений
30 грудня 2021 11:20
358 568,99 UAH UA378201720344371001100039688
КНП "ОГВВ м. Святогірська"
UA533805260000026003001095237
ТОВ "ЛЕМАН-БЕТОН"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у додатку 1 до договора
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2021 — 30 листопада 2021
Сума оплати за договором: 7 888 288,59
UAH (в тому числі ПДВ 1 314 714,76 UAH)