Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги теплопостачання
Очікувана вартість
650 160,00 UAH
UA-2021-07-27-004849-b 3452a2c3916e46e1a521cbb91f2cd9c1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Катерленко

+380986000044 internat_rad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Радомишльська санаторна школа Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22067565
Місцезнаходження: 12201, Україна , Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Шевченка, 31
Контактна особа: Оксана Катерленко
+380986000044
internat_rad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-18-004014-c , яке оприлюднене 18.06.2021 року, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція») (послуги теплопостачання)», однак до участі у процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій. У зв’язку із цим, електронною системою закупівель автоматично 04 липня 2021 року відмінено торги на підставі п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 04 липня 2021 року. Проте, у Замовника торгів надалі існує потребу в закупівлі «код ДК 021:2015 - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція») (послуги теплопостачання)», тому було повторно розпочато проведення процедури закупівлі.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-07-06-001853-c, яке оприлюднене 06.07.2021 року, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «код ДК 021:2015 - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція») (послуги теплопостачання)». До участі у повторній процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій.
Електронною системою закупівель автоматично 22 липня 2021 року відмінено торги на підставі п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 22 липня 2021 року.
Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі «код ДК 021:2015 - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція») (послуги теплопостачання)».
Голова тендерного комітету зазначив, що п.1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевказане, голова тендерного комітету запропонував процедурою закупівлі у річному плані на придбання «код ДК 021:2015 - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція») (послуги теплопостачання)» визначити - переговорну процедуру закупівлі, яка проводитиметься на підставі п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2021 12:31
Оскарження наміру укласти договір: 07 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
427 гігакалорія
послуги теплопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09324000-6 — Центральне опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Строк оплати послуг, що надаються за цим договором становить 7 робочих днів з моменту підписання акту наданих послуг. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

27 липня 2021 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2021 12:25
Протокол № 79.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАЛЬТЕРНАТИВА ПЛЮС"
#39262047
Переможець 650 160,00
UAH
27 липня 2021 12:31

Документи

27 липня 2021 12:31
Електронний підпис
27 липня 2021 12:29
Протокол № 80.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2021 12:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАЛЬТЕРНАТИВА ПЛЮС"
#39262047
650 160,00
UAH
Документи

Документи

27 липня 2021 12:31
Електронний підпис
27 липня 2021 12:29
Протокол № 80.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 13:10
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:09
Дод.угода ТОВ Енергоальтернатива плюс.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:08
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 09:38
ДУ 1 до дог. 60 від 16.08.2021.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 09:37
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 11:50
Дог 60.pdf укладений
16 серпня 2021 11:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 листопада 2021 09:30
241 376,00 UAH UA638201720344240003000026189
Радомишльська санаторна школа
UA033117440000026008055914312
ТОВ Енергоальтернатива плюс
Оплачений
26 листопада 2021 10:28
187 986,00 UAH UA638201720344240003000026189
Радомишльська санаторна школа
UA883052990000026006036402419
ТОВ Енергоальтернатива плюс
Оплачений
21 грудня 2021 09:58
220 780,00 UAH UA638201720344240003000026189
Радомишльська санаторна школа
UA883052990000026006036402419
ТОВ Енергоальтернатива плюс
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 650 142,00
UAH