Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 30212155 |
Вебсайт: | http://kmkl4.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , Київська обл., Киев, вул. Солом'янська, 17 |
Контактна особа: |
Антоніна Іванівна Петренко +380442703021 antonina.ivanivna56@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2021 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2021 14:43 |
Очікувана вартість: | 17 667 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 335,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 88000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2021 10:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2021 10:37 |
Додаток 1.PDF | |
27 липня 2021 10:37 |
Додаток 4.PDF | |
27 липня 2021 10:37 |
Тендерна документація.PDF | |
27 липня 2021 10:37 |
Дефектні_акти.pdf | |
27 липня 2021 10:37 |
Додаток 2.PDF | |
27 липня 2021 10:37 |
Додаток 5.PDF | |
27 липня 2021 10:37 |
Додаток 3.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-15-000058 ● 5ab05cd93993406086c5249cbd65ba39
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2021 № 529
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.09.2021 № 529
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-07-27-002479-b 27.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-21 09:53:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень відділення анестезіології та інтенсивної терапії інфекційних хворих КНП "Київська міська клінічна лікарня № 4" на вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі замовником яких є Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №4» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-27-002479-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-22 11:16:40
Пояснення щодо проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень відділення анестезіології та інтенсивної терапії інфекційних хворих КНП "Київська міська клінічна лікарня № 4" на вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень відділення анестезіології та інтенсивної терапії інфекційних хворих КНП "Київська міська клінічна лікарня № 4" на вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-27-002479-b), замовник вважає за необхідне надати пояснення щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості.
Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Умови проведення тендеру (відкритих торгів) зазначаються в тендерній документації, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частини 1 статті 31 Закону).
Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Замовник визначив технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі на підставі проектної документації, що пройшла експертизу (скан-копія звіту щодо розгляду проектної документації від 30.04.2021р. № 30/455-04/21/А додається).
Згідно річного плану джерелом фінансування закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Очікувану вартість предмета закупівлі замовник визначив у розмірі 17 667 000,00 грн. з ПДВ, що не перевищує кошторисної вартості будівництва підтвердженої експертним звітом щодо розгляду проектної документації від 30.04.2021р. № 30/455-04/21/А.
Разом з тим, варто зауважити, що Закон не містить визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також опису чи посилань на підстави, методики, критерії, тощо, для її визначення.
Також, повідомляємо, що відповідну інформацію про обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу уповноваженого органу «Київаудит» за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua (скріншот сторінки сайту додаються).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини 1 статті 16 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" |
17 560 001,01
UAH з ПДВ
|
17 560 001,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" |
17 648 335,00
UAH з ПДВ
|
17 648 335,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" #43560780 |
Переможець |
17 560 001,01
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2021 14:35
|
Капітальний ремонт приміщень відділення анестезіології та інтенсивної терапії інфекційних хворих 17 560 001,01.PDF | укладений |
03 вересня 2021 14:34
|