Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182: 2011 Current average repair of the public road of state importance T-09-03 Halych-Pidhaytsi-Sataniv on the section km 12 + 722 - km 107 + 000 in Ternopil region (with development of project documentation) ( 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Контактна особа: |
Стрілецька Марія Василівна 380352528179 SAD-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Ternopil region |
National ID: | 25887079 |
Contact point: |
Striletska Mariia 380352528179 SAD-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2021 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2021 13:48 |
Очікувана вартість: | 2 427 245 215,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 136 226,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України та з врахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 72800000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору складає 1 % вартості договору. |
Publication date: | 27 липня 2021 16:48 |
Enquiries until: | 24 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 вересня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 2 427 245 215 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 12 136 226 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначена Договірною ціною в межах вартості робіт здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Виконавцем "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.17 |
Надання послуг | Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (60% від суми вартості проектних робіт) здійснюється Замовником після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме оригіналу позитивного експертного звіту, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі, та документів визначених у п. 6.4 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.19 |
Дата подання заявки | Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. | Аванс | 30 | Робочі | 29.88 |
Надання послуг | Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 69.76 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2021 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2021 16:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 1.docx | |
25 серпня 2021 16:32 |
Додаток 1 Перелiк_документiв нова редакція.docx | |
25 серпня 2021 16:32 |
тендерна документація нова редакція.docx | |
27 липня 2021 16:45 |
Додаток 2 (I етап) Завдання на проектування ПРОЕКТУЙ БУДУЙ Т09-03.docx | |
27 липня 2021 16:45 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
27 липня 2021 16:45 |
Додаток 2 (II етап)АКТ ДЕФЕКТІВ Т-09-03 км 12-107.XLS |
25 серпня 2021 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 серпня 2021 16:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 1.docx
|
|||
25 серпня 2021 16:32 |
Додаток 1 Перелiк_документiв нова редакція.docx
|
|||
25 серпня 2021 16:32 |
тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
27 липня 2021 16:45 |
Додаток 2 (I етап) Завдання на проектування ПРОЕКТУЙ БУДУЙ Т09-03.docx
|
|||
27 липня 2021 16:45 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
|||
27 липня 2021 16:45 |
Додаток 2 (II етап)АКТ ДЕФЕКТІВ Т-09-03 км 12-107.XLS
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-14-000059 ● 0b0598ebe9df4dbc8076924ea4ef1d87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 14:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2021-07-27-002192-c 27.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-22 17:25:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-03 Галич-Підгайці-Сатанів на ділянці км 12+722 - км 107+000 у Тернопільській області (з розробкою проектної документації) (45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-07-27-002192-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за цим лотом відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких прийнято рішення щодо необхідності внесення змін до умов договору № 15П від 07.10.2021 у зв’язку:
з виникненням об’єктивних обставин покращення якості предмета закупівлі відповідно до додаткових угод № 1 від 22.12.2021, № 4 від 07.04.2022, № 5 від 09.06.2022, № 6 від 03.08.2022 та № 7 від 09.08.2022;
з виникненням зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, відповідно до додаткової угоди № 2 від 23.12.2021;
продовженням строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі затримки фінансування витрат замовника відповідно до додаткової угоди № 3 від 17.02.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-25 13:12:29
Службою автомобільних доріг у Тернопільській області розглянуто запит Державної аудиторської служби України м. Київ від 22.11.2022 р.
Згідно отриманого запиту повідомляємо наступне:
1. Щодо питання першого повідомляємо наступне. Службою автомобільних доріг у Тернопільській області (надалі - Служба) комісійно проведено обстеження автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-03 Галич-Підгайці-Сатанів на ділянці км 12+722 - км 107+000 у Тернопільській області, за результатами чого було складено дефектний акт від 14.07.2021 р. на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-03 Галич-Підгайці-Сатанів на ділянці км 12+722 - км 107+000 у Тернопільській області.
На основі дефектного акту сформовано зведений кошторисний розрахунок, який затверджено наказом Служби за № 103 від 20.07.2021 р.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-085:2018, ГБН Г.1-218-182:2011, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013та вищезазначених документів.
2. Щодо питання другого повідомляємо наступне. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Службою автомобільних доріг у Тернопільській області протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-03 Галич-Підгайці-Сатанів на ділянці км 12+722 - км 107+000 у Тернопільській області (з розробкою проектної документації) (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному
веб-сайті за посиланням (https://te.ukravtodor.gov.ua/timeline/7584.html).
Станом на сьогодні інформація, оприлюднена Службою відсутня на веб-сайті за вказаним посиланням. Послуги з обслуговування, розміщення офіційного ресурсу (веб-сайту) здійснювало Державне підприємство «Українські спеціальні системи» відповідно до договору від 23.03.2021 року № 11.324/21, укладеного з Державним агентством автомобільних доріг України (надалі - Укравтодор).
Ще попередньо, по аналогічному питанню, Служба автомобільних доріг у Тернопільській області звернулась листом до Укравтодору стосовно надання роз'яснень щодо зникнення з веб-сайту Служби інформації розміщеної протягом останніх трьох років.
У листі від 15.07.2022 року (вих. № 1370/4/11-04/07-1772/09-22) Укравтодор повідомив, що Державним підприємством «Українські спеціальні системи» надавались послуги з розміщення офіційного ресурсу (веб-сайту) Укравтодору та Служб автомобільних доріг в областях в мережі Інтернет із забезпеченням комплексної системи захисту інформації захищеного вузла доступу до неї.
Однак 24.02.2022 року веб-сайт перестав працювати, зник доступ до серверів Державного підприємства «Українські спеціальні системи» та зникла більша частина інформації, в тому числі інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З цього приводу працівниками Укравтодору неодноразово здійснювались спроби зв'язатись з компанією Державне підприємство «Українські спеціальні системи» щодо уточнення інформації стосовно працездатності даного ресурсу. Укравтодором було направлено лист до Державного підприємства «Українські спеціальні системи» з проханням надати інформацію стосовно причин припинення доступу до ресурсу (веб-сайту) починаючи з 24.02.2022 року та відновлення всієї інформації і працездатності веб-сайту.
Службою забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та станом на сьогодні вживаються заходи щодо відновлення інформації оприлюдненої до 24.02.2022 року на власному веб-сайті Служби.
3. Щодо питання третього, повідомляємо наступне. Додаткову угоду № 1 від 22.12.2021 року було укладено, у зв'язку з введенням у дію «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Пунктом 4.8. Договору 15П від 07.10.2021 (надалі -Договір) передбачено, що у разі зміни нормативно-правових актів, нормативних документів, що стосуються ціноутворення з поточного ремонту автомобільних доріг, Договір приводиться до чинних актів шляхом укладення додаткової угоди. Дані зміни були внесені для приведення умов договору у відповідність з діючими нормами законодавства, а тим самим для покращення якості предмету закупівлі.
Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. У зв'язку з введенням воєнного стану на території України, фактичною відсутністю фінансування та зупинення надання послуг, Службою внесено зміни додатковою угодою № 4 від 07.04.2022 року до Договору, в частині порядку забезпечення виконання зобов'язань за Договором, з метою покращення якості предмета закупівлі та подальшого безпереривного виконання зобов'язань у майбутньому.
Додаткову угоду № 5 від 09.06.2022 було укладено, у зв'язку з внесенням змін до «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Враховуючи пункт 4.8. Договору, дані зміни були внесені для приведення умов договору у відповідність з діючими нормами законодавства, а тим самим для покращення якості предмету закупівлі.
У Закон України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» та постанову Кабінету Міністрів України від 09.06.2022 р. № 590 «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 07.07.2022 р. № 765) було внесено зміни щодо здійснення оплат за бюджетні кошти. Додаткову угоду № 6 від 03.08.2022 року було укладено для приведення умов договору у відповідність з діючими нормами законодавства щодо здійснення оплат. Дані зміни були внесені для приведення умов договору у відповідність з діючими нормами законодавства, а тим самим для покращення якості предмету закупівлі.
Додаткова угода № 7 від 09.08.2022 була укладена для приведення форми договірної ціни до форми затвердженої відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Дані зміни були внесені для приведення умов договору у відповідність з діючими нормами законодавства, а тим самим для покращення якості предмету закупівлі.
Додатковою угодою № 2 від 23.12.2021 року було внесено зміни до Календарного плану фінансування послуг, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 р. № 891 «Про затвердження Порядку використання коштів загального фонду державного бюджету, призначених для фінансування розвитку мережі і утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, у 2021 році» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 р. № 1339 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України») та постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 р. № 122 «Деякі питання дорожнього господарства» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 р. № 1339 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»). Внесені зміни до умов договору не є істотними. Враховуючи наведене дана угода не підлягала обов'язковому оприлюдненню у електронній системі закупівель, а була опублікована лише за рішенням Замовника.
Додатковою угодою № 3 від 17.02.2022 року було продовжено строк дії договору, у звязку з затримкою фінансування витрат Замовника. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 № 65 «Деякі питання дорожнього господарства» не було передбачено усієї суми коштів для здійснення оплати послуг у повному обсязі на відповідний рік. Дані обставини послужили підставою для продовження дії договору. Враховуючи наведене, керуючись п. 4.6.3. розділу 4 Договору та п.4. ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» було продовжено строк дії договору.
Додатки:
- дефектний акт від 14.07.2021 року;
- лист Укравтодору від 15.07.2022 року;
- лист Укравтодору на ДП «Українські спеціальні системи».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-29 08:16:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-03 Галич-Підгайці-Сатанів на ділянці км 12+722 - км 107+000 у Тернопільській області (з розробкою проектної документації) (45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-07-27-002192-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
За результатами аналізу відповіді Замовника на запит Держаудитслужби від 22.11.2022 встановлено, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, здійснено, зокрема на основі зведеного кошторисного розрахунку сформованого згідно із дефектним актом.
При цьому, до цієї відповіді Замовник не надав зазначений кошторисний розрахунок.
З огляду на викладене, просимо надати зведений кошторисний розрахунок, який затверджений наказом Замовника від 20.07.2021 за № 103 та зазначений наказ.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-02 10:58:17
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит надаємо копію зведеного кошторисного розрахунку та наказу по обєкту ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-03 Галич-Підгайці-Сатанів на ділянці км 12+722 - км 107+000 у Тернопільській області (з розробкою проектної документації)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Службою автомобільних доріг у Тернопільській області розглянуто висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-27-002192-c за результатами чого повідомляємо наступне. Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. На виконання вимог Закону, Замовником у тендерній документації встановлено відповідні кваліфікаційні критерії, в тому числі щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасники процедури закупівлі повинні були надати документи визначені у Додатку 1 до тендерної документації, в тому числі транспортну схему. Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі тендерної пропозиції не надано транспортної схеми, яка вимагалась відповідно до пункту 1 кваліфікаційних вимог до II етапу додатку 1 до тендерної документації. На виконання вимог тендерної документації, в частині кваліфікаційних критеріїв, учаснику ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» було надано вимогу щодо усунення невідповідностей, а саме надання транспортної схеми, у відповідності до ч. 16 ст. 29 Закону. Отже, твердження щодо порушення вимог абз. 2 п. 2 ч.1 ст. 31 та вимог ч. 16. ст. 29 Закону є не обгрунтованим, а таким що суперечить нормам Закону. Стосовно ненадання диплому інженера-геодезиста Харченка О.В. у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» повідомляємо, що Замовником у Додатку 1 до тендерної документації встановлено окремі вимоги до двох етапів надання послуг. Першим етапом є Розробка проектної документації. До даного етапу учасник ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» планував залучити субпідрядну організацію ТОВ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОЖНА ІНЖИНІРНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ», про що вказано у інформаційному листі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» від 31.08.2021 № 74/95-т, який міститься у складі пропозиції даного учасника. Інженер-геодезист Харченко О.В. зазначений у довідці наданій субпідрядною організацією ТОВ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОЖНА ІНЖИНІРНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ» від 01.09.2021 № 515/2, яка також міститься у складі пропозиції учасника. А вимогами додатку 1 тендерної документації до першого етапу про надання послуг щодо розробки проектної документації не передбачено надання диплому щодо жодного працівника, який буде залучений до виконання першого етапу надання послуг. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника у цій частині відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації. Отже, твердження щодо порушення вимог абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 є не обгрунтованим, а таким що суперечить нормам Закону. Відповідно до вимог Закону, Замовником у тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасник ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі тендерної пропозиції надав довідку про виконання аналогічних договорів, копiї аналогічних договорів з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) разом з довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554), сканкопiї позитивних відгуків балансоутримувачів за наданими аналогічними договорами. Надані учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» аналогічні договори виконані практично на 100 %, послуги були надані у відповідному обсязі з дотриманням строків та інших вимог встановлених Замовником. Враховуючи наведене, учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі своєї тендерної пропозиції надано документи та інформацію, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Враховуючи вищенаведене у Замовника не було жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», так як дана пропозиція відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам установленим Замовником у тендерній документації. Тому Служба автомобільних доріг у Тернопільській області не погоджується з інформацією викладеною у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-27-002192-c.
2022-12-13 15:05:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» невідповідностей, шляхом надання транспортної схеми за формою наведеною в таблиці 4, яка не відноситься до кваліфікаційних критеріїв відповідно до частини другої статті 16 Закону та яка відсутня у складі його тендерної пропозиції, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Службою автомобільних доріг у Тернопільській області оскаржено до суду висновок Дежавної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-27-002192-c |
Дата публікації: | 20 грудня 2022 |
Номер відкриття провадження: | П/500/5205/22 |
Дата відкриття провадження: | 26 грудня 2022 |
Документи:
27 грудня 2022 15:47
|
Електронний підпис |
27 грудня 2022 15:47
|
Електронний підпис |
20 грудня 2022 17:40
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2021 15:37
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2021 15:37
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
2 402 972 762,00
UAH з ПДВ
|
2 390 836 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
2 415 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 402 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
2 390 836 500,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 17:37
|
Додаткова угода № 10 від 05.12.2023 до Договору № 15П.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 17:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2022 18:49
|
Додаткова угода № 7 до договору № 15П від 07.10.2021.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2022 18:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2022 10:22
|
Додаткова угода №6 від 03.08.2022 до Договору № 15П.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2022 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2022 12:07
|
Додаткова угода №5 від 09.06.2022 до Договору 15П.pdf | зміни до договору |
09 червня 2022 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2022 13:39
|
Додаткова угода № 4 до договору 15П від 07.10.2021.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 15:24
|
Додаткова угода № 3 до Договору № 15 П від 07.10.2021.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:52
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 15 П від 07.10.2021 р..pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 18:52
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 15 П від 07.10.2021.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 18:51
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 14:45
|
Договір №15П.pdf | укладений |
07 жовтня 2021 14:45
|
16-001-41016-2021.zip | укладений |
07 жовтня 2021 14:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості закупівлі та внесення змін до договору відповідно до діючих нормативно-правових актів |
Номер договору про закупівлю: | 15П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до календарного плану фінансування послуг |
Номер договору про закупівлю: | 15П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 15П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі шляхом внесення змін в п. 9.6. договору |
Номер договору про закупівлю: | 15П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін відповідно до діючих нормативних актів |
Номер договору про закупівлю: | 15П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі шляхом внесення змін до п5.1., п 5.2., |
Номер договору про закупівлю: | 15П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості закупівлі шляхом внесення змін |
Номер договору про закупівлю: | 15П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 15П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |