Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дрова для опалення приміщень закладів освіти та культури Грабовецько-Дулібівської сільської ради
Очікувана вартість
847 775,00 UAH
UA-2021-07-27-002147-a ● a3dd4f9e12c246a29e2ee284cb36f06d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІдділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43968849 |
Місцезнаходження: | 82453, Україна , Львівська обл., Грабовець, вул.Лопатинського 121 |
Контактна особа: |
Морозик Марія Ярославівна +380501684993 osvitaduliby@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2021 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 847 775,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 238,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
605 м.куб
дрова для опалення приміщень закладів освіти та культури Грабовецько-Дулібівської сільської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82453, Україна, Львівська область, с.Грабовець, вул. Лопатинського 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | дрова для опалення приміщень закладів освіти та культури Грабовецько-Дулібівської сільської ради | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2021 14:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2021 14:03 |
ТД-Дрова 29.07.21.doc | |
29 липня 2021 14:03 |
протокол 17.PDF | |
28 липня 2021 10:08 |
ТД-Дрова.doc |
29 липня 2021 14:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 липня 2021 14:03 |
ТД-Дрова 29.07.21.doc
|
||||||
29 липня 2021 14:03 |
протокол 17.PDF
|
||||||
28 липня 2021 10:08 |
ТД-Дрова.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо обсяг річного доходу
Дата подання: 28 липня 2021 11:17
Дата відповіді: 29 липня 2021 13:54
В ТД Замовник ставить вимогу про:
"Обсяг річного доходу* (виручки) учасника закупівлі не може бути меншим ніж 1 000 000,00 грн (Один мільйон гривень 00 копійок.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки замовник суттєво звужує коло потенційних учасників, просимо внести зміни
Відповідь: У відповідь на Ваше зауваження повідомляємо про те, що нами внесено зміни до тендерної документації, якими передбачено що обсяг річного доходу (виручки) учасника закупівлі не може бути меншим ніж 800000,00 грн.
Щодо Договору з виробником
Дата подання: 28 липня 2021 11:19
Дата відповіді: 29 липня 2021 13:58
В тендерній документації Замовник вимагає надання учасниками торгів договору на поставку предмета закупівлі з виробником.
Вимагаючи надання цих документів, Замовник ставить в нерівне становище можливих учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Ця вимога значно обмежує кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про державні закупівлі.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: у відповідь повідомляємо про те, що нами внесено зміни до тендерної документації з врахуванням Ваших зауважень. Дякуємо за уважність.
Щодо обсяг річного доходу
Дата подання: 29 липня 2021 14:52
Дата відповіді: 01 серпня 2021 18:49
В ТД Замовник ставить вимогу про:
"Обсяг річного доходу* (виручки) учасника закупівлі не може бути меншим ніж 1 000 000,00 грн (Один мільйон гривень 00 копійок.
Вами внесено зміни, якими передбачено що обсяг річного доходу (виручки) учасника закупівлі не може бути меншим ніж 800000,00 грн.
Таким чином Ви позбавляєте права на участь підприємтсва, які засновані в 2021 році.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки замовник суттєво звужує коло потенційних учасників, просимо внести зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько – Дулібівської сільської ради (далі Замовник), здійснює закупівлю товару - дрова для опалення приміщень закладів освіти та культури Грабовецько-Дулібівської сільської ради. Кінцевим споживачем тепла, одержаного від опалення дровами, є діти, які потребують особливого ставлення. Зокрема, Закон України «Про охорону дитинства», визначає піклування про дітей «як стратегічний загальнонаціональний пріоритет і з метою забезпечення реалізації прав дитини на життя, охорону здоров’я, освіту, соціальний захист, всебічний розвиток та виховання в сімейному оточенні встановлює основні засади державної політики у цій сфері, що ґрунтуються на забезпеченні найкращих інтересів дитини». Згідно з ним система заходів щодо охорони дитинства в Україні зокрема включає забезпечення належних умов для гарантування безпеки, охорони здоров’я, навчання, виховання. Важливим завданням Замовника є забезпечення учнів належними умова навчання, а саме - теплими приміщеннями у холодний період року, щоб не порушувати право дитини на охорону здоров’я. Відповідно Замовнику потрібно залучати до постачання дров для опалення приміщень закладів освіти надійного постачальника, який здатний забезпечити постачання товару у відповідній кількості, якості і терміни, що встановленні тендерною документацією. Для Замовника важливо, щоб через можливі дії або бездіяльність недобросовісного та/або ненадійного Постачальника не страждали діти і не зривався навчальний процес у холодний період року. З цією метою, Замовник, відповідно до ст16 Закону України «Про публічні Закупівлі», вимагає підтвердження фінансової спроможності Учасника у вигляді фінансової звітності за 2020 рік із обсягом річного доходу (виручки) учасника закупівлі не меншим ніж 800 000,00 грн (вісімсот тисяч гривень 00 копійок). Дана вимога не є дискримінаційною та не порушує прав Постачальника, щодо вільної конкуренції в умовах ринкової економіки, та не забороняє брати участь у відкритих торгах. Водночас дана вимога захищає право дітей на захист здоров’я та освіту, що є стратегічним загальнонаціональним пріоритетом.
Щодо обсяг річного доходу
Дата подання: 01 серпня 2021 21:49
Дата відповіді: 02 серпня 2021 10:16
Вимога: обсяг річного доходу (виручки) у
часника закупівлі не може бути меншим ніж 800000,00 грн, є дискримінаційною, оскільки суб'єкти мікрпідприємництва звітуються один раз в рік. Просимо внести зміни.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо про те, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» при оголошенні процедури закупівлі замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до п.п. 4 пункту 2 цієї статті одним із таких критеріїв є наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю .
Пункт 3 статті 16 передбачає те що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Для забезпечення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктом 4.1. пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації (у редакції від 27.07.2021 року) зазначено наступне: на підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2020 рік згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013.
Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
Пункт 3 статті 16 передбачає те що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Для забезпечення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктом 4.1. пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації (у редакції від 27.07.2021 року) зазначено наступне: на підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2020 рік згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013.
Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕЛЕШКО СТЕПАН ЯРОСЛАВОВИЧ |
814 935,00
UAH з ПДВ
|
814 935,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
12 серпня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій