Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація гарячого харчування учнів пільгових категорій
Очікувана вартість
108 242,00 UAH
UA-2021-07-27-001882-b f2784a0a686b4796923c1dd74911c9d2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лещишин Оксана Вікторівна

380685861159 school-20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 імені Руслана Муляра Тернопільської міської ради Тернопільської області
Код ЄДРПОУ: 14039968
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Братів Бойчуків, 4
Контактна особа: Лещишин Оксана Вікторівна
380685861159
school-20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2021 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 108 242,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 541,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4104 послуга
Організація гарячого харчування учнів пільгових категорій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Братів Бойчуків, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Поліщук Роксолана Олегівна 106 704,00
UAH з ПДВ
106 704,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2021 15:04
Електронний підпис
04 серпня 2021 15:02
5. довідка працівники.pdf
04 серпня 2021 15:02
ОМК Ярошевська.pdf.p7s
04 серпня 2021 15:02
13. Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2021 15:02
ОМК Чижевська.pdf.p7s
04 серпня 2021 15:02
ОМК Іваницька.pdf
04 серпня 2021 15:02
33.виписка.pdf.p7s
04 серпня 2021 15:02
Витяг ЄП.pdf.p7s
04 серпня 2021 15:02
34.довідка з банку.pdf
04 серпня 2021 15:02
34.довідка з банку.pdf.p7s
04 серпня 2021 15:02
ОМК Іваницька.pdf.p7s
04 серпня 2021 15:02
ОМК Поліщук.pdf
04 серпня 2021 15:02
33.виписка.pdf
04 серпня 2021 15:02
6. довідка досвід.pdf
04 серпня 2021 15:02
Витяг ЄП.pdf
04 серпня 2021 15:02
Лист-відгук.pdf.p7s
04 серпня 2021 15:02
8. довідка про учасника.pdf
04 серпня 2021 15:02
ОМК Чижевська.pdf
04 серпня 2021 15:02
10. персональні дані.pdf
04 серпня 2021 15:02
9. лист-гарантія.pdf.p7s
04 серпня 2021 15:02
10. персональні дані.pdf.p7s
04 серпня 2021 15:02
6. довідка досвід.pdf.p7s
04 серпня 2021 15:02
18.витяг безкоштовний.pdf
04 серпня 2021 15:02
ОМК Ярошевська.pdf
04 серпня 2021 15:02
ОМК Поліщук.pdf.p7s
04 серпня 2021 15:02
Лист-відгук.pdf
04 серпня 2021 15:02
9. лист-гарантія.pdf
04 серпня 2021 15:02
13. Цінова пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Поліщук Роксолана Олегівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Поліщук Роксолана Олегівна
#3002700607
Переможець 106 704,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2021 09:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2021 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Поліщук Роксолана Олегівна
#3002700607
106 704,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 08:53
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 09:19
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
31 січня 2022 09:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:11
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2021 15:59
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 13:27
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 13:25
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 10:51
Договір №01.pdf укладений
12 серпня 2021 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку року
Номер договору про закупівлю: №01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю проведення замовником на початку 2022 року процедури закупівлі послуг харчування та з метою безперебійного харчування учнів у закладі, керуючись ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та з урахуванням додаткової угоди №3 від 29.12.20221 року до Договору №01 від 12.08.2021 р. сторони дійшли згоди про таке: 1. Постачальник зобов'язується надавати послуги з харчування учнів пільгових категорій в порядку та за ціною, визначеною в Договорі №01 від 12.08.2021 р. у період з 10 січня 2022 р. по 31 січня 2022 р. включно. Найменування послуг - Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій. Код ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (далі - послуги). 2. Загальна вартість послуг згідно з цієї Додаткової угоди №4 складає 6916,00 грн. без ПДВ. 3. Розрахунки за надані послуги здійснюються в порядку, передбаченому розділом 4 Договору №01 від 12.08.2021 р. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: №01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 6 916,00
UAH