Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Hire thick-sheet, hire sheet, galvanized steel (14620000-3 Alloys)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2021 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2021 12:28 |
Очікувана вартість: | 163 762 613,34 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 818 813,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 7 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1637000 UAH |
Publication date: | 27 липня 2021 15:42 |
Enquiries until: | 24 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 вересня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 163 762 613 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 818 813 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2021 15:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2021 15:16 |
Зміни до тендеру_4542_26.08.2021.docx | |
26 серпня 2021 15:15 |
4542_ТД_прокат товстолистовий, тонколистовий, сталь оцинкована_нова редакція від.docx | |
27 липня 2021 15:39 |
Додаток №9.docx |
26 серпня 2021 15:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 серпня 2021 15:16 |
Зміни до тендеру_4542_26.08.2021.docx
|
|||
26 серпня 2021 15:15 |
4542_ТД_прокат товстолистовий, тонколистовий, сталь оцинкована_нова редакція від.docx
|
|||
27 липня 2021 15:39 |
Додаток №9.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-09-000009 ● e0635f99024841a88584f3b069cc3f7e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2021 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.12.2021 № 781
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 08.12.2021 № 781
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-07-27-001875-a від 27.07.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 16:17:23
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Прокат товстолистовий, прокат тонколистовий, сталь оцинкована (14620000-3 Сплави), Hire thick-sheet, hire sheet, galvanized steel (14620000-3 Alloys)» (код за ДК 021:2015: 14620000-3: Сплави) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-27-001875-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. В оголошенні про проведення відкритих торгів в інформації про місце поставки товарів зазначено - «Україна, Відповідно до тендерної документації». Разом з чим, пунктом 1.4.3. тендерної документації від 26.08.2021 зазначено – «Місце та умови поставки товару – відповідно до Додатку №9 до ТД». Враховуючи вищезазначене, просимо пояснити де у Додатку №9 до тендерної документації зазначено місце поставки товарів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-17 14:06:48
Відповідь на запит
1. Повідомляємо, що на виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
2. Місце поставки продукції зазначається в рознарядці ЗАМОВНИКА, що прописано в п.5.1. Проект договору поставки (істотні умови) (Додаток № 9 ТД)
«5.1. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку Продукції залізничним транспортом на умовах FCA станція відправлення (для резидентів України) або DDP (для нерезидентів України) (поставка з оплатою мита…) станція в межах України, з подальшим прямуванням Продукції на адресу Вантажоодержувача - кінцевого одержувача, яка зазначається у рознарядці ЗАМОВНИКА, відповідно до правил ІНКОТЕРМС-2010».
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-07-27-001875-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 28 грудня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Прокату товстолистового, прокату тонколистового, сталі оцинкованої (14620000-3 Сплави) (номер процедури закупівлі UA-2021-07-27-001875-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 та пункту 3 частини 2 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та встановлено порушення вимог пункту 5 частини 2 статті 22 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Замовник категорично не погоджуємося із зазначеним з огляду на наступне. В оголошенні про проведення процедури закупівлі в полі місце поставки зазначено посилання на умови тендерною документацією. Тендерною документацією та повідомленням про намір укласти договір про закупівлю передбачено місце поставки у відповідності до рознарядки Замовника. Також, інформація щодо місця поставки продукції зазначена в умовах договору. Тобто, вимога щодо наявності інформації про місце поставки Замовником виконана.
2021-12-30 17:48:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" |
148 684 769,16
UAH з ПДВ
|
147 865 956,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" |
149 107 956,00
UAH з ПДВ
|
148 281 559,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" #32036829 |
Переможець |
147 865 956,08
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2022 15:10
|
ЦЗВ-04-03421-01.pdf | укладений |
27 липня 2022 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 13:40
|
ЦЗВ-04-03421-01.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 10:46
|
ЦЗВ-04-03421-01.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2021 11:34
|
ЦЗВ-04-03421-01.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 13:50
|
ЦЗВ-04-03421-01.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 13:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-03421-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-03421-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-03421-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |