Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 02004982 |
Вебсайт: | https://ck-centr2.pmsd.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 18005, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. В'ячеслава Чорновола, 1 |
Контактна особа: |
Поліщук Аліна +380472319089,+380472316605 2pmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2021 10:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2021 13:59 |
Очікувана вартість: | 8 892 704,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 463,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Повний розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3 | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2021 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2021 16:00 |
Тендерна документація зі змінами від 04 08 2021.docx | |
04 серпня 2021 16:00 |
перелік змін до ТД від 04 08 2021.docx | |
27 липня 2021 10:01 |
Тендерна документація.docx | |
27 липня 2021 10:01 |
Проект договору.docx |
04 серпня 2021 16:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 серпня 2021 16:00 |
Тендерна документація зі змінами від 04 08 2021.docx
|
|||
04 серпня 2021 16:00 |
перелік змін до ТД від 04 08 2021.docx
|
|||
27 липня 2021 10:01 |
Тендерна документація.docx
|
|||
27 липня 2021 10:01 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000002 ● 6f4b5f2884c74150ad794c7a7265273b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 10:06 |
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
31. UA-2021-07-27-001653-b
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-01 08:39:45
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-06 16:54:03
Про надання пояснень
За результатами розгляду запиту Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень у межах проведеного моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» за адресою: м. Черкаси, вул. Кобзарська, 40» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-27-001653-b) маємо наступні пояснення:
1) Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також розмір витрат виконання робіт на об'єкті та відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначено на підставі проектно-кошторисної документації, яка підтверджена позитивним експертним звітом від 30.06.2021 № 30/136-06/21/А ТОВ «Перша приватна експертиза».
Щодо другої частини питання №1 «Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» Замовник повідомляємо, що згідно Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710, до якої були внесені зміни Постановою КМУ №1266 від 16.12.2020, частина 4 даної Постанови закріплює наступне:
«Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.».
Комунальне некомерційне підприємство "Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" не відноситься до жодної із категорій зазначених у даній частині, оскільки є одержувачем бюджетних коштів (відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що розміщено на сайті Державної казначейської служби України https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv ).
Також, додатково, повідомляємо, що на сайті КНП "Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" наявне активне посилання «публічні закупівлі», https://ck-centr2.pmsd.org.ua/perelik-zakupok-na-prozoro/ яке швидко і зручно показує список закупівель та має активні посилання на всі закупівлі Замовника, що розміщені в електронній системі закупівель, що дозволяє ознайомитись з інформацією щодо тієї чи іншої закупівлі. Зокрема, на закупівлю UA-2021-07-27-001653-b https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-07-27-001653-b?utm_source=widget_gov&utm_medium=ck-centr2.pmsd.org.ua
2) На момент підписання Договору підряду № 68 від 01.09.2021 за результатами проведеної процедури відкритих торгів бюджетні асигнування Замовника на поточний 2021 рік на реалізацію видатків по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» за адресою: м. Черкаси, вул. Кобзарська, 40» становили – 3118456,00 грн. (Документом, який підтверджує цей факт є Рішення Черкаської міської ради Рішення Черкаської міської ради від 11.03.2021 № 4-266).
Згідно частини 1 статті 48 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі здійснюються тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.
Керуючись вищевказаним та пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник уклав додаткову угоду №1 до Договору, яка передбачає часткове перенесення фінансування по об'єкту на наступний 2022 рік, а також продовження строків виконання робіт на 2022 рік відповідно до обсягів фінансування.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-07 08:38:12
Запит про надання пояснень
Просимо надати -
1) Експертний звіт від 30.06.2021 № 30/136-06/21/А ТОВ «Перша приватна експертиза».
2) Рішення Черкаської міської ради Рішення Черкаської міської ради від 11.03.2021 № 4-266.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-10 13:07:42
Пояснення Замовника (документи)
Добрий день. У відповідь як пояснення долучаємо документацію. Один файл з рішенням ЧМР в повному форматі, інший - для зручності в скороченому.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник ознайомився з висновками Північного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі UA-2021-07-27-001653-b Капітальний ремонт будівлі КНП "Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" за адресою: м. Черкаси, вул. Кобзарська, 40, код згідно ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, прийняв їх до уваги та зобов’язується не допускати подібних недоліків у подальшій роботі.
2021-12-17 15:52:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2021 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" |
8 513 814,55
UAH з ПДВ
|
8 513 814,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СВАРОГ-К |
8 802 399,38
UAH з ПДВ
|
8 802 399,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" #30284722 |
Переможець |
8 513 814,55
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2021 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2023 11:43
|
Дод.3 до дог. № 68 від 01.09.2021.pdf | укладений |
09 травня 2023 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 15:11
|
Дод.угода № 2.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 15:24
|
Дод.уг. 1 до дог. №68.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 18:55
|
Договір №68.pdf | укладений |
01 вересня 2021 18:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 вересня 2021 — 09 травня 2023 |
Сума оплати за договором: |
3 566 082,53
UAH (в тому числі ПДВ 594 347,09 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 3 від 09.05.2023 року. |