Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи в рамках проекту «Будівництво Центру безпеки громадян на території м. Новогродівка за адресою вул. Центральна біля будинку №37» (коригування)
Очікувана вартість
1 032 908,17 UAH
UA-2021-07-27-001135-b 5b84e61bba014ec1a90a965ec0b1df97
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євтаєва Ірина

+380509960692
+380505956606
novradaua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новогродівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04052985
Вебсайт: https://novogrodovka-rada.gov.ua/potochna-diialnist/derzhavni-zakupivli
Місцезнаходження: 85483, Україна , Донецька обл., Новогродівка, вул.О.Кошового,46
Контактна особа: Євтаєва Ірина
+380509960692,+380505956606
novradaua@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2021 10:23
Оскарження наміру укласти договір: 07 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво Центру безпеки громадян на території м. Новогродівка за адресою вул.Центральна біля будинку №37 (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Додаткові роботи в рамках проекту «Будівництво Центру безпеки громадян на території м. Новогродівка за адресою вул. Центральна біля будинку №37» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85483, Україна, Донецька область, Новогродівка, вул. Центральна біля буд. 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021  —  31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - місцевей бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

27 липня 2021 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2021 09:33
Протокол переговорів Краск 27.07.2021.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСК"
#39709485
Переможець 1 032 908,17
UAH з ПДВ
27 липня 2021 10:23

Документи

27 липня 2021 10:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2021 10:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСК"
#39709485
1 032 908,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2021 10:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:50
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 08:43
ДУ 1_2 від 10.12.21 ЦБГ.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 08:40
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 16:22
Д.У. 1 до договору КРАСК 16.08.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 11:22
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 09:14
Підсумкова до Договору 64 Краск від 09.08.2021.pdf укладений
09 серпня 2021 09:11
Договір 64 Краск від 09.08.2021.pdf укладений
09 серпня 2021 09:11

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 серпня 2021 15:11
263 009,98 UAH UA698201720344211030170048989
Новогродівська міська рада
UA663351060000026007300141231
ТОВ "КРАСК"
Оплачений
26 серпня 2021 15:11
233 727,82 UAH UA698201720344211030170048989
Новогродівська міська рада
UA663351060000026007300141231
ТОВ "КРАСК"
Оплачений
26 серпня 2021 15:11
530 024,62 UAH UA698201720344211030170048989
Новогродівська міська рада
UA663351060000026007300141231
ТОВ "КРАСК"
Оплачений
26 серпня 2021 15:11
6 110,90 UAH UA698201720344211030170048989
Новогродівська міська рада
UA663351060000026007300141231
ТОВ "КРАСК"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.п.1.1 п.1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» та викласти його в наступній редакції: «1.1. Замовник доручає, а Підрядник зобов’язується, відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору, виконати додаткові роботи в рамках проекту «Будівництво Центру безпеки громадян на території м. Новогродівка за адресою вул. Центральна біля будинку №37» (коригування) 45210000-2 Будівництво будівель за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) - якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера»
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення суми договору у зв'язку з фактично виконаними роботами.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 032 873,32
UAH (в тому числі ПДВ 172 145,55 UAH)