Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, молоді та спорту Костянтинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00183816 |
Місцезнаходження: | 85110, Україна , Донецька обл., місто Костянтинівка, пл.Перемоги, буд. 6 |
Контактна особа: |
Марина Усенко +380627297329 otdel_kultury@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2021 23:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2021 15:27 |
Очікувана вартість: | 459 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 298,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник оплачує послугу після підписання договору протягом 60 (шістидесяти) днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету, або з інших джерел на свій казначейський рахунок. | Аванс | 60 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Замовник оплачує послугу згідно акту наданих послуг протягом 60 (шістидесяти) днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету, або з інших джерел на свій казначейський рахунок, але не пізніше 31.12.2021 року | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2021 23:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2021 23:29 |
титулка.docx | |
26 липня 2021 23:29 |
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції.doc | |
26 липня 2021 23:29 |
ДОДАТОК 2 ТЕХНIЧНИ-ХАРАКТЕРИСТИКИ ДГ.doc | |
26 липня 2021 23:29 |
ДОДАТОК 4 Істотні умови.doc | |
26 липня 2021 23:29 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору.doc | |
26 липня 2021 23:29 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних критеріїв.doc | |
26 липня 2021 23:29 |
ТД.doc | |
26 липня 2021 23:29 |
ДОДАТОК 7 Довіреність.doc | |
26 липня 2021 23:29 |
ДОДАТОК 3 Проект договору.doc | |
26 липня 2021 23:29 |
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-04-000011 ● d59b5bd6472441b1a0458975f6c79a26
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2021 13:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
03.11.2021 № 549
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 03.11.2021
№ 549
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 Управління культури, молоді та спорту Костянтинівської міської ради UA-2021-07-26-010084-b 26.07.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-11-29 15:45:28
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Доброго дня!
Уповноваженою особою управління культури, молоді та спорту Костянтинівської міської ради розглянуто висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-26-010084-b від 25.11.2021 року.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника виникла необхідність в отриманні роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
1. Відповідно до пункту 3 констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-26-010084-b органом державного фінансового контролю зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору з дотриманням Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Просимо роз’яснити чому орган державного фінансового контролю зобов’язує саме розірвати договір? А також повідомити чітку статтю Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України де передбачене таке розірвання.
2. Другою частиною встановлених порушень стало начебто те, що тендерна пропозиція ФОП Матвєєв А.Л. не містить інформації та документів від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в пункті 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника, та інших інформації і документів, щодо підтвердження учасником іншим вимог щодо предмета закупівлі, установлених Замовником в тендерній документації.
Однак, у Висновку не вказано в чому конкретно невідповідність тендерної пропозиції ФОП Матвєєва А.Л., а опис порушень здійснено загальними виразами з тендерної документації. Просимо роз’яснити, в чому конкретно полягає невідповідність тендерної пропозиції ФОП Матвєєва А.Л.?
3. Чи має вільний доступ управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області до Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (Edata), за допомогою якого можна перевірити оплати?
4. Чи має право орган державного фінансового контролю проводити моніторинг процедури закупівлі договір по якому є виконаним?
Дякуємо!
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ У ПОРЯДКУ ЧАСТИНИ 8 СТАТТІ 8 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Уповноваженою особою Управління культури, молоді та спорту Костянтинівської міської ради (далі – Замовник) детально опрацьовано висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області №UA-M-2021-11-04-000011, який оприлюднено по закупівлі ДК 021:2015: (CPV): 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуга з організації і проведення заходу в рамках проведення заходів до Дня міста Костянтинівка), ідентифікатор закупівлі №UA-2021-07-26-010084-b. За результатами проведеного аналізу Висновку та інформації яка оприлюднена в даній закупівлі, вважаємо Висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (далі – Управління) не обґрунтованим та безпідставним, з урахуванням наступного. ЩОДО СТАТТІ 17 Дійсно, пунктом 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Однак, цим же пунктом цього ж розділу тендерної документації передбачено також і те, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тобто, у розумінні тендерної документації учасник-переможець надає документи по статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та не надає ті які віднесені до публічної інформації, що оприлюднені у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель Замовник - Управління культури, молоді та спорту Костянтинівської міської ради, не наділений повноваженнями визначити ту чи іншу інформацію до публічної, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. В даному випадку, Замовник надав вибір переможцю торгів самому визначитись з наданням документів по статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що ним і зроблено. ЩОДО НЕ ЗАЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПОРЯДКУ ЗМІН УМОВ ДОГОВОРУ У Висновку зокрема зазначено, що в пункті 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та в Додатку № 3 «Проект договору» тендерної документації Замовником не зазначено інформацію щодо порядку змін умов договору про закупівлю. Зазначимо, що вказане не відповідає дійсності, а перевірка вказаного питання здійсненна з поверхневим підходом. Так, відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проєкт договору наданий Замовником у Додатку 3 Тендерної документації, а порядок змін його умов визначений в різних пунктах цього проєкту договору, адже Закон не встановлює чіткого обв’язку робити окремий розділ з назвою «ПОРЯДОК ЗМІН УМОВ». Зокрема, порядок змін умов договору встановлений в: - пункті 3.2. (Виконавець не може змінювати ціну за надану послугу, крім випадків згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» п.4. ст. 41); - пункті 4.6. (Додаткові умови про порядок розрахунків, відповідно до чинного законодавства, можуть бути погоджені сторонами шляхом внесення відповідних змін до договору та укладання додаткового правочину, підписаного обома сторонами); - пункті 6.2.3. (Замовник має право зменшувати обсяг надання послуг та загальну вартість цього договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі сторони вносять відповідні зміни до цього договору шляхом внесення відповідних змін до договору та укладання додаткового правочину, підписаного обома сторонами); - пункті 6.2.6.4. (Замовник має право ініціювати внесення змін до договору, вимагати відшкодування збитків при розірванні договору та за наявності істотних порушень виконавцем умов цього договору.); - пункті 6.4.2. (Виконавець має право ініціювати внесення змін до цього Договору, у т.ч. стосовно продовження виконання зобов'язань виконавця щодо строку надання послуги у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин дії непереборної сили (форс-мажорних обставин), що унеможливлюють надання послуги, за умови, що зміни строку надання послуги не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі.). ЩОДО НАЧЕБТО НЕВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ФОП МАТВЄЄВ А.Л. У Висновку зокрема зазначено, що «…тендерна пропозиція ФОП Матвєєв А.Л. не містить інформації та документів від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в пункті 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника, та інших інформації і документів, щодо підтвердження учасником іншим вимог щодо предмета закупівлі, установлених Замовником в тендерній документації…». Замовник не розуміє в чому саме полягають невідповідності тендерної пропозиції ФОП МАТВЄЄВА А.Л. У Висновку не вказано в чому конкретно невідповідність тендерної пропозиції ФОП Матвєєва А.Л., а опис порушень здійснено загальними виразами з тендерної документації. Станом на дату написання Заперечень Управлінням так і ненадана відповідь на звернення за роз’ясненням щодо висновку, в якому висвітлено питання саме конкретизації невідповідності тендерної пропозиції ФОП Матвєєва А.Л. ЩОДО РОЗІРВАННЯ УКЛАДЕНОГО ДОГОВОРУ З ФОП МАТВЄЄВА А.Л. Враховуючи, що тендерна пропозиція ФОП Матвєєва А.Л. відповідає умовам тендерної документації, розірвання договору про закупівлю є неможливим. У відповідності до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону, оприлюднюємо такі заперечення на веб-порталі Уповноваженого органу. Просимо врахувати вказані заперечення при їх розгляді та врегулювання вказаної ситуації у досудовому порядку, зокрема, але не виключено для здійснення дій щодо скасування Висновку. Врахуємо, що Закон не передбачає скасування Висновку, зокрема його скасування технічно, однак і не забороняє проведення вдруге моніторингу. У разі не врахування вказаних заперечень, Замовник залишає за собою право передбачене частиною 10 статті 8 Закону для звернення до суду шляхом оскарження такого Висновку.
2021-12-02 13:04:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду 08.12.2021 |
Дата публікації: | 09 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 160/25272/21 |
Дата відкриття провадження: | 17 грудня 2021 |
Документи:
28 грудня 2021 18:01
|
Електронний підпис |
28 грудня 2021 18:01
|
Електронний підпис |
09 грудня 2021 11:46
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАТВЄЄВ АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ" |
425 000,00
UAH з ПДВ
|
425 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КРИВОБОК ІННА ЯРОСЛАВІВНА" |
459 700,00
UAH з ПДВ
|
459 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАТВЄЄВ АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ" #2484314418 |
Переможець |
425 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2021 12:06
|
скан (2).PDF | зміни до договору |
28 серпня 2021 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2021 14:28
|
протокол 11.pdf | укладений |
26 серпня 2021 14:21
|
договор 156.pdf | укладений |
26 серпня 2021 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |