Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт спортзалу в приміщенні Гуменецького ліцею Гуменецької сільської ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області по вул. Шкільна, 2 в с.Гуменці)»
Очікувана вартість
1 252 120,80 UAH
UA-2021-07-26-009262-b d01cdefdbf4244de944eaefd3bb15a94
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Попов

+380966940760 osvitagumentsyotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, спорту і туризму Гуменецької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 40202948
Місцезнаходження: 32325, Україна , Хмельницька обл., с. Гуменці, вул. Першотравнева, 68
Контактна особа: Максим Попов
+380966940760
osvitagumentsyotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2021 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 04 серпня 2021 11:03
Очікувана вартість: 1 252 120,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 260,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт спортзалу в приміщенні Гуменецького ліцею Гуменецької сільської ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області по вул. Шкільна, 2 в с.Гуменці)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32325, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський район с.Гуменці, Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 14 календарних днів. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2021 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2021 17:12
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
26 липня 2021 17:12
Додаток 2 Технічне завдання .docx
26 липня 2021 17:12
Додаток 3 Проєкт Договору.doc
26 липня 2021 17:12
Додаток 4 Довідка про субпідрядників.doc
26 липня 2021 17:12
Оголошення .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-26-009262-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Кирильчук Андрій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3550612611
Дата подання: 09 серпня 2021 16:24
Неправомірне відхилення
Уповноваженою особою Замовника Відділу освіти, культури, спорту і туризму Гуменецької сільської ради було прийнято рішення, підтверджене протоколом, щодо прийняття рішення уповноваженою особою 05 серпня 2021 року відхилити пропозицію ФОП Кирильчук Андрій Сергійович (3550612611) на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі). На пропозицію Переможця (ФОП Кирильчук Андрій Сергійович) не накладений удосконалений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (саме як фізичної особи-підприємця).
Дане рішення вважаю неправомірним, яке порушує принципи здійснення публічних закупівель, та підлягає скасуванню з наступних причин:
Звернувшись в Представництво ТОВ «Центр сертифікації ключів Україна» у м. Хмельницькому надано роз’яснення щодо Кваліфікованого електронного підпису для фізичної особи підприємця: «Законом Украіни «Пpo електронні документи та електронний документообіг» №851-IV від
22 травня 2003 року (надалі — Закон №851-IV), а саме ст. 1 Розділу I, визначено автором електронного документу фізичну a6o юридичнv особу, яка створила електронний документ. Для ідентифікації автора електронного документа згідно ст. 6 Закону №851-IV може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги» №2155-VПI від 05 жовтня 2017 року (надалі — Закон N.°2l55-VIII).
Згідно Закону № 2155-VIII, яким визначаються в тому числі правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг та здійснення електронної ідентифікації, передбачений п 2 ст.23 Закону №2155-VIII вичерпний перелік обов’язкових даних, що повинні містити кваліфіковані сертифікати відкритих ключів. Серед таких даних пп.4 п.2 ст.23 Закону №2155-VIII визначено, що кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити ідентифікаційні дані, які однозначно визначають користувача електронних довірчих послуг, у тому числі обов’язково: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) підписувача та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі aбo реєстраційний номер облікової картки платника податків, a6o серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта).
На підставі п.3 ст. 23 Закону №2155-VIII кваліфіковані сертифікати відкритих ключів можуть містити інші ідентифікаційні дані фізичних або юридичних осіб, необов’язкові додаткові спеціальні атрибути, визначені у стандартах для кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів. Ці атрибути не повинні впливати на інтероперабельність i визнания кваліфікованих електронних підписів.
3 огляду на зазначене вище, звертаємо Вашу увагу, що кваліфіковані сертифікати відкритих ключів без зазначення статусу «фізична особа-підприємець» сформовані у відповідності до обов’язкових вимог законодавства України, тому не можуть бути визнані недійсними при відсутності такого статусу, який не є у переліку обов’язкових даних, що повинен містити кваліфікований сертифікат відкритих ключів»

2. Міністерство цифрової трансформації України додатково до листа від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 щодо використання електронних підписів під час здійснення публічних закупівель, щодо електронного підпису фізичної особи – підприємця повідомляє: «Оскільки Закон окремо не виділяє таку категорію користувачів електронних довірчих послуг, як фізична особа – підприємець, то така особа, може використовувати електронний підпис фізичної особи для електронної ідентифікації та як підпис».

Отже, враховуюче вищевикладене, ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи від 05 серпня 2021 року (Протокол № 137)
2. Повторно розглянути пропозицію ФОП «Кирильчук Андрій Сергійович» та обрати переможцем процедури закупівлі «код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт спортзалу в приміщенні Гуменецького ліцею Гуменецької сільської ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області по вул. Шкільна, 2 в с.Гуменці)» (UA-2021-07-26-009262-b), оскільки пропозиція ФОП «Кирильчук Андрій Сергійович» відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

У разі назадоволення даної вимоги Замовником готовий та буду відстоювати вищевказані позиції у судовому порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2021 12:14
Шановний учаснику, при проведенні процедури закупівлі замовник керується положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», та здійснює свою діяльність за пинципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників.
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо, що на пропозицію ФОП Кирильчук Андрій Сергійович не накладений удосконалений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (саме як фізичної особи-підприємця), що не відповідає умовам оголошення а саме:
Відповідно до пп. 3.1.3. п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі Оголошення - під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений удосконалений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис), учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.4. цього оголошення.
Позиція, аналогічна викладеній нами у протоколі відхилення ФОП Кирильчук Андрій Сергійович, висвітлена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ № 7506-р/пк-пз від 09.04.2021 року.
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України додається.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

12 серпня 2021 12:14
рішення від 09.04.2021 №7506.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2021 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кирильчук Андрій Сергійович 949 822,32
UAH з ПДВ
949 822,32
UAH з ПДВ
Документи
КМП " Моноліт" 1 090 810,08
UAH з ПДВ
1 078 288,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 " 1 153 414,50
UAH з ПДВ
1 082 739,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2021 12:11
Електронний підпис
03 серпня 2021 12:09
Паспорт всі сторінки.rar
03 серпня 2021 12:09
КБ-3.rar
03 серпня 2021 12:09
Скановані документи.rar
03 серпня 2021 12:09
Договірна ціна.rar

Публічні документи

03 серпня 2021 12:04
Електронний підпис
03 серпня 2021 12:02
План фінансування.pdf
03 серпня 2021 12:02
Договірна ціна.pdf
03 серпня 2021 12:02
48.imd
03 серпня 2021 12:02
15. ВИТЯГ з ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2021 12:02
6.Статут ТОВ АЛЬП-ПРОМ 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кирильчук Андрій Сергійович

КМП " Моноліт"

ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кирильчук Андрій Сергійович
#3550612611
Відхилено 949 822,32
UAH з ПДВ
05 серпня 2021 16:46
КМП " Моноліт"
#21317362
Відхилено 1 078 288,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2021 16:51
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 "
#41403707
Переможець 1 082 739,40
UAH з ПДВ
05 серпня 2021 16:56

Документи

05 серпня 2021 16:46
Електронний підпис

Документи

05 серпня 2021 16:51
Електронний підпис

Документи

05 серпня 2021 16:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2021 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 "
#41403707
1 082 739,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2021 16:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 09:42
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 16:07
Додаткава угода №1.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 16:06
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 10:57
Договір 1208.pdf укладений
12 серпня 2021 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1208
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 082 739,40
UAH (в тому числі ПДВ 180 456,56 UAH)