Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)/Data-processing machines (hardware) (Персональні комп'ютери)
Code DK 021:2015 – 30210000-4 Data-processing machines (hardware) (Personal computers)
Code DK 021:2015 – 30210000-4 Data-processing machines (hardware) (Personal computers)
Очікувана вартість
18 729 000,00 UAH
UA-2021-07-26-006341-b ● 6cc8a7454a9447a8bb0164b6b6fe833c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 25574630 |
Вебсайт: | https://dndekc.mvs.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01024, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, буд. 10 |
Контактна особа: |
Костянтин Валентинович Дубонос +380443743444,+380442763753 tender_dndekc@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Dubonos Kostiantyn Valentynovych 380443743444 tender_dndekc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The State scientific research forensic center of the MIA (MINISTRY OF INTERNAL AFFAIRS) of Ukraine |
National ID: | 25574630 |
Contact point: |
Dubonos Kostiantyn Valentynovych +380443743444,+380442763753 tender_dndekc@ukr.net |
Additional contacts: |
Dubonos Kostiantyn Valentynovych 380443743444 tender_dndekc@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 липня 2021 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2021 15:21 |
Очікувана вартість: | 18 729 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 645,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної безвідкличної банківської гарантії (надалі – Гарантія), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.Учасник оформлює Гарантію в банку, який повинен мати ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції).Електронна банківська гарантія повинна бути чинною. Гарантія набирає чинності з дати початку строку її дії, яка не може бути пізнішою ніж дата закінчення строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути чинною строком не менше дев’яносто робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції).Дата видачі Гарантії не є датою набрання нею чинності, якщо в тексті не зазначено інакше.У разі, якщо електронна банківська гарантія містить посилання на договір/тощо, у складі тендерної пропозиції надається копія договору у повному обсязі/тощо.Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банка-гаранта.Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції вказані у пункті 3 цього Розділу.Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 561870 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид - договір про забезпечення виконання договору про закупівлю; Умови, розмір - замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 5 відсотків вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю.Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня.Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю, інше відповідно до Додатку 7 та пункту 6 Розділу 6 Тендерної документації. |
Publication date: | 26 липня 2021 14:52 |
Enquiries until: | 17 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 серпня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 18 729 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 93 645 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
All documents related to the tender offer must be drawn up in Ukrainian, except for the documents and information provided for in paragraph 6 of section 3 of the tender documentation, which may be drawn up in Ukrainian and / or Russian. If the document or information provided by this tender documentation is drawn up in a language (s) other than those provided for in the terms of this tender documentation, the tender proposal shall be accompanied by a document in the original language with mandatory translation into Ukrainian.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
817 штуки
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08130, Україна, Київська область, c. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Personal computers
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 15 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару Покупцем здійснюється на підставі отриманих від Постачальника рахунка-фактури та видаткової накладної за кожну партію поставленого Товару шляхом безготівкового переказу коштів на його поточний рахунок, вказаний у розділі 17 цього Договору протягом ____ банківських днів (вказується учасником, але не менше 10 банківських днів) з моменту поставки Товару. Payment for the Goods by the Buyer is made on the basis of the invoice received from the Supplier and the invoice for each batch of the delivered Goods by non-cash transfer to his current account specified in section 17 of this Agreement within ____ banking days (specified by the participant, but not less than 10 banking days). from the moment of delivery of the Goods. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2021 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2021 14:52 |
Оголошення ..pdf | |
26 липня 2021 14:52 |
Тендерна документація_.pdf | |
26 липня 2021 14:52 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-26-006341-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СКИДАНОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2257115954
Дата подання: 06 серпня 2021 00:13
Вимога щодо встановлених строків поставки товару
Керуючись частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення тендеру, а саме:
Щодо встановлених строків поставки товару до 15.12.2021.
Тендерною документацією на закупівлю Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)/Data-processing machines (hardware) (Персональні комп'ютери) та Оголошенням про проведення відкритих торгів визначений строк поставки товару – до 15.12.2021.
Інформуємо, що з урахуванням термінів передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» для проведення даної процедури закупівлі та подальшого визначення Переможця - фактично неможливо здійснити постачання товару у визначені Вами строки, а саме: до 15.12.2021 року.
Водночас, щодо технічних характеристик предмету закупівлі інформуємо, що в Україні немає виробника такого товару, який зміг би виготовити персональні комп’ютери згідно з технічними вимогами тендерної документації, у необхідній кількості (817 шт.) та за такий короткий термін.
Тобто даний товар імпортуватиметься з-за кордону та враховуючи кризу виробничої галузі викликаною світовою пандемією, гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 – реальні терміни поставки товару до Замовника, у необхідній кількості (817 шт.), становитимуть, приблизно, 90-120 календарних днів, з моменту підписання договору із постачальником.
Реалізувати поставку предмету закупівлі, враховуючи строки необхідні для проведення процедури закупівлі, час, який буде витрачений для проходження товаром імпортних процедур та безпосередньо терміни на поставку товару до Замовника, зможе виконати лише той учасник, який вже (станом на 04.08.2021) має на своєму складі необхідний товар, у кількості 817 шт.
Керуючись зазначеним вище, встановлений термін поставки товару до 15.12.2021 є дискримінаційною вимогою, що суттєво звужує коло потенційних постачальників даного товару.
Довідково повідомляємо, що аналогічні дискримінаційні вимоги успішно оскаржувались учасниками закупівель, зокрема скаргою: UA-2017-08-21-001107-a.c2.
Розгорнути
Згорнути
Щодо встановлених строків поставки товару до 15.12.2021.
Тендерною документацією на закупівлю Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)/Data-processing machines (hardware) (Персональні комп'ютери) та Оголошенням про проведення відкритих торгів визначений строк поставки товару – до 15.12.2021.
Інформуємо, що з урахуванням термінів передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» для проведення даної процедури закупівлі та подальшого визначення Переможця - фактично неможливо здійснити постачання товару у визначені Вами строки, а саме: до 15.12.2021 року.
Водночас, щодо технічних характеристик предмету закупівлі інформуємо, що в Україні немає виробника такого товару, який зміг би виготовити персональні комп’ютери згідно з технічними вимогами тендерної документації, у необхідній кількості (817 шт.) та за такий короткий термін.
Тобто даний товар імпортуватиметься з-за кордону та враховуючи кризу виробничої галузі викликаною світовою пандемією, гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 – реальні терміни поставки товару до Замовника, у необхідній кількості (817 шт.), становитимуть, приблизно, 90-120 календарних днів, з моменту підписання договору із постачальником.
Реалізувати поставку предмету закупівлі, враховуючи строки необхідні для проведення процедури закупівлі, час, який буде витрачений для проходження товаром імпортних процедур та безпосередньо терміни на поставку товару до Замовника, зможе виконати лише той учасник, який вже (станом на 04.08.2021) має на своєму складі необхідний товар, у кількості 817 шт.
Керуючись зазначеним вище, встановлений термін поставки товару до 15.12.2021 є дискримінаційною вимогою, що суттєво звужує коло потенційних постачальників даного товару.
Довідково повідомляємо, що аналогічні дискримінаційні вимоги успішно оскаржувались учасниками закупівель, зокрема скаргою: UA-2017-08-21-001107-a.c2.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2021 18:21
Інформуємо Вас, що ДНДЕКЦ МВС є бюджетною установою, яка може виконувати бюджетні зобов’язання виключно в межах наявного кошторису затвердженого на відповідний рік. Державний бюджет України відповідно до ст.44 Бюджетного Кодексу України виконується за розписом протягом бюджетного періоду. Вищезазначене дає змогу ДНДЕКЦ МВС здійснювати закупівлі та оплату лише в межах бюджетного року. Відповідно поставка Товару повинна бути завершена в повному обсязі до кінця року.
Номер вимоги: UA-2021-07-26-006341-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СКИДАНОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2257115954
Дата подання: 06 серпня 2021 00:18
Вимога щодо проєкту договору викладеному у Додатку 5 до тендерної документації
Керуючись частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення тендеру, а саме:
Щодо проєкту договору викладеному у Додатку 5 до тендерної документації
Розділом 5 проєкту договору Вами передбачаються строки, умови та місце поставки товару, зокрема:
- 5.1. Постачання Товару повинно бути розпочате не пізніше ____ календарних днів (вказується учасником, але не більше 60 календарних днів), починаючи з дати укладання Договору та має здійснюватися згідно заявок Покупця. Заявка може подаватися письмово або електронною поштою;
- 5.2. Товар повинен бути переданий Постачальником Покупцю не пізніше ____ календарних днів (вказується учасником, але не більше 15 календарних днів), починаючи з дня отримання заявки від Покупця.
Зазначені вимоги є неможливими для виконання потенційним постачальником у якого, станом на дату укладання договору про закупівлю, немає в наявності товару готового до постачання Замовнику, через обставини, які викладені у частині 1 «Щодо встановлених строків поставки товару до 15.12.2021.» цієї вимоги.
Окремо, даними пунктами проєкту договору передбачається, що постачання товару має здійснюватися згідно заявок Покупця, водночас порядок надання цієї заявки, їх кількість та форма ніяк не встановлюються у проєкті договору, що суттєво унеможливлює добросовісне виконання Покупцем та Постачальником своїх зобов’язань за договором та може бути використане, як потенційний засіб тиску на Постачальника, з урахуванням обставин викладених вище у даній вимозі.
Разом з тим, у проєкті договору визначена відповідальність Постачальника за несвоєчасну поставку товару Замовнику, зокрема зобов’язання щодо сплатити пені у розмірі 0,1 відсотка вартості Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять календарних днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості, що орієнтовно (розраховано від очікуваної вартості закупівлі товару) може становити – 18 729 грн та 1 311 030 грн відповідно.
Крім того, тендерною документацією передбачено внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 5 відсотків вартості договору, що ще більше (враховуючи штрафи та строки поставки товару) унеможливлює участь потенційних постачальників у закупівлі та фактично звужує коло учасника закупівлі лише до одного, який має необхідний товар (у кількості 817 шт.) вже в наявності.
Включенням Замовником вимог у тендерну документацію, які викладені у даній Вимозі в цілому, порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлені частинами 1 та 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та положення частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо тендерної документація, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Керуючись зазначеним,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до тендерної документації, в частині приведення у відповідність її положень щодо встановлення реальних строків поставки товару, з урахуванням обставин викладених у пункті 1 даної Вимоги;
2. Встановити у проєкті договору чіткі умови щодо проведення поставки товару з урахуванням порядку надання заявок Замовником та відкоригувати терміни поставки товару, з урахуванням обставин викладених у пункті 2 даної Вимоги.
Окремо інформуємо, що у разі відхилення Замовником внесення запропонованих змін, з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі, залишаємо за собою право у порядку визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Щодо проєкту договору викладеному у Додатку 5 до тендерної документації
Розділом 5 проєкту договору Вами передбачаються строки, умови та місце поставки товару, зокрема:
- 5.1. Постачання Товару повинно бути розпочате не пізніше ____ календарних днів (вказується учасником, але не більше 60 календарних днів), починаючи з дати укладання Договору та має здійснюватися згідно заявок Покупця. Заявка може подаватися письмово або електронною поштою;
- 5.2. Товар повинен бути переданий Постачальником Покупцю не пізніше ____ календарних днів (вказується учасником, але не більше 15 календарних днів), починаючи з дня отримання заявки від Покупця.
Зазначені вимоги є неможливими для виконання потенційним постачальником у якого, станом на дату укладання договору про закупівлю, немає в наявності товару готового до постачання Замовнику, через обставини, які викладені у частині 1 «Щодо встановлених строків поставки товару до 15.12.2021.» цієї вимоги.
Окремо, даними пунктами проєкту договору передбачається, що постачання товару має здійснюватися згідно заявок Покупця, водночас порядок надання цієї заявки, їх кількість та форма ніяк не встановлюються у проєкті договору, що суттєво унеможливлює добросовісне виконання Покупцем та Постачальником своїх зобов’язань за договором та може бути використане, як потенційний засіб тиску на Постачальника, з урахуванням обставин викладених вище у даній вимозі.
Разом з тим, у проєкті договору визначена відповідальність Постачальника за несвоєчасну поставку товару Замовнику, зокрема зобов’язання щодо сплатити пені у розмірі 0,1 відсотка вартості Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять календарних днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості, що орієнтовно (розраховано від очікуваної вартості закупівлі товару) може становити – 18 729 грн та 1 311 030 грн відповідно.
Крім того, тендерною документацією передбачено внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 5 відсотків вартості договору, що ще більше (враховуючи штрафи та строки поставки товару) унеможливлює участь потенційних постачальників у закупівлі та фактично звужує коло учасника закупівлі лише до одного, який має необхідний товар (у кількості 817 шт.) вже в наявності.
Включенням Замовником вимог у тендерну документацію, які викладені у даній Вимозі в цілому, порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлені частинами 1 та 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та положення частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо тендерної документація, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Керуючись зазначеним,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до тендерної документації, в частині приведення у відповідність її положень щодо встановлення реальних строків поставки товару, з урахуванням обставин викладених у пункті 1 даної Вимоги;
2. Встановити у проєкті договору чіткі умови щодо проведення поставки товару з урахуванням порядку надання заявок Замовником та відкоригувати терміни поставки товару, з урахуванням обставин викладених у пункті 2 даної Вимоги.
Окремо інформуємо, що у разі відхилення Замовником внесення запропонованих змін, з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі, залишаємо за собою право у порядку визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2021 18:20
Інформуємо Вас, що ДНДЕКЦ МВС є бюджетною установою, яка може виконувати бюджетні зобов’язання виключно в межах наявного кошторису затвердженого на відповідний рік. Державний бюджет України відповідно до ст.44 Бюджетного Кодексу України виконується за розписом протягом бюджетного періоду. Вищезазначене дає змогу ДНДЕКЦ МВС здійснювати закупівлі та оплату лише в межах бюджетного року. Відповідно поставка Товару повинна бути завершена в повному обсязі до кінця року.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 10 вересня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 25574630 |
Місцезнаходження: | 01024, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, буд. 10 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "КОМЕЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 вересня 2021 10:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2021 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
18 706 032,00
UAH з ПДВ
|
18 706 032,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
18 721 000,00
UAH з ПДВ
|
18 721 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
18 706 032,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:50
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 16:35
|
136-21.pdf | укладений |
12 жовтня 2021 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Додаток № 1 до Договору в новій редакції, інше відповідно до Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 136-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |