Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вертіївська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04414313 |
Місцезнаходження: | 16624, Україна , Чернігівська обл., с. Вертіївка, вул. Миру, 126 |
Контактна особа: |
Юлія Старостенко +380463168172 starostenkoya@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2021 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2021 13:20 |
Очікувана вартість: | 6 746 159,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 462,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія.Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 33000,00 грн (тридцять три тисячі гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Гарантія подається у вигляді електронної банківської гарантії у формі PDF з накладанням КЕП. Учасник забезпечує можливість перевірки замовником достовірності КЕП без встановлення додаткового програмного комплексу (бажано забезпечити можливість перевірки КЕП на офіційному веб-сайті «Центральний засвідчувальний орган» Міністерства юстиції України http://czo.gov.ua/online-ecp). Разом з банківською гарантією надаються (у вигляді сканованих оригіналів чи сканованих копій, завірених банком) ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій банком, який надає банківську гарантію учаснику та документ, що підтверджуює повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Гарантія повинна відповідати вимогам визначеним у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628. Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 цього розділу тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку про зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк шляхом надання документа, що буде свідчити про продовження терміну її дії чи нової гарантії. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Код ЄДРПОУ: 04414313; р/р UA288201720355269001000026300 МФО 820172 в Державній казначейській службі України, м. Київ. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику у випадках, визначених частиною 3 статті 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 33000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2021 14:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2021 14:30 |
Проєкт договору Додаток 6.pdf | |
26 липня 2021 14:29 |
ТД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-01-000035 ● dc91b97dcb2146468aa090e785d7e908
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 14:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.10.2021
№ 569
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2021 № 569.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-07-26-005805-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-04 09:09:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені М.П. Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області із запровадженням комплексних заходів з теплореновації (утеплення фасадів, цоколю та горищного перекриття) за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-26-005805-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-04 15:29:41
Пояснення та документи
Вертіївська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області 26.07.2021 року відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднила оголошення про проведення відкритих торгів щодо предмета закупівлі : Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені М.П. Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області із запровадженням комплексних заходів з теплореновації (утеплення фасадів, цоколю та горищного перекриття) за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1 (ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»), тендерну документацію та проєкт договору про закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-26-005805-b).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно проектно-кошторисної документації та робочого проекту «Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені М.П. Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області із запровадженням комплексних заходів з теплореновації (утеплення фасадів, цоколю та горищного перекриття) за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1». Очікувана вартість предмету закупівлі розраховувалася виходячи із проектно-кошторисної документації та робочого проекту «Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені М.П. Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області із запровадженням комплексних заходів з теплореновації (утеплення фасадів, цоколю та горищного перекриття) за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1» і експерного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації по робочому проєкту від 23.04.2020 р. №0042/ПРОЕКСП.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» рекомендовано органам місцевого самоврядування забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Так як дана постанова не містить певної визначеної форми вищезазначеного обґрунтування, 29.07.2021 року на власному сайті «Вертіївська громада Чернігівська область Ніжинський район» оприлюдено Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-07-26-005805-b, в якому зазначено інформацію про вид, назву, кількість та очікувану вартість предмету закупівлі, посилання на сторінку власного веб сайту: https://rada.info/upload/users_files/04414313/1f3f0dd5f4e31ea48efb37cbbeb9d4a3.pdf
Також додаємо скрін Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-07-26-005805-b та властивості документа, де вказано дату розміщення.
На підставі вищенаведеного, Вертіївською сільською радою Ніжинського району Чернігівської області в повній мірі виконано рекомендації постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів"
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області «01.10.2021 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області розпочато моніторинг по закупівлі: Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені М.П. Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області із запровадженням комплексних заходів з теплореновації (утеплення фасадів, цоколю та горищного перекриття) за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1 (ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»). За результатами моніторингу щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (пункти 3, 4, 7, 12, 13, 17, 19, 21, 28-31 розділу Загальнобудівельні роботи технічного завдання Додатку № 8 тендерної документації) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Даний висновок заперечуємо, з наступних підстав: Відповідно до пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону. В тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (п.3 ч.2 ст.22 Закону). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Згідно ч.4 ст.5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Обсяг робіт, що підлягає виконанню, наведено у додатку 8 до тендерної документації «Технічне завдання». На виконання вимог ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце його походження чи спосіб виробництва, вживаються у значенні «або еквівалент». Враховуючи специфіку предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені М.П. Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області із запровадженням комплексних заходів з теплореновації (утеплення фасадів, цоколю та горищного перекриття) за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1 (ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»), за для дотримання вимог проектно-кошторисної документації в якій містяться посилання на конкретну марку та на якій ґрунтується Технічне завдання (додаток 8 до тендерної документації), замовником зазначено вираз «або еквівалент» чим дотримано вимоги пункту 4 частини другої статті 22 Закону і вказано про можливість ознайомитися з проектною документацією. Зокрема, самим Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області підтверджено у своєму висновку те, що Додаток 8 тендерної документації містить посилання на торгову марку з виразом «або еквівалент». Це доводить що замовником дотримано вимоги пункту 4 частини другої статті 22 Закону. Враховуючи вище викладене, висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про порушення засовником вимог частини 4 статті 23 Закону є протиправним, незаконним і необґрунтованим, та таким що підлягає скасуванню. Підстави для відміни замовником закупівлі - відсутні. Відповідно до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про те, що згідно пункту 1 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. При цьому, пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Проте, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. З даним висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області не погоджуємося, з наступних законодавчо обґрунтованих підстав: Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону. Діючи на підставі, в межах повноважень та у спосіб передбачений цим Законом, тендерна документація замовника містить всі відомості визначені в частині 2 статті 22 Закону, в тому числі розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». В Законі не передбачено імперативної норми зазначати в інструкції з підготовки тендерної пропозиції про накладення кваліфікованого електронного підпису учасниками під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій. Це пов’язано з тим, що прямою нормою, а саме: частиною 3 статті 12 Закону зобов’язано під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Окрім того, відповідно до п.3 Постанови Кабінету Міністрів № 193 від 3 березня 2020 року «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі - Постанова КМУ №193) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. У зв’язку з цим, суб’єкти господарювання (фізичні та юридичні особи) можуть використовувати в своїй діяльності не лише кваліфікований електронний підпис посадової особи (КЕП), а й удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів до 5 березня 2022 року. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Згідно пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону, серед основних принципів, за якими здійснюються закупівлі, є добросовісна конкуренція, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. За таких обставин, вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП, враховуючи вимоги п. 3 Порядку № 1082, згідно висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, призведе до порушення п.1, п.4 ст.5 Закону, Постанови КМУ №193 та зменшення конкуренції. Враховуючи вище викладене, висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про те, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій в якій враховано вимоги п.3 Поряду № 1082 є незаконним, протиправним і необґрунтованим, та таким що підлягає скасуванню. Підстави для відміни замовником закупівлі - відсутні. За результатами моніторингу щодо розгляду тендерної пропозиції установлено: «що учасник процедури закупівлі ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 Додатку № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт. При цьому, для підтвердження зазначеної у довідці інформації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, документ, що підтверджує проходження навчання з охорони праці. На виконання вказаних вимог, учасником ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 09.08.2021 року № 306 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, яка містить інформацію щодо 15-ти працівників, яких учасник ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» має намір залучити до виконання робіт. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» наявні документи, що підтверджують проходження навчання з охорони праці лише трьома працівниками (Гаман Л.В., Чуприна О.В., Ребенок І.Ю.), що не відповідає умовам пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 Додатку № 2 тендерної документації, чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», установленому статтею 16 Закону. З даним висновком не погоджуємося, аргументуючи наступним: Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 Додатку № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерної пропозиції вимагалось надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт за відповідною формою: Довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Назва об’єкту Загальна вартість виконаних робіт, за які відповідав підрядник Початок виконання робіт Процент виконаних робіт Замовник, адреса, телефон Генеральний підрядник (П) або субпідрядник (С) ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» в тендерній пропозиції надав довідку за вихідним №306 від 09 серпня 2021 р. Окрім того, замовником під таблицею було зазначено: «Важливо! Документи, що надаються для підтвердження наявних працівників, перелічених у довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. Підтвердження наявності повинно бути надано на всіх працівників, зазначених у довідці. Обов’язковою умовою є наявність у підприємства інженерно-технічних працівників, які мають вищу/неповну вищу будівельну освіту, у тому числі інженера-проєктувальника, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації та працівника відповідального за охорону праці. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових та/або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення або трудових або цивільно-правових угод), копії дипломів про отримання вищої/ неповної вищої освіти для інженерно-технічних працівників, копію(-ї) кваліфікаційного(-их) сертифікату(-ів) щодо інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації, а також документа, що підтверджує проходження навчання з охорони праці.» Тобто, замовником вимагалося у підприємства наявність: одного працівника відповідального за охорону праці, одного працівника – інженера-проєктувальника та два і більше інженерно-технічних працівників. На підтвердження їхньої освіти Учасник повинен був надати: документ, що підтверджує проходження навчання з охорони праці для одного працівника відповідального за охорону праці; копію(-ї) кваліфікаційного(-их) сертифікату(-ів) щодо інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації для інженера-проєктувальника та копії дипломів про отримання вищої/ неповної вищої освіти для інженерно-технічних працівників. ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» в своїй тендерній пропозиції надав всі необхідні документи для інженерно-технічних працівників, інженера-проєктувальника та на трьох працівників, що підтверджують проходження навчання з охорони праці (Гаман Л.В., Чуприна О.В., Ребенок І.Ю.), в той час коли замовником вимагалося лише одного документа про проходження навчання з охорони праці для 1 працівника. Враховуючи вище зазначене, ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», установленому статтею 16 Закону, а висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області є протиправним, незаконним, необґрунтованим, та таким що підлягає скасуванню. Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» - відсутні. Підстави для відміни замовником закупівлі - відсутні. Моніторингом установлено: «що учасником ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок показників I та III блоку ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт (файл «Розрахунок показників вартості загально виробничих витрат по підприємству»). Однак, відповідно до наданих у пропозиції розрахунків ЗЗВ до локальних кошторисів (файл «Розрахунок ЗЗВ до локальних кошторисів»), ЗВВ у складі тендерної пропозиції (договірної ціни) ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» розраховані за усередненими показниками згідно додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 та пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, та не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Також, пунктом 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період (рік). Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «Розрахунки до договірної ціни») розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.» Даний висновок є протиправним та необгрунтованим, з наступних відстав: Замовником відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалося, аби ціна тендерної пропозиції – договірна ціна, повинна була бути твердою та розрахованою відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (зі змінами), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 із урахуванням змін та доповнень. Договірна ціна повинна бути надана у форматі imd у програмному комплексі АВК – 5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них, та з врахуванням необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані послуги, та відповідно до вимог діючих законодавчих, і розпорядчих актів щодо формування ціни. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення щодо всіх видів робіт, що передбачені проектною документацією. Ціна тендерної пропозиції учасника включає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями (у разі їх залучення). Враховуючи, вище зазначене, ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» запропонував у своїй тендерній пропозиції тверду договірну ціну у розмірі 6 461 748,41 грн з ПДВ, розраховану відповідно до положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, та яка включає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт, з урахуванням податків і зборів, усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані послуги, та відповідно до вимог діючих законодавчих, і розпорядчих актів щодо формування ціни, як вимагалося умовами тендерної документації. У зв’язку з цим, ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» виконав умови тендерної документації щодо ціни тендерної пропозиції відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (зі змінами), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 із урахуванням змін та доповнень. Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» - відсутні. Підстави для відміни замовником закупівлі - відсутні. Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області є протиправним, незаконним, необґрунтованим, та таким що підлягає скасуванню. Хочемо звернути увагу, що у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені М.П. Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області із запровадженням комплексних заходів з теплореновації (утеплення фасадів, цоколю та горищного перекриття) за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1» (ID: UA-2021-07-26-005805-b) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області просило надати пояснення та документи до наступних питань: «Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.» Замовником було надано своєчасно повну відповідь. Проте, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зроблено висновок та виявлено порушення стосовно питань, з яких навіть не запитувалися пояснення чи документи, замовнику не надано право надати пояснення щодо прийнятих рішень, чим порушені права на захист. Окрім того, згідно інформації на сайті: https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/monitorings/28511319/dc91b97dcb2146468aa090e785d7e908 термін здійснення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області: 1 жовт 14:46 – 27 жовт 00:00, що становить 17 робочих днів, чим порушено ч.4 ст.8 Закону, якою передбачено про те, що строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Що знову підтверджує незаконність і протиправність дій Управління. На підставі вище викладеного, у зв’язку з тим, що тендерна документація замовника відповідає вимогам ч. 4 ст. 24 Закону, враховує ст.ст. 5, 12 Закону, Постанову Кабінету Міністрів № 193 від 3 березня 2020 року «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», а тендерна пропозиція ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», іншим нормативно-правовим актам, умовам тендерної документації замовника - відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» та відміни закупівлі : «Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені М.П. Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області із запровадженням комплексних заходів з теплореновації (утеплення фасадів, цоколю та горищного перекриття) за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1» (ID: UA-2021-07-26-005805-b). Керуючись, абз. 2 ч.8 ст. 8 Закону заперечуємо щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2021-07-26-005805-b від 13.10.2021 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, вважаємо його незаконним, протиправним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню.
2021-10-21 11:55:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 26.10.2021 року Вертіївською сільською радою Ніжинського району Чернігівської області подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-26-005805-b. |
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | Судове провадження №П/620/14853/21 |
Дата відкриття провадження: | 03 листопада 2021 |
Документи:
02 грудня 2021 16:50
|
Електронний підпис |
02 грудня 2021 16:50
|
Електронний підпис |
26 жовтня 2021 13:50
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ФРІБУД |
5 326 526,00
UAH з ПДВ
|
5 326 526,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" |
6 461 748,41
UAH з ПДВ
|
6 461 748,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФРІБУД #44018677 |
Відхилено |
5 326 526,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2021 15:34
|
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" #41310760 |
Переможець |
6 461 748,41
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2021 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 09:44
|
Протокол про продовження.pdf | укладений |
04 жовтня 2021 09:43
|
Договір 373.pdf | укладений |
04 жовтня 2021 09:43
|